Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukernes bilder - august 2013


Anbefalte innlegg

@HSP - velkommen. Fint å se noen som gjør noe som er litt anderledes. Får en fin følelse av fart i disse skating-bildene.

 

Er nok redd for at det er flekker på sensoren; men det er mulig at de lar seg blåse vekk med en liten blåse.

 

 

Tusen takk Tomsi42, jeg regner med man ikke vil ha for mye pjatt i slike tråder, men siden jeg har litt relevant info å komme med til deg på slutten så antar jeg at det er lov.

Ja jeg frykter det er sensoren, men det er dog ikke helt umulig at det er på frontlinsa faktisk - krysser fingrene.

 

Jeg likte godt bildet ditt under broen, og her kommer også min relevante informasjon. Jeg tror det er samisk og relativt poetisk og betyr (noe er dog malt over): Tenk om du våkner en morgen og det ikke lenger finnes musikk.

Og jeg tror det er den heller merkelige karen Bill Drummond som har malt det: https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Drummond..

 

Henning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Storkaia i Molde!

 

Her ser vi sør-vestover fra Storkaia. Ei seilskute nærmer seg land, og til høyre ser vi den flotte og avanserte fisketråleren Inger Hildur...

Noenlunde fint vær idag, men sånn ca. middels temperatur med 14-15°C midt på dagen! Fint med en rusletur langs havna iallefall..

post-251380-0-21194500-1376067551_thumb.jpg

Olympus E-5 og Olympus Zuiko Digital ED 9-18mm f/4 - 5.6

Brennvidde Lukkertid Blender ISO

9mm --------- 1/640s ---- f/11---- 200

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...