Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om når vi kan forvente å få tak i
EVGA GeForce GTX 780 Classified w/ EVGA ACX her i Norge?

780_3788_650x418.png

EVGA ACX Cooler
14+3 Power Phases
++ Power Target
Dual BIOS
Dual 8pin Power Input


EVGA GeForce GTX 780 Classified w/ EVGA ACX Cooler
http://www.evga.com/...les/00746/#3788


EVGA GeForce GTX 780 Classified reaches 1410 MHz on air
http://www.chiploco....verclock-27002/

Endret av OleMortenF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja helt sikkert...

 

Når dette kortet klarer 1400mhz på luft, så vil det knuse lett alle andre kort frem til MSI 780 Lightning kommer. Dette fordi ingen andre 780 kort kan sette så høy volt som på det Classified kortet. Altså det er "volten" som er nøkkelen her, og ikkje at kjølinga er så vanvittig mye bedre enn andre 3.part kjølere.

 

780 korta som er kommet nå klarer ca 1200-1250mhz.

 

 

Hvis det er en plass man skal lese om EVGA produkter så er det her:

 

http://kingpincoolin...read.php?t=2347 :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Når dette kortet klarer 1400mhz på luft, så vil det knuse lett alle andre kort frem til MSI 780 Lightning kommer. Dette fordi ingen andre 780 kort kan sette så høy volt som på det Classified kortet. Altså det er "volten" som er nøkkelen her, og ikkje at kjølinga er så vanvittig mye bedre enn andre 3.part kjølere.

 

780 korta som er kommet nå klarer ca 1200-1250mhz.

 

 

Hvis det er en plass man skal lese om EVGA produkter så er det her:

 

http://kingpincoolin...read.php?t=2347 :)

 

okey skjønner jo hvis det er så. men trodde ikke produsentene hadde lov å øke volten ut over spec jeg ? fikk ikke msi en smekk av nvidia for noe sånt ?

Lenke til kommentar

Hehe, mente egentlig ikke at kortet var helt sykt i forhold til de andre. Men tenkte på øking av Volt osv :)

 

Men kortet er jo ikke akkurat billig da 5.795,- på Komplett.no

 

Sitter å vurderer om jeg skal gå for GTX780 eller vente på "9970"

Regner kansje med AMD sitt kort blir raskere, men så synes jeg åsså PhysX er litt kult.

Så er det jo det om AMD sitt toppkort blir så mye raskere hvis en eventuelt kjøper Classified eller Lightning og overklokker.

Lenke til kommentar

Da har jeg sendt tilbake mitt EVGA GTX780 ACX Superclocked og bestilt EVGA GeForce GTX 780 Classified :p Håper ikke det tar en hel måned :p

Jeg bestillte classified i går :p. Må jo teste om man faktisk får 1400mhz uten modds.

Stoler ikkje på noen, derfor vil jeg teste selv :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper ikke vi må vente i flere uker da :) Gleder meg til å teste, eneste jeg er litt skeptisk til er om man faktisk må ha EVBot får å få Volten opp over 1.2V. Vurderer å kjøpe den åsså da hvis det er tilfelle, men det som er så kjipt er at den koster nesten 800kr på den Europeiske EVGA store mens den koster 300kr i USA.

 

Har lest litt på EVGA sitt forum og de første som har fått kortet der sier de kan klokke det til over 1300MHz med 1.2V.

Lenke til kommentar

Har 2 titan, ett zotac 780 og 3x 680 og et 670 :p

 

780 classy må jeg jo teste, ikkje for at jeg trenger det.

 

Er vel en entusiast som det kalles :D

 

sløsing av penger heter det. å kaste bort 5k eller mer på et kort bare for å se om det klarer 1400mhz er nesten latterlig samma hvor mye penger man har. er nesten bedre å gi penger til veledighet eller noe i stedet.

er entusiast jeg også, og elsker nye skjermkort, men jeg kjøper f.eks ikke 2 660ti når jeg har 2 670.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

sløsing av penger heter det. å kaste bort 5k eller mer på et kort bare for å se om det klarer 1400mhz er nesten latterlig samma hvor mye penger man har. er nesten bedre å gi penger til veledighet eller noe i stedet.

er entusiast jeg også, og elsker nye skjermkort, men jeg kjøper f.eks ikke 2 660ti når jeg har 2 670.

Kjøp av all leketøy er bortkastet penger :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...