Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaske hos kjæresten som er bortreist - frekt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som at gutter synes det er greit at andre vasker for dem, men jeg hadde freaka helt ut hvis noen hadde tatt min klesvask. Hadde blitt paranoid på tanken av at kjæresten hadde vaska trusene mine med utfold og mensen flekker osv..... Lurer hva gutter tenker når de ser slikt...?? Anonym poster: 1c8c6990309aabad1f45794626808d76

Jeg og samboeren min deler på å ta klesvasken, og det er ikke akkurat sånn at jeg vasker mine klær og hun sine. Jeg har aldri sett noe, men så studerer jeg ikke klærne før de går i maskinen heller. Om jeg hadde sett mensflekker, så skulle jeg nok klart å overleve det også.

 

Det hjelper en del å ha unge sammen, da er det bæsj og tiss over alt, uansett.

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 4
Lenke til kommentar

TS her.

Har ikke flyttet på noe :) . Har tørket støv av/under/på skrivebordet og diverse blader som lå der, alt ligger akkurat som det lå da jeg fant det (kun med et tonn mindre støv).

Klesvasken er straks borte, en maskin er igjen og jeg har bare brettet ting og lagt ned sammen med lignende ting i kommoden (altså ikke flyttet tskjorter dit bukser lå eller lignende).

Badet er strøkent og skal få seg en runde med støvsugeren på mandag før han kommer tilbake.

Stua skal støvsuges og HVERTFALL bak/under senga :whistle: .

 

Så alt kommer til å se akkurat ut som tidligere, men hjernen min vet at det er mindre støv og mye renere :innocent: .

 

 

Edit: Loool, fail. Glemte å huke av for anonym. Jaja, den kommer hvertfall ikke i "mine tråder".

:blush::rofl:

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...