Gå til innhold

Se EAs pressekonferanse her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye fjas og CG-video som fremdeles er komplett uinteressant utover at vi får vite at spillet eksisterer. For eksempel helt intetsigende om Dragon Age 3, selv om release på høsten 2014 tyder på at det iallefall ikke blir en fadese av typen DA2.

 

Syntes BF4-demonstrasjonen virket en anelse for ... Velregissert til å faktisk være en reell kamp som ble spilt live, men det var en betydelig forbedring over Microsoft som bare viste singleplayer. Det ser jo ut som BF3, men nå faktisk med ødeleggelsen vi ble lovet i forrige spill. Ser jo også ut til at dette er året for å bringe tilbake ting man hadde tidlig på 2000. BF4 får tilbake Commander fra BF2, Call of Duty får lening fra ... Alt fra Thief til FEAR til World at War?

 

Pluss for Peggle 2, Mirror's Edge 2 og ny Battlefront. Tror han PopCap-mannen som snakket litt om Plants versus Zombies var stein, men det passet godt med temaet og traileren (og hele apparatet som kom på og ga dette grønt lys).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Syns BF4 så ut som samme gamle BF3 helt til jeg så hvor høyt oppe på skyskraperen de hadde klatret og så hopper ut i fallskjerm og hele bygningen raserer ........ greit da ble jeg imponert :D

 

Nå likte jeg BF2 og BF3 veldig godt, skal godt gjøres om dette blir ett unntak. Den biten du nevner var mindblowing.

Lenke til kommentar

Syntes BF4-demonstrasjonen virket en anelse for ... Velregissert til å faktisk være en reell kamp som ble spilt live, men det var en betydelig forbedring over Microsoft som bare viste singleplayer. Det ser jo ut som BF3, men nå faktisk med ødeleggelsen vi ble lovet i forrige spill.

 

Teamet til han vi så var udødelig, kan umulig ha vært live. F.eks helikopteret hadde tatt dem lett når de var helt på toppen, ingen så ut til å ta skade i det hele tatt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns BF4 så ut som samme gamle BF3 helt til jeg så hvor høyt oppe på skyskraperen de hadde klatret og så hopper ut i fallskjerm og hele bygningen raserer ........ greit da ble jeg imponert :D

Jeg åpnet øynene litt jeg også da bygningen ristet og det var åpenbart at den skulle klappe sammen. Men jeg ble skuffa når den gjorde det. De hadde kun delt bygningen opp i et fåtall deler og håndanimert det. Jeg håpet det skulle være maks showcase for physics jeg der.

Lenke til kommentar

 

 

Teamet til han vi så var udødelig, kan umulig ha vært live. F.eks helikopteret hadde tatt dem lett når de var helt på toppen, ingen så ut til å ta skade i det hele tatt..

 

Hele poenget var jo at de ikke skulle dø, men ta over objectives fra commander som en hel squad. Ikke spesielt artig om spawn-killing og M320 spamming var alt som skjedde.

Lenke til kommentar

Tror jeg hopper over Ubisoft sin konferanse. Kan ikke komme på noe jeg venter på fra den kanten. Neste Rayman spillet vet jeg om. Får lese en oppsummering etterpå. Håper jeg klarer holde meg våken til Sony sin, må få med meg hvordan PS4 ser ut :dremel:

watch dogs kanskje, men det er jo vist 4-5 gameplay videoer av det allerede

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Håper på noen nye overraskelser.

 

Har blitt overasket mye i dag jeg: Mirror's Edge 2, og Starwars Battlefront, trodde jeg ikke kom til å se det.. :D

Lenke til kommentar

Har blitt overasket mye i dag jeg: Mirror's Edge 2, og Starwars Battlefront, trodde jeg ikke kom til å se det.. :D

 

Trudde Battlefront var dødt. TAKK GUD! Jeg elsker DICE! (siden de laget motoren)

 

Takk til EA for endelig å høre på oss :) Bare ikke fuck det opp!

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Trudde Battlefront var dødt. TAKK GUD! Jeg elsker DICE! (siden de laget motoren)

 

Takk til EA for endelig å høre på oss :) Bare ikke fuck det opp!

 

Dice er ved roret nå, så ikke noe å være redd for, høres ut som EA faktisk begynner å lytte, istedenfor å bruke bakdelen hele tiden. :)

 

Var utrolig lettet over å høre at Battlefront blir gjenopplivet igjen, trodde faktisk ikke det kom til å skje.

 

Husk: Det er DICE som er utvikleren av Starwars spill nå, så BF er nok ett Dice spill :)

 

Synes faktisk konferansen til EA var temmelig bra, mye bedre enn jeg fryktet.

 

Enig, eneste som er kjipt med EA er at de har så mye sport spill, måtte hoppe over en del..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hele poenget var jo at de ikke skulle dø, men ta over objectives fra commander som en hel squad. Ikke spesielt artig om spawn-killing og M320 spamming var alt som skjedde.

Jepp, de skulle vise frem BF4. Ikke mer.

 

Edit: Varer Ubisoft sin konferanse 1 time også?

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...