Gå til innhold

hvordan kvitter man med seg et lik


Strekene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du får dratt med deg liket inn blandt metallskrapet som skal tømmes i tålovnen i Mo I Rana blir det ingenting igjen av liket, kun slagg som tømes ut av ovnen så ikke så mye som DNA rester for politiets etterforskere å analysere.

Få det gjort under nattskiftet for da er det mindre folk i produksjonen der.

Lenke til kommentar

Går fint å grave det ned, men da må det være ganske dypt, og husk å lage mange hull i magen og de fleste organer så det ikke sveller opp og begynner å lukte.

 

Takk for tipset, Grovetussen, det må huskes å gjøre. Noen ideer om det skal brukes brødkniv, filetkniv eller kjøttøks? :rofl:

Endret av gsgdsgg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ville ha dumpet liket i et område hvor store bygg skal bygges. Hørte om en kar fra Bergen som hadde drept en person og gravlagt ham på et sted. En stund senere bygget de flyplassen Flesland over dette stedet. Dette kan selvfølgelig være en vandrehistorie, men uansett er ideen god. Finn et sted hvor de bygger boliger som ikke har kjeller, grav ned liket før et sementlag legges, ta en dusj og lev livet.

Lenke til kommentar

Legg det i en balje med tøyvaskepulver. Enzymene bryter ned alt organisk stoff, men ikke plast, så det er ingen risiko for at beholderen skal gå i stykker. Hell ut væsken i sjøen.

 

 

Høres ut som det tar veldig lang tid? Og hva med knoklene? (Skjønner jo at de og er organiske, men må jo ta en evighet)

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Forslaget til L4r5 er ikke dumt, også sterke syrer vil nok gjøre jobben. Det bør også la seg gjøre å benytte flytende nitrogen eller lignende for å fryse liket (eller deler av det av gangen), for deretter å pulverisere det. Da vil det være lite eller ingenting å identifisere liket med, og om restene spres i et område med mange nedbrytere vil resten fordufte relativt raskt.

 

-Deluze

Jeg tror Svovelsyre er den eneste syren som er sterk nok til å etse seg igjennom menneskebein, men hvor skal man få tak i all denne syra egentlig? De selger svovelsyre på biltema, men får jo bare en liter til å fylle et blybatteri. Jeg vet ikke hvor mye man ville trengt men, jeg antar det blir ganske mange batterier man må kjøpe. En annen mulighet er jo å grave ned liket hvor de skal asfaltere ny vei. Eller gjøre som mafien kappe av hendene og hodet på liket å gravlegge det et sted og resten av liket et annet sted. Som noen andre har nevnt så går det jo også an å støpe liket inn i en bygning. Men hvis man har lyst til å bli skikkelig fancy kan man også lage opp en masse thermoplasma og incidere liket på den måten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...