Gå til innhold

Microsoft dropper nettkrav og bruktsperre i Xbox One (XOne)


Anbefalte innlegg

Kravet om å ha Kinect alltid plugget inn i konsollen.

 

Det å ha den plugget inn er da ikke noe problem når du kan slå den av? Dette blir det samme som å ha en mobiltelefon med kamera/mic uansett hvordan du måtte prøve å vri på det.

 

 

Om man er for lat til å putte inn disken i Xbox One'en er det kanskje på tide at man får kommet seg ut og trimmet litt?

Joda, jeg forstår at det kan være irriterende, men det er da egentlig en liten bagatell.

 

Og om du har lånt ut spillet til en kammerat? For personer som har tilgang på internett så ville den gamle metoden vert langt bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var jo morsomt. Så kommentarene om at de ikke ville endre på noe måtte de bite i seg. Gratulerer folkens, det viser seg at det nytter å si i fra. Problemet for MS er at alt dette negative ikke lett forsvinner.

 

Men det jeg lurer mest på er hvordan infinite cloud power kommer til å fungere uten internett tilgang :p

Lenke til kommentar

Ok. Fæle greier. Du får kjøpe den andre konsollen.

 

Har allerede forhåndsbestillt PS4.

 

Du kan ikke slå av noen kamera eller mikrofoner som er montert fast på en enhet. Du kan kanskje i noen tilfeller via software slå av, men tror du virkelig ondsinnede som er i kontroll eller ønske om å ta dette i bruk stoppes av dette?

 

Du får rulle den inn i et håndkle å legge den bak tv :)

 

Jeg vil ganske enkelt ha muligheten for å koble Kinect av og på etter behov. Og ja, det er faktisk mange som teiper over kameraer på diverse enheter. Selv har jeg ikke gjort det, men det er jo forståelig. Det er ingen problemer for Microsoft å tilby kunder valgfrihet i dette tilfellet så jeg er prinsipielt mostander av Kinect kravet.

Endret av Giske
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg riktig om det var slik at PS4 fortsatt å ha Internet en gang vær 30'ende dag? Dette er overkommelig for meg om det er fakta eller ikke, så da gjenstår det bare å se om det er noen måte jeg kan bli kvitt dette irriterende kameraet som følger med.

For ikke søren om jeg GIDDER å betale den prisen; når et så bra alternativ for en billigere penge finnes. (PS4, IKKE Xbox1 altså).

Lenke til kommentar

Husker jeg riktig om det var slik at PS4 fortsatt å ha Internet en gang vær 30'ende dag? Dette er overkommelig for meg om det er fakta eller ikke, så da gjenstår det bare å se om det er noen måte jeg kan bli kvitt dette irriterende kameraet som følger med.

For ikke søren om jeg GIDDER å betale den prisen; når et så bra alternativ for en billigere penge finnes. (PS4, IKKE Xbox1 altså).

 

PS4 krever ikke internett tilgang.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt kritisert her på forumet (fra begge sider) når jeg har sagt at det lønner seg å si ifra, og nevnt hva jeg synes er negativt (og positivt). Håper hver eneste en ser hvilken fitte han/hun har vært. Ingen nevnt, ingen glemt og alt det jalla opplegget der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Husker jeg riktig om det var slik at PS4 fortsatt å ha Internet en gang vær 30'ende dag? Dette er overkommelig for meg om det er fakta eller ikke, så da gjenstår det bare å se om det er noen måte jeg kan bli kvitt dette irriterende kameraet som følger med.

For ikke søren om jeg GIDDER å betale den prisen; når et så bra alternativ for en billigere penge finnes. (PS4, IKKE Xbox1 altså).

 

Feil. Det finnes ingen nettkrav.

Lenke til kommentar

Men "folket" vil ikke ha det....

 

Overraskende at man klandrer folket. Det folket ville ha, var ingen dum og unødvendig 24 timer online check.

 

Ingen grunn til at det må være enten eller her, og jeg forstår ikke hvorfor de dropper den familiedelingen. Det ene ekskluderer ikke det andre og dette her kunne jo gitt xbox en slags fordel i forhold til playstation.

 

Ikke veldig smart ved første øyekast.

 

Ellers helt ufattelig å se på enkelte sine holdninger, ja men det påvirker jo ikke meg, så jeg gir vel en blanke faen. Hva med andre? Hva er galt med å ha valget og ikkje tvinge folk til å gjøre det på en bestemt måte? Skammelig.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt kritisert her på forumet (fra begge sider) når jeg har sagt at det lønner seg å si ifra, og nevnt hva jeg synes er negativt (og positivt). Håper hver eneste en ser hvilken fitte han/hun har vært. Ingen nevnt, ingen glemt og alt det jalla opplegget der.

Ville nok ikke uttrykt meg så skarpt da, men enig. :p

 

Veldig flotte nyheter dette her, nå kan jeg kjøpe en XBO også. Win Win dette her! :D

 

Lenke til kommentar

For ikke søren om jeg GIDDER å betale den prisen; når et så bra alternativ for en billigere penge finnes. (PS4, IKKE Xbox1 altså).

500 kr, i løpet av 7 år (forventet levetid?). Er det virkelig så mye penger for deg at det skal være med å avgjøre hvilken konsoll du velger?

 

3500 eller 3999 er irrelevant i lengden. Hadde forskjellen nærmet seg tusenlappen kunne man jo begynt å tenke litt på det. Men når man faktisk får med kinect (som er kanonbra, selv om ikke nødvendigvis spillene er det) kan man forsvare prisen.

Lenke til kommentar

Ellers helt ufattelig å se på enkelte sine holdninger, ja men det påvirker jo ikke meg, så jeg gir vel en blanke faen. Hva med andre? Hva er galt med å ha valget og ikkje tvinge folk til å gjøre det på en bestemt måte? Skammelig.

Veldig enig! Valgmuligheter er som regel alltid en positiv ting. Dog kunne de egentlig ha fortsatt i samme bane, folk hadde jo valgmuligheten, de kunne valgt den andre konsollen, men tror MS tjente inn en god del salg med å gjøre dette. Blandt annet meg. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...