Gå til innhold

Nytt spill byr på bilkrasj uten like (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt, er det ingen av bilene som har 4x4 lavserie? Får jo ikke kjørt noe som helst offroad med bare høyserie slik det er nå.

 

Kan jo fint kjøre offroad med pickupen, og man velger offroad varianten, eller editerer en selv.

 

Finnes og kraftigere motorer man kan putte inn på beamng forumet.

 

Forøvrig er automatkassen litt dum, velger du manuell med clutch er det litt enklere med offroad kjøring.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Kan jo fint kjøre offroad med pickupen, og man velger offroad varianten, eller editerer en selv.

 

Finnes og kraftigere motorer man kan putte inn på beamng forumet.

 

Forøvrig er automatkassen litt dum, velger du manuell med clutch er det litt enklere med offroad kjøring.

 

Men funker det egentlig med ratt og pedaler?

Lenke til kommentar

 

 

Kan jo fint kjøre offroad med pickupen, og man velger offroad varianten, eller editerer en selv.

 

Finnes og kraftigere motorer man kan putte inn på beamng forumet.

 

Forøvrig er automatkassen litt dum, velger du manuell med clutch er det litt enklere med offroad kjøring.

Jeg har satt meg fast på grunn av manglende lanserte flere ganger. Det hadde heller ikke vært dumt med å ha mulighet til å koble inn sperre.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at alt annet enn selve førerhuset kan bli vrengt og bøyd.

I skikkelige kræsjer skal det ikke så vanvittig mye til før man blir klemt i hjel.

 

I en av snuttene burde også taket tatt betydelig skade.

 

Absolutt hele bilen kan bli vrengt og bøyd. I den aller første videoen så ble førerhuset til pickupen rimelig mye skada, og de har siden den gang forsterket den noe, men litt for mye. Folk trenger bare å rapportere bugs på forumet så blir det nok sett på og gjort noe med om ikke så lang tid.

Lenke til kommentar

Fått fiklet litt i ymse dokumenter og fått til en, i mine øyner, mer driftbar Garvil Grand Marshal. Er fortsatt under arbeid, men kunne tenkt meg tilbakemeldinger på hva andre synes.

http://www.sendspace.com/file/y8m5my

 

Enn så lenge har jeg bare økt kreftene i motoren og endret på girutvekslinga. Ikke rørt instillinger på diff eller understell.

 

Pakk ut rar-fila, legg i hovedmappa til spillet og ctrl-w ingame og velg motoren.

Erstatter ingen andre filer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...