Gå til innhold

Kamptråd : Liverpool VS Stoke @ Anfield


AllFather

Anbefalte innlegg

Spennende kamp sålangt. Hadde vært litt urettferdig om Stoke scorte på corner på slutten der. Ser ut som det fremdeles kan gå begge veier. Stoke med over 200 pasninger bare i første omgang, det er vel mer enn de hadde i løpet av hele kamper forrige sesong. :wee:

 

Hvorfor fikk Lucas gult kort forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende kamp sålangt. Hadde vært litt urettferdig om Stoke scorte på corner på slutten der. Ser ut som det fremdeles kan gå begge veier. Stoke med over 200 pasninger bare i første omgang, det er vel mer enn de hadde i løpet av hele kamper forrige sesong. :wee:

 

Hvorfor fikk Lucas gult kort forresten?

Fikk ikke gult, så bare sånn ut fordi Stoke fikk frispark samtidig som han dro opp kortet.... Og gav gult til en Stoke spiller for taklingen tidligere.

Lenke til kommentar

Generelt tips i livet utifra egen erfaring: Står det Premium på noe som helst så har ikke produsenten nok tro på å selge produktet sitt på kvalitet og satser på at navnet selger istedenfor.

 

Red.: Kvalitet, ikke pris.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jeg har smakt en del øl som er sånn halvveis, men første gang jeg var genuint bekymret for at noen hadde spydd i ølen min.

 

Få inn den andre nå!!! Hendo nærmer seg.

 

Prøv Urquell. Selger det i mange butikker her i Oslo som jeg har sett, hoppet i skyene når jeg flyttet hit fra Bergen.

-

Tidsspørsmål om når vi scorer igjen, herlig spill.

Lenke til kommentar

De har ikke sluttet med grisespillet sitt selv om de spiller mer fotball.

Og de slipper stort sett unna med det det.

 

Jeg skjønner faen meg ikke at Stoke slipper unna kort. Huth saboterer Sturridge og får ingenting, N'zonzi grisetakler en i første og får tilsnakk. Greit at Kolo Toure fikk gult, men dommeren kan jo for pokker være konsekvent! Føkk Stoke.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...