Gå til innhold

Team Hardware er nå blant verdens ti beste


Anbefalte innlegg

Jeg er enig at man skal være skeptisk, men når det gjelder Stanford Univ. og Pande group så føler jeg meg trygg. De selger i data videre og lar alle få tilgang til data om de vil.Pande group publiserer også mye:http://folding.stanford.edu/home/papersFAQ'en inneholder også greie svar:http://folding.stanford.edu/home/faq

 

"De selger IKKE data videre" forsøkte jeg å skrive

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kreft kan lett kureres slik morten sier.

Dette er sykehuset i Mexico som fikser kreft: http://gerson.org

 

Nettflix har en rekke dokumentarer om virkningen på denne metoden.

Bor i Mexico selv og bruker USA nettflix, vet ikke om de vises i norge.

 

"Jeg tror vi er litt naive her. Enhver som får diagnosen kreft er verd 300.000 dollar for legemiddelindustrien. Tenk på hvor mye dette blir årlig på globalt nivå, så bør vi skjønne at disse firmaene gjør alt som er mulig for IKKE å helbrede sykdommen.

Fra Rife på 1920 tallet og til i dag er mange et stort antall forskere, leger og andre som har hatt en kur mot kreft som er blitt knekt av legemiddelindustrien og deres medhjelpere. "Follow the money""

Lenke til kommentar

Man kan i hvertfall ikke sammenligne "simple" virusinfeksjoner som diverse influensaer og kreftsykdommer som innebærer ukontrollerte celleforandringer. Videre så finnes det faktisk både kurer og vaksiner mot forskjellige typer kreft bl.a HPV. Man kan også gjennomføre operasjoner, stråling og cellegift. Ingenting av dette er optimalt men å si at Big Pharma holder igjen en supertablett som kurerer all kreft finner jeg vanskelig å tro på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror vi er litt naive her. Enhver som får diagnosen kreft er verd 300.000 dollar for legemiddelindustrien. Tenk på hvor mye dette blir årlig på globalt nivå, så bør vi skjønne at disse firmaene gjør alt som er mulig for IKKE å helbrede sykdommen.Fra Rife på 1920 tallet og til i dag er mange et stort antall forskere, leger og andre som har hatt en kur mot kreft som er blitt knekt av legemiddelindustrien og deres medhjelpere. "Follow the money"

 

Synes du er litt naiv her, kan du komme med bevis for påstandene dine? Det er mange som jobber for the greater good...

Lenke til kommentar

Meget mulig. Men de er gjerne ikke på toppen av pyramiden.. Der sitter stort sett folk som ønsker seg mer penger.

 

Jeg venter fortsatt på noe info om de 300 000 dollarene du snakket om. Om du ser regnestykket mitt ville det sagt at bare kreftpasienter bringer inn 1,5 ganger USAs BNP i året til legemiddelindustrien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kreft kan lett kureres slik morten sier.Dette er sykehuset i Mexico som fikser kreft: http://gerson.orgNettflix har en rekke dokumentarer om virkningen på denne metoden.Bor i Mexico selv og bruker USA nettflix, vet ikke om de vises i norge."Jeg tror vi er litt naive her. Enhver som får diagnosen kreft er verd 300.000 dollar for legemiddelindustrien. Tenk på hvor mye dette blir årlig på globalt nivå, så bør vi skjønne at disse firmaene gjør alt som er mulig for IKKE å helbrede sykdommen.Fra Rife på 1920 tallet og til i dag er mange et stort antall forskere, leger og andre som har hatt en kur mot kreft som er blitt knekt av legemiddelindustrien og deres medhjelpere. "Follow the money""

 

Du er fullstendig på jordet. At Netflix har også dokumentarer som på fullt alvor prøver å bevise eksistensenog meningen av:

-Chupacabra

-Zeitgeist

-UFOer i alle former og fasonger

-Illuminati også videre

-Spøkelser

 

At folk lager dokumentarer on whatever betyr ikke at det er noe mer sant.

Gerson.org. Hvis noen hadde funnet kuren for kreft hvorfor skulle de da behøve donasjoner. Og hvordan i all verden skulle de ha klart å holde en klinikk åpen i Mexico. Et av de mest korrupte landene i verden. "Big Pharma" må jo virkelig være i stand til å stenge dem der.

 

I tillegg lurer jeg på hvordan en diett på frukt- og grønnsaksjuice pluss kaffeklyster i baken vil føre til at kreft kureres. Det er ikke et sykehus heller. Det er en klinikk med relativt få ansatte. Ansatte i en organisasjon der lederne ikke har noen relevant utdannelse i det hele tatt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg husker da bestefaren min fikk kreft. Da var det haibrusk som var det nye, store som skulle kurere kreft. Haier får som kjent ikke kreft. Bortsett fra at de gjør det. Og at haibrusk ikke har vist seg å ha noen effekt. Gamle mannen kastet bort tusenvis av kroner.

Det er slike sjarlatan-kurer vi må bli kvitt. Og ved å hjelpe forskningen er det faktisk mulig å finne bedre metoder enn dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg beklager om jeg skulle fornærme noen som støtter Team Hardware, jeg vet dere alle gjør dette av beste hjerte med ønske om en bedre verden for oss alle. Min kritikk går mot de få ultra rike på denne kloden som ikke har noen som helst betenkninger for å utsette "fattige" for lidelser og død for vinnings skyld. Og begrepet fattig her er alle som har verdier for mindre enn noen hundre milliarder dollar.

 

Jeg ønsker ikke å bevise mine synspunkter, og som de som er uenig kan komme med absolutte bevis for sitt synspunkt, det er mye bedre om dere heller prøver å sjekke ting selv.

 

Jeg vil oppfordre alle til å se filmen "Thrive". Foster Gamble som selv er medlem av en av klodens rikeste familier (Gamble families selskap eier minst 30 av varemerkene vi alle har noen av hjemme) har fra ung alder sette en del av problemene vi har på denne kloden fra innsiden og har hele livet ønsket å gjøre noe med det. Det er grunnlaget for "Thrive" filmen. Min kritikk av filmen er at hans løsninger på problemer ofte er basert på det samme som skapte dem. Han har også unnlatt å ta med flere ting, men som Gamble selv sier, han har holdt seg borte fra alt han ikke har dokumentasjon på og kan stå inne for. Avsnittet om legemiddelindustrien finner her (se gjerne hele filmen om du ønsker :) ) :

 

http://youtu.be/lEV5AFFcZ-s?t=46m52s

Endret av morten_b
Lenke til kommentar

Synd at alt du har å komme med av dokumentasjon er link til en dokumentarfilm. Det er synd, fordi de påstander du fremsetter i denne tråden er alvorlige.

 

Jeg etterlyser kritisk tekning, kildekritikk og grunnleggende kunnskap om forskning og det akademiske fagmiljøet tilknyttet dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synd at alt du har å komme med av dokumentasjon er link til en dokumentarfilm. Det er synd, fordi de påstander du fremsetter i denne tråden er alvorlige.Jeg etterlyser kritisk tekning, kildekritikk og grunnleggende kunnskap om forskning og det akademiske fagmiljøet tilknyttet dette.

 

Jeg er fullstendig enig, jeg også etterlyser kritisk tenkning. Ikke bare kritisk tenkning over det vi ikke vet om, men også kritisk tenkning over det vi mener vi vet.

Jeg kunne komme med hundrevis av henvisninger, navn og linker og forklaring, men jeg føler virkelig ikke HW.no er det rette forumet for dette.

 

Dessuten, jeg har ikke kommet med påstander men ytret MIN personlig mening om dette. Det er en stor forskjell !

Endret av morten_b
Lenke til kommentar

Jeg kjenner en professor som har brukt karrieren sin på immunforsvaret og utvikling av kreftvaksiner, dersom noen har spørsmål de ønsker besvart så skal jeg sende de til ham og poste svaret her eller i en annen tråd som er mer on-topic. Han har allerede sagt seg villig til å svare. På tide å avkrefte/bekrefte noen myter.

 

On-topic: Jeg er nå medlem av HW.no sin seti@home gruppe :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Synd at alt du har å komme med av dokumentasjon er link til en dokumentarfilm. Det er synd, fordi de påstander du fremsetter i denne tråden er alvorlige.Jeg etterlyser kritisk tekning, kildekritikk og grunnleggende kunnskap om forskning og det akademiske fagmiljøet tilknyttet dette.
Jeg er fullstendig enig, jeg også etterlyser kritisk tenkning. Ikke bare kritisk tenkning over det vi ikke vet om, men også kritisk tenkning over det vi mener vi vet.Jeg kunne komme med hundrevis av henvisninger, navn og linker og forklaring, men jeg føler virkelig ikke HW.no er det rette forumet for dette.Dessuten, jeg har ikke kommet med påstander men ytret MIN personlig mening om dette. Det er en stor forskjell !

 

Hvis du mener forumet ikke egner seg for å videre begrunne de synspunkter du her har gitt uttrykk for, så burde du hatt dem for deg selv.

 

Det du sier om kritisk tenkning er selvsagt flott, men jeg tror nok at vi to er sterkt uenige i hva kritisk tenkning innebærer, og hva som er å anse som gode kilder. En dokumentarfilm er for eksempel fullstendig uegnet som kilde, for man kan åpenbart ikke avgjøre sannheter på bakgrunn av dem. De er derimot veldig godt egnet til å overbevise, fordi man med klipp, musikk, valg av intervjuobjekter og generell vinkling drar seeren inn i den verden man har skapt. Det er altså et langt bedre medium for propaganda.

 

Du skal vite at idèene du ymter frempå med her - at forskningsmiljøeer forsøker å undertrykke kunnskap om unike måter å helbrede kreft på - det er idéer som selv kan ta liv. Sterk misstilit mot et samlet forskningsmiljø fører i mange tilfeller til at pasienter velger bort konvensjonell medisinsk behandling til fordel for virkningsløse og svært kostbare alternativer (som jeg også har sett er blitt linket til i denne tråden).

 

De fleste av oss har opplevd kreft i nær familie, og urimelige påstander om at et samlet vitenskapsmiljø sitter på særdeles viktig kunnskap som de av økonomike interesser velger å undertrykke, og som kunne ha reddet liv, det er ekstremt provoserende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

-alias- er en helt! Håper bare stanford uni tar vare på tiliten dem får. Kanske noe for hardware.no å grave litt i da dere promoterer det hele ganske mye? Ville jo vaert en veldig intressant lesing i hvertfall =)

 

Har lovet meg selv å fyre opp en orntlig desktop som ska få jobbe hardt med folding hvis jeg flytter in på bolig som er varmet opp med stroem nå til vinteren.

 

Tenker meg det ville spart mange menneskliv hvis NSA/CIA + EU/Russland/Kina brukte serverne sine på å folde isteden for å lete etter "terrorister".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

"De selger IKKE data videre" forsøkte jeg å skrive

Betyr det at de GIR BORT alle data til alle som sprø etter?

 

Og for meg som er lat og ikke gidder RTFM, har du en lenke til der dette i så fall bekreftes? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

-alias- er en helt! Håper bare stanford uni tar vare på tiliten dem får. Kanske noe for hardware.no å grave litt i da dere promoterer det hele ganske mye? Ville jo vaert en veldig intressant lesing i hvertfall =)

 

Har lovet meg selv å fyre opp en orntlig desktop som ska få jobbe hardt med folding hvis jeg flytter in på bolig som er varmet opp med stroem nå til vinteren.

 

Tenker meg det ville spart mange menneskliv hvis NSA/CIA + EU/Russland/Kina brukte serverne sine på å folde isteden for å lete etter "terrorister".

 

Det er nettopp dette. Jeg setter veldig villig all min CPU-kraft til disposisjon, så fremt det kan bekreftes uavhengig at alle data som kommer utav det deles fritt (for administrasjonkost) til alle som ønsker å bruke dataene. Jeg GIR gledelig penger og ressurser til fri og åpen forskning, jeg KREVER penger om jeg skal støtte lukket kommersiell forskning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...