Gå til innhold

Apple oppdaterer hele MacBook Air-flåten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere man vil merke mye forskjell på skjermen. Da den nye er LED kontra den gamle som er LCD.

 

"LED-backlit display.

 

Millions of pixels. Millimetres thin.

Corner to corner and pixel by pixel, the MacBook Air display is both an engineering feat and a design breakthrough. The display measures a mere 4.86 millimetres thin, yet its resolution makes you feel like you’re looking at a larger screen. The 11-inch MacBook Air features a resolution of 1366x768 pixels, while the 13-inch model wows with a resolution of 1440x900 pixels. And LED backlighting makes colours bright and vibrant from edge to edge. So whether you’re editing photos, perfecting a presentation or watching a film, you’re going to love what you see."

Lenke til kommentar

Kjøpe workstation fra Apple for å kunne jobbe på de få gjenværende proffe programmene, men som Apple gjør sitt beste for å nedgradere\kutte ut? Apple vet det selv også, noe som er grunnen til søppeldunk-designet: Den er upraktisk å ha med å gjøre i proffbruk, noe som forskynder prosessen med å drepe modellserien totalt. Plassbesparende er den heller ikke. Bare se hva for eks. Supermicro greier å presse inn i små kabinetter.

Det er flere og bedre proffe programmer tilgjengelig enn noensinne for OS X, så jeg ser ikke hvor du vil med å spre slik desinformasjon.

Designet på nye Mac Pro ser i mine øyne ut tll å være svært så praktisk og plassbesparende - noe som blir ekstra tydelig om man følger din anvisning og sammenligner med Supermicros arbeidsstasjoner som har helt tradisjonelt, stort kassedesign:

 

SYS-5038A-il.jpg

http://www.supermicro.com/products/system/tower/5038/SYS-5038A-iL.cfm

 

 

Bare idioter eller folk som MÅ kjøre visse Appleprodukter kjøper Mac Pro i dag. Et gjennomført latterlig produkt.

Enig i at det vil være dumt å kjøpe Mac Pro i dag - siden det kun er den utgående modellen som kan kjøpes i dag. Den nye Mac Pro, som ble presentert i dag, ser derimot ut til å bli et svært godt valg for krafthungrige, proffbrukere når den blir tilgjengelig. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er flere og bedre proffe programmer tilgjengelig enn noensinne for OS X, så jeg ser ikke hvor du vil med å spre slik desinformasjon.

Designet på nye Mac Pro ser i mine øyne ut tll å være svært så praktisk og plassbesparende - noe som blir ekstra tydelig om man følger din anvisning og sammenligner med Supermicros arbeidsstasjoner som har helt tradisjonelt, stort kassedesign:

 

På ett hvis er den jo plassbesparende, men den er lite plasseringsvennlig, og til den type bruk mener jeg ulempene ikke veier opp for fordelene.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle søppeldunkprodusenter vil bli saksøkt for designtyveri. Hvordan skal fremtidens søppeldunker se ut da mon tro?

Framtidens søppeldunker vil naturligvis få et firkantet design - uten avrundede hjørner, så klart - omtrent slik:

800d-threequarterview.png

Endret av Newton
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om Apple hadde hatt lyst til å innovere, hadde det ikke vært verre enn å tatt denne høyttaler-lignende modellen og gjort den om til et mediaprodukt. Innstaller en projektor i den, og bruk den i tillegg til det den ser ut som, en høyttaler!

 

Da hadde faktisk Mac Pro vært veldig nyttig i business sammenheng. :)

Lenke til kommentar

På ett hvis er den jo plassbesparende, men den er lite plasseringsvennlig, og til den type bruk mener jeg ulempene ikke veier opp for fordelene.

Med en diameter på ca 17 cm er nye Mac Pro langt mer plasseringsvennlig enn utgående modell av Mac Pro, som stort sett kun passer på gulvet under pulten (eller i en minst 60 cm dyp rack/hylle).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Framtidens søppeldunker vil naturligvis få et firkantet design - uten avrundede hjørner, så klart - omtrent slik:

800d-threequarterview.png

 

Du sammenlignet en søppeldunk med tidenes peneste fulltower?(og dette er ikke bare min mening. Det er nok en grunn til at den er det desidert mest populære fulltower). Impressive. Trodde apple nerder hadde smak jeg..

Lenke til kommentar

Alle kabinetter med vindu diskvalifiseres automatisk fra tittelen tidenes peneste noe-som-helst. Slikt var sist kult i 2003.

 

Yes det er derfor den selger bedre enn noen mac modell. You know nothing hahahhaa. Nei nerder liker ikke vise fram awesome datadeler med vannkjøling og slikt. ikke ser det bra ut heller. Veeent alle macfans kan jo ikke velge noe av dette så de sier det er teit. Nei la oss heller kjøpe en søpplebøtte og kalle det en pc(og ja det er en søpplebøtte på alle måter <3)

Lenke til kommentar

Med en diameter på ca 17 cm er nye Mac Pro langt mer plasseringsvennlig enn utgående modell av Mac Pro, som stort sett kun passer på gulvet under pulten (eller i en minst 60 cm dyp rack/hylle).

 

Jeg synes ikke det, på stasjonære er det mest praktiske om de henger under pulten i mine øyne, da får man mulig til å lettere ha heve/senke-funksjon osv, dette er vesentlig lettere implementerbart med en mere tradisjonell form, plasserer man den annerledes enn det er det ofte bredden som er dimensjonerende, og maskinen i sin nåværende form er ikke spesielt smal.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

product_hero_image.jpg

 

Skal dette være en spøk?

 

Kan noen sjekke om jeg lar synet bedra:

http://www.apple.com...irport-extreme/

 

Scroll ned til siden. 98mm bredde og 168mm høyde - på min skjerm ser høyden ut til å være nesten det dobbelte.

 

Auuu.. "Smaller footprint" .. With a huge erek$%n.. Vel, Wifi signalet på min TimeCapsule er ikke noe videre og så passer den med den nye Mac Pro ;) Sistnevnte skal vi ha 2 av, genial box!

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det, på stasjonære er det mest praktiske om de henger under pulten i mine øyne, da får man mulig til å lettere ha heve/senke-funksjon osv, dette er vesentlig lettere implementerbart med en mere tradisjonell form, plasserer man den annerledes enn det er det ofte bredden som er dimensjonerende, og maskinen i sin nåværende form er ikke spesielt smal.

Hengende under pulten tar en tradisjonell tower-PC i praksis opp like mye plass som om den står på gulvet, og vil lett kunne være i veien for knærne under bordet. En Mac Pro som kun okkuperer en sirkelflate med diameter 17 cm vil kunne plasseres f.eks litt bak og til siden for skjermen på min arbeidspult, uten at det går på bekostning av skrivebordsareal som jeg har bruk for. Det er selvsagt heller ingen ting i veien for å plassere den på gulvet eller opphengt under pulten, og den vil da være mindre i veien enn en stor PC-boks som okkuperer kanskje 5 ganger så stort volum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yes det er derfor den selger bedre enn noen mac modell. You know nothing hahahhaa. Nei nerder liker ikke vise fram awesome datadeler med vannkjøling og slikt. ikke ser det bra ut heller.

Veeent alle macfans kan jo ikke velge noe av dette så de sier det er teit.

Vannkjøling er bare så 2004....det var omtrent på den tiden Apples PowerMac-bokser hadde slikt. Verden har heldigvis gått videre, og ditt kabinett med vindu, vannslanger og blå lys imponerer ikke andre enn lettlurte fjortiser.

 

Nei la oss heller kjøpe en søpplebøtte og kalle det en pc(og ja det er en søpplebøtte på alle måter <3)

Just like you did...

Endret av Newton
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...