Gå til innhold

Nylig operert og trenger et nytt langvarende pc spill


Anbefalte innlegg

Hei. I går kveld fikk jeg akutt blindtarm betenelse og nå ligger på sykehuset på min ipad og lurer: hmm siden jeg ikke kommer meg tilbake på treningsstudioet på en stund, vil jeg trenge et veldig langvarende spill å fordrive tiden min i. Har tenkt litt på å gå tilbake til Wow eller kanskje sette meg inn i total war eller lignende (siden begge spillene er veeldig langvarende) hva tror dere ber på forumet/forslag til spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tittet over listen din med spill. Ser det er en god del gode rollespill der. Jeg vil anbefale the witcher 2. Kanskje ikke verdens lengste spill, men det er fortsatt utrolig bra.

 

Total War serien har jeg generelt sett vært veldig fornøyd med dog spiller jeg ikke så mange sånne spill lenger. Men det er jo en spill serie det står kvalitet av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Langvarige spill:

 

Guild Wars 2

Civilization V

Dota 2

League of Legends

Starcraft II

Total War: Rome II (september)

Torchlight II

Far Cry 3

The Sims 3

 

Kommer litt an på hva du liker.

Lenke til kommentar

Medival II: Total War + disse moddene f.eks.: http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?314-Stainless-Steel og http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?654-Third-Age-Total-War, GTA IV, Orcs Must Die 2, Hearts of Iron 3, Burnout Paradise, Kings Bounty: The Legend, Dragon Age Origins, Killing Floor, Star Wars Kotor/II, Tropico 3/4, Stalker-serien og Max Payne serien.

Lenke til kommentar

Jeg spiller en del Neverwinter for tiden. Marvel Heroes er også bra, om du liker ARPG (men med fire timer Torchlight 2 tyder det ikke helt på det.) :p Ellers har vi jo Fallout: New Vegas med Project Nevada-modden. Den har nok ingen ny historie osv, men den endrer selve gameplayet en god del (mer realistisk HUD, egen knapp for granater, bullet-time, visir på hjelmer osv.)

 

Btw, god bedring, KiX! Håper du er på beina igjen ganske raskt. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg nok gått tilbake til et av de mange Infinity Engine-spillene jeg aldri greide å raske med meg på nittitallet. Om du takler å da et dykk i spillhistorien er nok Baldur's Gate II: Shadows of Amn eller Planescape: Torment noe som vil vare rimelig lenge.

 

Av nyere titler er Bethesda-spill gode forslag. Vil også slenge inn Crusader Kings II og de to The Witcher-spillene.

Lenke til kommentar

Total war, the witcher og skyrim er fort gjort å slå ihjel mye tid i, og absolutt verdt det. Ellers har du jo også mass effect (personlig favoritt, eneste spillet jeg har greid å spille gjennom flere ganger), og kotor om du liker star wars-universet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...