Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg har startet en game med Manchester United, å har lastet ned den siste patchen med alle sommer overgangene :) er kommet til April nå, å vurderer å gjøre låneavtalen til Falcao permanent. men han krever 3,5mill i ukelønn og en lojalitetsbonus på 120mill :O å i tillegg skal Agenten ha 80mill i honorar!

Er det bare meg eller er det da galskap å signere han?

 

galskap, men spørs hvor bra han gjør det, blir fort FPP på din nakke av det der!

 

han har 28mål på 32kamper i PL og totalt 38skåringer denne sesongen

 

da er han nok verdt det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Transfers trenger en overhaling på 15. City har lyst på min venstre ving/spiss som er rågod (22år, allerede to topp 3 som årets spiller), de byr 66 mill pund om igjen og om igjen. Jeg har lyst på dems venstreback/venstreving som er 26, og ikke like god (men fortsatt rågod). Jeg byr 109mill pund og de sier nei og fortsetter å by 66 mill pund for min. Dette gir 0 mening for meg.

Lenke til kommentar

Hei folkens,

 

Jeg lurer rett og slett på om det er noen FM-veteraner her som har spilt multiplayer? Har noen spørsmål angående dette i en egen tråd (for å ikke highjacke denne tråden):

 

"FM - beste versjon for multiplayer?"

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1630228

 

Ønsker nemlig å spille multiplayer med en kompis uten LAN - men vil også kunne lagre spillet og ikke minst kunne spille mer enn en sesong. Håper noen har noen gode tips og råd.

Lenke til kommentar

15242d71b27197e1bc590daaa2f6626a.png

 

Noen kamper virker det som om du er dømt til å tape. Ledet 4-0.

ouch! faktisk unbelievable, har selv mistet ett par 3-0 ledelser på merkelig vis, men også gjort motsatt vei da ^^ men 4-0 tror jeg at jeg aldri har mistet, så det er jo bare sykt! spilte du ultra defensivt/kontringer og slikt da?

 

Tapte mot everton i 2 siste kamp i sesongen som gjorde at det ble en avslutning på målstreken, vant da altså 2-1 i siste kamp mot qpr hvor selvfølgelig vidunderbarnet sterling nok en gang avgjorde ligaen på slutten, i 82 minuttet, deilig følelse :D vant også 3-0 mot arsenal i fa cupen så nå mangler det bare å slå marseille i cl finalen så avslutter jeg en helt vanvittig sesong hvor det meste har gått min vei, flakset meg videre mot bayern og united i cl sluttspillet og så chelsea sin vanvittige og forventede kollaps i andre halvdel av sesongen gjorde at jeg fikk den førende hånd på slutten ^^

Lenke til kommentar

Ja, la meg bakpå og tenkte jeg skulle seile inn 4-0 ledelsen. Så begynte Barca å redusere og da la jeg meg enda mer defensivt. Tror faktisk ikke jeg har mistet en så solid ledelse før jeg heller, før nå da.

superkjipt ihvertfall men var heldigvis ikke en CL finale, selv om det er kjekt å vinne supercupen da :p

 

btw sykt at det faktisk scorte 3 mål etter de fikk rødt kort og, det er virkelig uheldig ^^

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...