Gå til innhold

Nytt spill byr på bilkrasj uten like (Windows)


Anbefalte innlegg

Er det realistisk kjørefysikk eller er det bare krasjfysikken de har brukt tid på ?

Er mer realistisk en mange(de fleste) andre spill ute på markedet i dag.

Men det er fortsatt en alfautgave så spillet har sine mangler og feil enda.

 

Uansett, spilt dette i noen timer nå og må si jeg gleder meg til mer. Var uhorvelig gøy å sladde rundt på bane :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mer realistisk en mange(de fleste) andre spill ute på markedet i dag.

Men det er fortsatt en alfautgave så spillet har sine mangler og feil enda.

 

Uansett, spilt dette i noen timer nå og må si jeg gleder meg til mer. Var uhorvelig gøy å sladde rundt på bane :)

 

Så det går an å sladde ?

Must download :p Dette jeg ville høre

Lenke til kommentar

Så det går an å sladde ?

Must download :p Dette jeg ville høre

 

Jupp. Er vel ikke noen skikkelig egnet bil i spillet enda, og så vidt jeg har sett er det heller ingen mods ute som gir noen biler mer egnet til sladding/drifting heller.

Men dette er nok bare et tidsspørsmål.

 

Satt selv å tenkte på å se litt på om det lar seg gjøre å fikle litt i noen dokumenter og se om man fikk noe mer effekt.

Lenke til kommentar

Drifting er fult mulig ja, men vær litt forsikig med 4wd og V8 motor, da du lett kan rive løst ett framhjul :p

Nå ser jeg på drifting som RWD så det skal gå greit :p

Jupp. Er vel ikke noen skikkelig egnet bil i spillet enda, og så vidt jeg har sett er det heller ingen mods ute som gir noen biler mer egnet til sladding/drifting heller.

Men dette er nok bare et tidsspørsmål.

 

Satt selv å tenkte på å se litt på om det lar seg gjøre å fikle litt i noen dokumenter og se om man fikk noe mer effekt.

En bil med RWD og litt power bør være så godt som egnet, hvis fysikken stemmer :p

 

Må visst rydde litt opp på harddisken for å få plass ser jeg :p Det ble i morgen =)

Lenke til kommentar

F1 vise hjelpemeny for kontroller. Trykk F1 to ganger for flere hotkeys.

 

CTRL + E er menyen for å endre bil. Du kan spawne inn som noen vanlige objekter, men disse gjør ingenting

F11 åpner in-game editoren

CTRL + W lar deg fjerne enkelte deler fra bilen som panseret, bremser, osv.

 

Resten står i hjelpemenyen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet har allerede støtte for modifikasjoner. Det finnes allerede to biler man kan laste ned og bruke; en Cadillac og en "rock crawler"-buggy. Jeg har kjent Gabe, gabester på forumet og en av de fire spillskaperene, i flere år og kan fortelle at i fremtiden er det planlagt utrolig mye mer enn hva artikkelen sier. Det er mye som ikke er "public information" men jeg kan hvertfall si at de som liker simulatorer vil absolutt like BeamNG Drive, om ikke nå, hvertfall i fremtiden når det har kommet lengre i utviklingen.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte alpha versjonen med for ikke logitech kontrolleren til og virke.heller ikke g25 eller g27 virker.noen råd??

 

Jeg hadde tilsvarende problemer med en Gamestop Xbox 360 kontroller. Den identifiserte seg ikke som en standard kontroller.

For å få den til å virke må man finne GUIDen til kontrolleren fra loggfila, deretter følge guiden på wikien for å lage en ny profil for ditt ratt/joystick/what have you.

 

Så lenge det man plugger inn i PCen gjenkjennes av spill motoren kan man definere sine egene "keybindings" for å få de til å virke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...