Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du byttet Team? Hva likte du ikke med 290x kortet? ikke at jeg er så veldig fan av AMD (Ikke noe i helletatt faktisk)

Byttet vel ikke akkurat team :) Har et standard GTX 780Ti i lan-pc'en, så jeg var vel på begge team ;) Jeg har ingen favoritt, og er bare glad for at det finnes 2 team slik at vi brukere slipper å betale 10000,- for et skjermkort ;)

 

Grunnen til at jeg solgte Tri-X var at at tålmodigheten min med Mantle-driverne ikke holdt mer enn 1 uke. Kortet var stillegående og kjølig, og så langt som jeg klokket virket det veldig bra, men en del bugs i Win 8.1 + BF4 og Farcry 3 med 14.1 betadriverne + at jeg så Quakecry ønsket seg et slikt kort, gjorde at jeg valgte og selge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei alle sammen :) Må bare få takke dere her på tråden for at dere pusher ut så god informasjon :w00t:Det har gjort at valget mitt falt på et 780 classy :) (no ti) 75%A ) Foreløpig 1200/1600. Samme klokken som 7970 kortet je hadde som har gått inn i gjestepcen. Nå er alt av Tearing i bildet borte vekk:) Kommafeil derimot:P...

Lenke til kommentar

 

Så du byttet Team? Hva likte du ikke med 290x kortet? ikke at jeg er så veldig fan av AMD (Ikke noe i helletatt faktisk)

Byttet vel ikke akkurat team :) Har et standard GTX 780Ti i lan-pc'en, så jeg var vel på begge team ;) Jeg har ingen favoritt, og er bare glad for at det finnes 2 team slik at vi brukere slipper å betale 10000,- for et skjermkort ;)

 

Grunnen til at jeg solgte Tri-X var at at tålmodigheten min med Mantle-driverne ikke holdt mer enn 1 uke. Kortet var stillegående og kjølig, og så langt som jeg klokket virket det veldig bra, men en del bugs i Win 8.1 + BF4 og Farcry 3 med 14.1 betadriverne + at jeg så Quakecry ønsket seg et slikt kort, gjorde at jeg valgte og selge.

 

Må jeg spørre hvor langt du fikk det opp før det sa stopp? Regner ikke med såå mye mtp at flesteparten ikke klokker så bra :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så du byttet Team? Hva likte du ikke med 290x kortet? ikke at jeg er så veldig fan av AMD (Ikke noe i helletatt faktisk)

Byttet vel ikke akkurat team :) Har et standard GTX 780Ti i lan-pc'en, så jeg var vel på begge team ;) Jeg har ingen favoritt, og er bare glad for at det finnes 2 team slik at vi brukere slipper å betale 10000,- for et skjermkort ;)

 

Grunnen til at jeg solgte Tri-X var at at tålmodigheten min med Mantle-driverne ikke holdt mer enn 1 uke. Kortet var stillegående og kjølig, og så langt som jeg klokket virket det veldig bra, men en del bugs i Win 8.1 + BF4 og Farcry 3 med 14.1 betadriverne + at jeg så Quakecry ønsket seg et slikt kort, gjorde at jeg valgte og selge.

Må jeg spørre hvor langt du fikk det opp før det sa stopp? Regner ikke med såå mye mtp at flesteparten ikke klokker så bra :)
Jeg klokket til 1200MHz på GPU og 6000MHz på minnet med Trixx som er Sapphire sitt eget oc-program. Dette synes jeg var meget bra! Resultatene i 3DMark kan du se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539136&page=78 Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

 

 

Fikk endelig kortet :love:

 

Nå er det bare HK og PSU igjen :)

aaw så søttt :p IKKE svi dette kortet da mister :D

 

Han har jo ikke PSU og HK så da får han sende kortet hit så skal nok JEG svi det godt :rofl:

 

Får håpe han har fått Samsung minne på det da :)

 

Vell alle gode ting er 3 right :p Dette er det tredje Classy jeg har hatt :p Kanskje skru opp kjøleren bare få å få vite det :p

Lenke til kommentar

Han har jo ikke PSU og HK så da får han sende kortet hit så skal nok JEG svi det godt :rofl:

 

 

Får håpe han har fått Samsung minne på det da :)

 

ja håper han får et knall kort denne gangen- alle gode ting er 3`? :D

 

steik ag har vært lur :p kjøpt een corsair AX1200I til 1500....di 11-1200 kr eg sparte brukte g på et helt nytt Corsair 540 kabinett ;) solgte akkurat min hx 850 watt for 800kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...