Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det gikk shitt etter 2 date og sex... bad feelings...


Anbefalte innlegg

Jeg datet en mann , som jeg fallt helt pladask for. Han virket veldig ordentlig ut , veltalende og hyggelig. Men nå endte det som det ofte har gjort med meg tidligere....... Først sa han at jeg var veldig tiltrekkende og flott kvinne, og jeg trodde jo at han likte meg veldig godt. Vi hadde sex, og så endte det som det regel gjør med meg, at jeg blir dumpet etterpå. Det kjennes forferdelig vondt siden vi gikk så langt. Noen som kjenner igjen den følelsen, eller forstår den følelsen. Sex er jo deilig der og da, men det føles ikke godt ut etterpå når man har det en gang og så går det slik det gikk nå. Dette har jeg opplevd en god del ganger før i livet, derfor ble jeg skikkelig lei meg. Men jeg får bare ikke gi opp , og se meg videre etter den rette mannen, og ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, det er sant... Jeg føler meg dritt akkurat nå..... Synes det var veldig sårende for dette har skjedd flere ganger før........ Jeg vil nå si at mannfolkene bør jo vite hva de ligger med, før de gir seg i kast med det.... Er veldig trist å høre etterpå at jeg ikke er : hans type jente.... Hvorfor sa han at jeg var tiltrekkende da vi hadde sex osv.... Men er som en sa i et annet innlegg: det er gjerne en grunn til at en person er singel , og spesiellt i den alderen han var i..... Jeg må bare ikke gi opp, og lett å tro nå at det er noe galt med meg sexuellt.....

 

Jeg reagerte på forhånd på flere ting... Vi hadde hveandre først som venner på facebook. Han var singel lenge, men jeg var ikke klar for å gå på date. Etter at han var borte noen måneder fra å skrive med han, fjernet jeg han som venn, men da han kom tilbake så sendte jeg venneforespørsel, men han la meg aldri til igjen..... men allikevel møtte han meg og sa jeg var tiltrekkende, to ganger.... så jeg skjønte ikke hvorfor han ikke la meg til igjen på facebook..... Kanskje det var noen "ugler" i mosen der....

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Ja, slik tenker jeg også.... Kanskje han kun var ute etter sex, og kanskje jeg derfor ikke skal ta dette innover meg i det hele tatt.... Mannen er 47 år gammel, og så veldig pen og attraktiv ut utseendemessig. Itillegg hadde han god økonomi, og mye penger tydelig. Han sa før vi hadde sex da, at han synes aldersforskjellen 47 og min alder på 36 år var for stor egentlig. Altfor stor. Men det synes ikke jeg, men han synes det. Jeg mener at hadde han virkelig hatt andre planer før vi gikk til sengs så hadde han ikke sagt det.....Da jeg var hos han ringte telefonen hans og det virket ut som om han snakket med en nær venninne, så jeg lurer på om han hadde noen "ugler i mosen der"

Han virket også svært ordentlig ut. Men nå tenker jeg at siden han avfeide meg slik etter sex... så er det gjerne ikke meg det er noe galt med selvom? Lett å føle det sånn.... men håper da ikke det... er skikkelig trist nå... for jeg har jo opplevd dette flere ganger før...... Men jeg må prøve å være sterk og ikke gi opp jakten på kjærligheten selvom. Tenke klokt og ikke ta det innover meg selv.

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

ja, dette var tungt..... huff... men ville dere gittt opp kampen om å finne kjærligheten siden jeg har gått på tryne slik en haug med ganger nå? .... Jeg føler meg dritt nå, men jeg håper jeg kan klare å holde motet oppe... og move on...

 

Jeg tenker som du skriver: er det noe i veien med kroppen min, er jeg dårlig i senga..... ? huff...

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Nå kan det jo også være at dere ikke hadde rett sex kjemi(eller at det oppleves slik for en av partene). Bare fordi at man har god kontakt ellers betyr det ikke at sexen må være bra. Og da kan man jo fort være "ikke den rette typen" tross alt, uten at det ligger noe mer der.

Lenke til kommentar

Noen er bare ute etter sex, andre ganger så blir man tiltrukket av en person, for så å finne ut etter en stund at kjemien ikkje er der likevel.

 

Den eneste måten å unngå dette på er jo å vente med sex til du er sikker på at fyren virkelig liker deg, og ikkje bare er ute etter sex.

Lenke til kommentar

helt enig. Jeg må bare ikke la meg knuses ned av dette.. Jeg har brent meg så mye før, og var veldig glad da jeg traff han og at de første to to datene var helt vellykket... Men nå er jeg ikke så glad lenger..... Mulig så ville han bare en ting..... Det tenker jeg og...... Selv om han har god jobb, god økonomi og er veltalende og hyggelig så betyr ikke det at han er så seriøs for det. Jeg følte noe var galt siden han ikke ville ha meg som venn på facebook mens han datet meg...... Han var mulig bare ute etter sex, derfor....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...