Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det gikk shitt etter 2 date og sex... bad feelings...


Anbefalte innlegg

ja, jeg mistenker faktisk at han har en annen relasjon......

Telefonen hans ringte da jeg var der, og det høres ut som om han snakket med en dame som han kjente meget godt....

 

Er flere ting som ikke helt stemmer synes jeg.

 

Bakhistorien er at meg og han hadde møtt hveandre på nettet for lenge siden, vi lå hveandre til som venner på facebook. Etter at jeg trakk meg noen ganger fra date, siden jeg ikke var følelsesmessig klar for det. Det sa jeg til han. Plutselig følte jeg meg klar å spurte om date men da svarte han ikke, og så ikke ut til å lese meldinger på tre måneder. For en kan se hva som er lest.... Siden han virket så uinteressert så slettet jeg han som venn på facebook. Men da kom han med en gang tilbake igjen, og spurte om jeg ville møte han. Da jeg møtte han så virket han superinteressert, og ga meg masse komplimenter. Kunne føle meg som den flotteste jenta i hele byen..... . Men jeg reagerte på at han ikke la meg til som venn igjen, noe jeg gjorde rett før første date.... jeg hadde sendt forespørsel til han. Han godtok jo meg på første date, og så hadde vi ny date... og havnet i sengen og jeg lå over hos han..... Og sexuellt sett så virket han veldig interessert i meg , så jeg merket ikke at noe var galt sexuellt for han. Han sa at han hadde store problemer å styre seg på meg.... og at jeg var skikkelig flott tiltrekkende dame. Men etter sexen ringte telefonen hans, og jeg følte at det var en dame, selv om han ikke innrømmet det..... Han spurte om vi skulle treffes igjen etterpå og, derfor ble jeg forvirret i det han påstår plutselig at han ikke har de rette følelsene for meg, og at jeg ikke er hans type dame. Uff....

 

Jeg prøver nå å koble det hele av. Gikk nå på en liten treningstur. Får bare våge videre, og gå på dater og ikke gå så fort til sengs kanskje....

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vet ikke... er ikke lett det der. Hvilke krav jeg skal ha? jeg må jo like han selv, og vil ikke akkurat gå ned på standarden på fyren fordi dette skjer.... Men ....nei dette her var vanskelig....

 

Når du hevder gang på gang at du "feiler", som du selv definerer det, kan du ikke akkurat hevde at "skylden" ligger hos x potensielle partnere.

 

At du mener du "må gå ned i standarder" gir meg vel egentlig en pekepinn på hvor dette går hen dog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg mener at dette ikke har med standarden å gjøre.. Jeg mener at dette har med typene jeg har møtt å gjøre... og dette trenger ikke å ha så mye med meg å gjøre, annet enn å at jeg lar meg lett lokke.... og jeg har dårlig selvtillit og da lar jeg meg lettere lede enn jeg ellers ville gjort.

 

De jeg har møtt må jo ha dårlig bedømmelseemne når de går til sengs med en jente de sier er deres type dame, for så å si at hun ikke er ......

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

er lov å føle seg lei seg av sånnt, men livet må bare gå videre.... Jeg kom nå et steg lenger enn at jeg ble dumpet på første treff.... Han gikk såpass langt at han ville ha meg til sengs.... så får ta det som et lite kompliment uansett..... Eneste jeg kan gjøre....

 

og det er gjerne en grunn for at hans tidligere forhold har røket... Han påstår at han ikke hadde de rette følelsene for de kvinnene heller....

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Han sa at jeg kunne få svaret på hva som var problemet hvis jeg ble med han ut på en middag, uten å ha forventninger anng meg og han. Jeg skrev tilbake om han kunne skrive hva problemet var. Jeg begynte å tenkepå en ting nå i ettertid. Det var at da vi hadde sex hadde jeg vondt i magen fordi jeg har ømfindlige tarmer. Og etter han sprutet i meg kjente jeg plutselig akkurat som om det rant fra analen... Men det kan kjennes likt som fra vaginaen, så jeg trodde det var pga spruten fra han. Så jeg tenkte ikke mer på det.... Og gikk dusjen. Tenk om han fant avføring i sengen og synes det var kvalmt og sykt av meg og derfor dumpet han meg på en ekkel måte. Men han kunne nå sagt det da hvis det er det. Jeg har bedd han skrive hva det var men da sa han at han kan prøve å forklare det over en middag. Men alle kan være maks uheldig overalt selv om dette nesten er til å få latterkrampe av hvis det er den teorien min som er tilfelle...... Huff... Er redd for det men da kunne han sagt det var noe sånnt og at det gjorde han kvalm.

 

 

Lenke til kommentar

hater å måtte si det til deg, men det er ingen andre å skylde på enn deg selv. ikke "mennene du møter". at menn er jegere og er ute etter å ha sex er en kjennsgjerning. de sier hva det skal være for å havne i buksa di - og dessverre - jo dårligere selvtillit dama har, jo lettere og fortere går det.

 

det beste rådet jeg kan gi deg er å glemme alle mannfolk for en stund og jobb med deg selv. en klisje - om ikke du er glad i deg selv, blir ingen andre det heller.

 

sex for mannen har ingenting med følelser å gjøre - vent med den til du er sikker, så blir du også tryggere.

 

om du blir kåt, så finn deg en booty call, mens du venter på mr.right.for.deg Anonym poster: 688c51cd7786f01c10bbf2217bdb90e5

Lenke til kommentar

Farlig dette med sex da . Skjønner det er lurt å holde igjen lenge men selv om en holder igjen lenge kan en bli lurt for rovdyr lyver og er rovdyr. Det er drittsekkoppførsel. Så menn klarer ikke å styre det ? Jeg vil ihvertfall bedømme mitt utseende som penere enn snittet for min alder så er jo forundret over dette.

Lenke til kommentar

Farlig dette med sex da . Skjønner det er lurt å holde igjen lenge men selv om en holder igjen lenge kan en bli lurt for rovdyr lyver og er rovdyr. Det er drittsekkoppførsel. Så menn klarer ikke å styre det ? Jeg vil ihvertfall bedømme mitt utseende som penere enn snittet for min alder så er jo forundret over dette.

Drittsekkoppførsel ville vært om han brukte deg for kun sex over lengre tid hvis du gjorde det klart at du var ute etter noe mer.

 

Hva forundrer deg med utseendet ditt?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor du synes fyren er så fæl som hadde sex med deg, det var da tydeligvis en villig handling fra begges side. Selv om noen har sex betyr det ikke at de nødvendigvis er klar for noe mer.

 

Synes du henger deg litt vel opp i dette og klandrer deg selv, det er da ikke noe galt med deg selv om fyren ikke vil ha et forhold. Hvis det er forhold du er ute etter er det jo bare å se videre etter en fyr som er ute etter det samme. Å ha litt sex på veien dit skader vel ingen.

Lenke til kommentar

Greit det men er uansett råttent å utnytte en dame fordi hun er usikker, mener da jeg. Jeg var dum , han behandlet meg isåfall uverdig selv om det kun var sex frahans side. Råttent å lyve for å komme i buksa på noen. Råttent

 

Ta ansvar for dine egne handlinger da...slutt å legg skylden på andre.

Lenke til kommentar

Folkens, skjerp dere!

 

TS: Vi her inne kan ikke gi deg noen god forklaring på hvorfor han ikke er interessert i en videre relasjon med deg, det er det kun han som kan. Her inne kan vi bare synse og mene basert på egne erfaringer, hva du skriver (og en historie har alltid to sider), og hva folk svarer avhenger helt av alder, personlighet, livssituasjon og hva man har opplevd selv.

 

Jeg syns du skal takke ja til middagen, og høre hva han har å si - kanskje blir det en tankevekker for deg som fører til at du får endret det som kan ha sammenheng med avvisningene du får. Lykke til!

Lenke til kommentar

Enig i at jeg bør holde igjen , så.var jo min egen lyst som drev meg. Og da til jeg risken på at dette ville skje selv. Både meg og han var like dumme begge. Dette med følelser er litt feil. Jeg får ikke direkte følelser så tidlig. Jeg ble vel mest tiltrukket av hans ytre og personlighet på noen måter. Men jeg reagerte veldig da han hadde sagt så mye fint og sagt at kanskje blir vi gamle sammenosv og plutselig etter vi hadde sex så sier han at han ikke kom til å få følelsene for meg. Han skriver at han er åpen for å gå å spise med meg og prate men jeg har sagt at hvis han ikke ser på meg som en å være rundt son venn heller da vil jeg ikke. Jeg så på han selv mer pp vennskapelig plan da, for jeg haster ikke med forhold uansett. Men tror han trodde jeg ville fort ha forhold. Men i min verden må en bli kjent før følelser er der helt.

Lenke til kommentar

Vet. Jeg tror det var det han var ute etter bare ja. Det ee vel naturlig at siden han skrev at han ikke følte rette følelser for meg etterpå, da er det vel naturlig å føle seg litt dritt. Jeg gikk på ny date rett etter han sa deten her kommer jeg til å holde tilbake. Fyren jeg traff der og virker veldig sexinteressert ut men han kommer ikke til åfå det før vi kjenner hveandre godt hvis vi finner kjemien videre da...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...