Gå til innhold

Anbefalte innlegg

8032.JPG

 

Kampstart 17:00 søndag 25/8!

 

Tror dette kan bli startoppstillingen:

 

Lloris

 

Walker-Dawson-Vert-Rose

 

Paulinho-Capoue

 

Lennon-Siggy-Chadli

 

Soldado

 

Kaboul mangler vel fremdeles litt oomph etter skaden, kunne tenkt meg å se han fra start egentlig. Dembele gikk ut sist, med skade, kanskje? Hvordan formen til Sandro er, vet jeg ikke.

 

Tipper 3-1. Soldado x2, Vertonghen x1 Michu x1

Endret av Posemedchips
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke vi skal legge mye i at Dembele gikk av, Soldado ble jo også byttet ut.

Er vel bare for å ikke ta sjansen på skader, men er vel snakk om at de vurderer en forebyggende operasjon på han er det ikke?

 

Uansett, håper på denne oppstillingen mot et ballspillende Swansea:

 

Lloris

Walker - Dawson - Vertonghen - Rose

Capoue

Paulinho - Dembele

Townsend - Soldado - Chadli

Townsend fortjener en sjanse fra start etter oppvisningen mot Dinamo, og vi trenger Capoue til å bryte ballbanen til Swansea som han gjorde så flott mot Palace og Dinamo.

Paulinho og Dembele er musklene våre som skal hjelpe Capoue slik at vi kan dominere midtbanen på WHL.

 

Sigurdsson og Lennon har vært under par så langt, og Chadli som virker å få mer og mer selvtillit (samt to målgivende) så mener jeg AVB bør belønne gode kamper og innsats.

 

Med mindre han har en bedre kampplan klar så klart :p

Lenke til kommentar

men er vel snakk om at de vurderer en forebyggende operasjon på han er det ikke?

 

 

Første jeg hører om det, men er det nødvendig så er det nødvendig.

 

Townsend hadde jeg faktisk helt glemt av :p Heller han enn Lennon fra start, han spiller jo ballen 45grader ut til frie medspillere, UTEN å slå av på farten først ;) Fortjener en sjanse!

Lenke til kommentar

Jeg har jævlig sansen for både Swansea og Tottenham, selv om jeg nok foretrekker Swansea. Men pga. ligaen er det egentlig best at Tottenham tar denne. 4-3 Soldado, Vertonghen og Paulinho utter for Tottenham, mens Bony x2 og Michu putter for Swansea.

Amen. Selv om jeg heller vil at Swansea skal vinne, men håper mest på en god kamp så tidlig i sesongen.

Lenke til kommentar

Så Lennon er skada, og ikke vraka til fordel for Townsend?

Kan være litt av begge deler.

Ingen vits å risikiere å slå opp en skade om de ikke synes han er 100% fit, samtidig som Townsend har spilt bra.

Kanskje de hadde spilt Lennon om ikke Townsend imponerte mot Dinamo.

 

 

Edit:

 

Holtby er desverre ikke der ser jeg nå, spørs om han blir ute ihvertfall en uke til.

 

 

Edit 2:

 

Da stakk jeg, må se kampen etter jobb!

Lykke til gutta!

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...