Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned noen nye datafiler med denne sesongens oppdateringer og startet en save med United. Sommeren 2013 selvfølgelig.

Brukte en halv formue på å hente Varane fra RM pluss 14 år gamle Ødegaard fra Godset.

 

Irriterer meg svært mye over hvor mange latterlige avslutninger angrepet mitt tar. De skyter fra merkelige vinkler og treffer nesten alltid nettveggen. Og når de kommer seg alene gjennom 1vs1 mot keeper så skyter de ofte med en eneste gang fra 16m isteden for å gå litt nærmere.

Taktikken er satt opp til "Jobb ballen inn i boksen"..

 

Er nå i desember på en 6. plass. 5 poeng bak serieleder Arsenal.

Neste kamp er mot City så i forrige kamp, mot QPR, så hvilte jeg et par nøkkelspillere. Ble en knapp 1-0 seier med masse sjansesløsing som vanlig.

I forkant av kampen så kritiserte Harry Redknapp meg for å bruke så mange unge spillere. Han mente det var respektløst ovenfor motstanderen. For å gi et klart svar så fant jeg ut at Martin Ødegaard skulle få debuterte mot QPR :p

 

Og jammen meg ender han opp med å score i det 55. minutt :rofl: han ble også BB! (Fuck off Harry)

Som 14 år og 357 dager gammel ble han den yngste i klubben og i hele ligaen til å starte en kamp og å score i en.

 

 

U891uJjh.jpg

 

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Man kan si mye om det norske landslaget på FM, men er alltid gøy med slike resultater

nice gøy med slike resultater!, fikk ett par slike selv men helvete, hver gang jeg kom til ett sluttspill(og det var vær gang pga god fifa ranking og bra seed) så feilet de, vet ikke hva jeg gjorde feil men ble drittlei så ga opp den, gjorde dette samtidig som jeg styrte pool da, men orket ikke 2veis maset in the long run ^^

tapte faktisk 5-0 mot bosnia i sist kamp for norge i 8dels i EM, that was it for me.

Endret av topvulture
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...