Gå til innhold

Dette skal HBO Nordic gjøre for å bli bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har slutat se HBO program av den grunden att de har sån idiotisk inställning till förbrukare. Synd, för de har en del bra serier. True Blood, The Newsroom och Boardwalk Empire är favoriterna. Game of thrones har blivit så dålig att den har jag slutat se för länge sedan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

HBO skal nok ikke få mine penger, dersom de skal ha dem, må dem faen med fortjene det. Verre forbrukervennlighet skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar

Fint at HBO kommer på konsollene. Dette er noe som jeg ser frem til. Utviklerene får ta en titt på løsningen til Netflix og legge listen ett hakk over. Uheldigvis bruker jeg PS3 på begge TV'ene og det må utvikles en løsning til denne platformen før jeg abbonerer. Inntil videre er jeg tvunget til å få innholdet gjennom andre kanaler. Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Hva med surround? Kommer det?AtW
Irriterer meg grønn over at det fortsatt er best kvalitet på piratinnholdet. Å gi oss original-lydsporet burde vi kunne forvente.

Jepp, helt enig. Selv om bildekvaliteten er grei på Netflix nå så har de en lang vei å gå mtp. lyden!

 

Videokvaliteten på HBO var helt forferdelig, hvordan forventer de at folk skal betale for det? Det var ikke bare kresne folk som meg som klagde for å si det sånt.

 

Jeg lurer på når streaming vil nå igjen fysiske formater på videokvalitet (kommer sikkert aldri til å skje).

 

VOD-tilbydere sitter også på en god sjanse til å presse internetleverandørene til å komme seg ut av 2005... Og den rapporten som tilsier at vi bare trenger 5 Mbps er knust allerede. 7 Mbps for en seer på Netflix må til. Hvordan forventer de at det er nok når 1+ person ser på Netflix, 2 ser på Youtube/andre nettklipp, 1 spiller over nett, 1 surfer. De må tenke lenger enn som så.

 

Internethastigheter er en ting som hindrer utvikling som dette. Begge skylder på hverandre, og da står det stilt.

Lenke til kommentar

Hva med surround? Kommer det?AtW

 

Mangler surround? Er ganske sikker på at det er på plass her.

Jeg vet at browser utgaven suger, så det ville ikke overraske om det mangler der, men det er vel på plass ellers?

 

Bra de har fikset på bildekvaliteten, den var relativt horribel på en del av deres egne serier - Newsroom -> sjøsyk... (men merkelig nok fungerte en del av seriene fra andre kanaler greit)

 

De kan vel uansett ikke vente seg noe massemarked før xbox og ps3 er på plass. Leste noen tall som tydet på at snart halvparten av ALL bruk av PS3 i USA var Netflix.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...