Gå til innhold

Undersøkelse: kan dere ringe til disse nummerne?


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

 

Det er ett prefix man kan bruke forran nummeret for å ringe via netcom sitt nett, som brukes for å feilsøke f.eks netcom nett med telenor-mobil og motsatt med ett annet prefix.

Er usikker på hvordan dette fungerer mot slike nummere, og må se om jeg klarer å finne det igjen på jobb...

Det gleder jeg meg til å se!

 

Jeg også! Praktisk om man f.eks har dårlig dekning i sitt eget nett. (Tviler dessverre litt på at det faktisk finnes noe slikt som funkerer med vanlig abonnement, men superkult om du finner det!).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikket på Hello, bare for å ta prissjekkrunden i går. Da fant jeg ut, at når man utvider data-boksen i Tek.no prissammenlikningen, så får man en hårreisende nyhet opp.

 

Nemlig at de raner deg om du overtrer avtalt datakvote.

Takk for tips, men jeg bruker heldigvis ikke mobildata, og man kan jo sette alert på om man overskrider f.eks 0.7 gb :)

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Da påstår noen brukere at Telenor har gitt etter. Videre testing og tilbakemeldinger ville vært fint:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1758803&page=2&do=findComment&comment=23711052

 

Det var meg som begynte med en tilfeldig test i dag tidlig da jeg skulle ringe Telenor sin kundeservice og det ser ut til å fungere med mitt mobilabonnement som er hos Telenor og en kollega sitt som bruker Telenor sitt nett via Hello.

 

Så enten virker ikke sperren tilfeldigvis i dag eller så har Telenor fjernet den i det stille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Sjekk hva Telenor (og deres medsammensvorne) faktisk tar betalt. Det kan tenkes at det vanker en liten overraskelse når regninga kommer. Telenor opplyser et eller annet sted at samtaler til 22305000 (elns) faktureres som samtaler til 05000.

Lenke til kommentar

Sjekk hva Telenor (og deres medsammensvorne) faktisk tar betalt. Det kan tenkes at det vanker en liten overraskelse når regninga kommer. Telenor opplyser et eller annet sted at samtaler til 22305000 (elns) faktureres som samtaler til 05000.

Det sjekket jeg og de kostet meg 0 kroner ifølge spesifiert forbruk på Mine sider.

 

Skjermskudd fra Mine sider som videre flere av samtalene:

post-13363-0-18027100-1486056497_thumb.png

 

Jeg ser at de tok 0,69 kr i oppstartsavgift men ingen minuttpris når jeg ringte kundeservice til Telenor på 91509000.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...