Gå til innhold

Sniktitt: Watch Dogs (PS3, PS4, WiiU, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda PRISM suger, kom avsløringen ganske godt timet mht dette spillet. Selger muligens mer pga det. Fortjener trolig hver eneste kopi det selger, ser awesome ut. Eneste jeg lurer på er om jeg vil ha dedsec, eller vigilante edition, da begge ser like "badass" ut, bare med forskjellig extra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Glad Ubisoft ikke bare lager Assasisns Creed spill.Virker som de eier markedet akkurat nå og bare fint at de lager noe nytt.Gleder meg til dette og Tom CLancy Divison fra de.Assasins Creed kan brenne.

 

Gleder meg sykt til Tom Clancys Rainbow Six: Patriots, bare dumt vi ikke fikk høre noe fra det spillet på E3.. :(

Lenke til kommentar

Enda PRISM suger, kom avsløringen ganske godt timet mht dette spillet. Selger muligens mer pga det. Fortjener trolig hver eneste kopi det selger, ser awesome ut. Eneste jeg lurer på er om jeg vil ha dedsec, eller vigilante edition, da begge ser like "badass" ut, bare med forskjellig extra.

 

Trur ikkje vigilante capsen og masken kjem til å sjå så bra ut utan ansiktet til Pearce bak..

Lenke til kommentar

Enda PRISM suger, kom avsløringen ganske godt timet mht dette spillet. Selger muligens mer pga det. Fortjener trolig hver eneste kopi det selger, ser awesome ut. Eneste jeg lurer på er om jeg vil ha dedsec, eller vigilante edition, da begge ser like "badass" ut, bare med forskjellig extra.

 

Har lurt en del på dette eg og.. Dedsec har jo flere oppdrag og figur++ mens vigilante har capsen og maska som frister mer. men kjøper eg den så får jeg jo ikke de ekstra oppdragene, så sykt usikker "/

Lenke til kommentar

Liker ikke all HUD'en. Hadde vært fett om du bare så infoen via en PDA eller noe. Men å ha tekst over fyren du skal ta som sier "take down" blir litt vel dumt. Tror de alle gamere har en IQ på 90?

 

Den nye spillnormen... Alle må holdes i hånda hele tiden. Trykk x for å klatre. Trykk O for å hoppe opp her. Ser du den store blinkende pilen? dit skal du...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den nye spillnormen... Alle må holdes i hånda hele tiden. Trykk x for å klatre. Trykk O for å hoppe opp her. Ser du den store blinkende pilen? dit skal du...

 

Dette er jo også utrolig synd. Det ødelegger jo spill som kunne potensielt vært bra. Watchdog kunne jo blitt en hybrid av detektiv-arbeid, utforsking, puzzle og action. Men slik de gjør det nå blir det jo bare nok et action spill i en "åpen verden". Åpen verden konseptet er i dag litt feil etter min mening, da det ikke er mye annet å gjøre andre steder dersom man ikke fullfører hovedoppdraget. Sidequests og å fange "poeng" er i mine øyne ganske kjedelig.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å ikke la seg bli engasjert og gira på et spill som Watch Dogs! Ofte blir dessverre fallhøyden litt for stor, og små irritasjonsmomenter dukker opp når man sitter med det etterlengtede spillet i egen konsoll.. På en annen side så er nå tiden kommet for et generasjonsskifte når det gjelder spill og konsoll, og jeg husker godt hvor gira jeg var når 360 kom ut og hvor imponert jeg var over alt.. Det er mye mulig spillet kan innfri og vel så det! :) Jeg gleder meg uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...