Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

 

Andre som har problem med den siste NVIDIA driveren? Etter jeg installerte den fryser alle spillene etter ca 3-4 min spilling (Diablo 3, Battlefield, Sniper Elite og Total War Rome 2).

 

JEg bruker nyeste Quadro driver, fordi den har Thief sli profile :p

 

Den funker fjell i Battlefield 4 også. Spiller egentlig ikkje noe særlig andre spill, så vet ikkje hva den yter i andre spill desverre.

 

Nvidia Quadro 334.95 @ Guru3d forumet

 

Husk å disable driver signature enforcement for å få installert den ;)

 

Hvordan yter den vs den andre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Andre som har problem med den siste NVIDIA driveren? Etter jeg installerte den fryser alle spillene etter ca 3-4 min spilling (Diablo 3, Battlefield, Sniper Elite og Total War Rome 2).

JEg bruker nyeste Quadro driver, fordi den har Thief sli profile :p

 

Den funker fjell i Battlefield 4 også. Spiller egentlig ikkje noe særlig andre spill, så vet ikkje hva den yter i andre spill desverre.

 

Nvidia Quadro 334.95 @ Guru3d forumet

 

Husk å disable driver signature enforcement for å få installert den ;)

Hvordan yter den vs den andre? :)
Prøv og se selv. Er ikkje noe fasit. For meg yter den ca likt i bf4. Thief bedre siden den støtter sli.
Lenke til kommentar

 

 

 

Andre som har problem med den siste NVIDIA driveren? Etter jeg installerte den fryser alle spillene etter ca 3-4 min spilling (Diablo 3, Battlefield, Sniper Elite og Total War Rome 2).

JEg bruker nyeste Quadro driver, fordi den har Thief sli profile :p

 

Den funker fjell i Battlefield 4 også. Spiller egentlig ikkje noe særlig andre spill, så vet ikkje hva den yter i andre spill desverre.

 

Nvidia Quadro 334.95 @ Guru3d forumet

 

Husk å disable driver signature enforcement for å få installert den ;)

Hvordan yter den vs den andre? :)
Prøv og se selv. Er ikkje noe fasit. For meg yter den ca likt i bf4. Thief bedre siden den støtter sli.

 

Jeg kan jo ikke teste :p Men fikk en mail om at det var godkjent og jeg får en erstatning :D hadde håpet på pengene tilbake men fikk jo et kort tilbake :) leste litt på den gamle Antec tråden da jeg kom over dette:

 

https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_02_2008/post-5355-1203933638.jpg

Lenke til kommentar

Ja, sånn radiator må til. :)

Har syv sånne radiatorer selv. Fire stykk i stormaskinen, og en i den bærbare koffert-PCen, og to stykk på hylla. De er vel og merke ikke malt svart, men ellers er de i samme størrelseklasse. :)

Ikke at jeg har så lite strømforbruk at jeg kan kjøre de passivt da. ^^

Lenke til kommentar

Ja, sånn radiator må til. :)

Har syv sånne radiatorer selv. Fire stykk i stormaskinen, og en i den bærbare koffert-PCen, og to stykk på hylla. De er vel og merke ikke malt svart, men ellers er de i samme størrelseklasse. :)

 

Ikke at jeg har så lite strømforbruk at jeg kan kjøre de passivt da. ^^

Dat Size! :D Uansett så ringte jeg komplett idag og spurte ang RMA, De hadde sendt et nytt kort igår så kanskje jeg få det imorgen :D Men mangler forsatt PSU og HK :/

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvem av dere faste her skal på TG? Enten på besøk eller ha datamaskin der?

Hadde vært kult, Meen har ikke peiling hvor/når det er. Skal du?
Påskeferien, vikingskipet i hamar. Som hvert år. ^^

 

Oja :p Da vet jeg det :) Ja men Hamar er for langt unna :p Orker ikke å kjøre 6timer :p

 

 

Jeg bor i Molde, men det tar 45-50 minutter å fly til gardermoen. Derfra er det ikkje evig langt med tog :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvem av dere faste her skal på TG? Enten på besøk eller ha datamaskin der?

Hadde vært kult, Meen har ikke peiling hvor/når det er. Skal du?
Påskeferien, vikingskipet i hamar. Som hvert år. ^^

Oja :p Da vet jeg det :) Ja men Hamar er for langt unna :p Orker ikke å kjøre 6timer :p
jeg må kjøre en 6-7 timer selv. Det er da ikke noe for fem dager med morro. :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...