Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4

Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv deg på komplett/mpx. Men du burde nok forberede deg på å stikke innom en butikk på morran ved release. Pleier jo være et par tilgjebgelig i butikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke PS Eye?

Men ja, fint tilbud for det.

Det glemte jeg å spørre han om.

Jeg har uansett forhåndsbestilt pakken, så får jeg se det an når konsollen nærmer seg lansering.

Skrevet

Sånne tollgreier har jeg ikke særlig greie på.. Er det et visst % av prisen eller noe? Eller er det vekt..? :p

Reklamasjon bryr meg lite. Har ikke planer om å ødelegge den i nærmeste framtid

Skrevet (endret)

Hvis den koster 399$ hos Amazon, så kommer det sannsynligvis frakt på rundt 50$. 2650kr + 25% moms + 120kr tollgebyr = 3400kr.

Endret av Aerow
Skrevet

Ser at de fleste nettbutikker ikke kan levere flere konsoller til release. Men er det ikke like greit å forhåndsbestille fra en nettbutikk i USA mtp. at den kommer der to uker tidligere?

Skrevet

.co.uk eller .com da? :p

Hva lønner seg?

PS4 koster 349£ i UK. Er frakten på 50£ kommer det på 4800kr med moms og gebyr. Har dog vært noe snakk om at Amazon fjerner den britiske momsen på 20%, da kommer det på 4000kr.

Skrevet

Aha... Kjører safe, bestiller fra en norsk butikk.

Det gjelder å holde øyne, ører og nese åpen: sjekke innom GameStop, Elkjøp, Lefdal og Spaceworld når sjansen byr seg, og ikke minst sjekke alle nettbutikker.

Jeg skal ha den i år.

Skrevet (endret)

Fikk telefon fra Gamestop i dag:

4000kr for PS4 med Killzone og ekstra kontroller. Det må vel sies å være et brukbart tilbud?

tviler på du får ved launch ved forhndsbestilling så sent, jeg er langt opp på lista heldigvis. men om denne pakken du nevnte endelig kan forhåndsbestilles og den kommer med launch flytter jeg over ordren min lett Endret av Christoffero89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...