Gå til innhold

Deus Ex: The Fall blir mobilspel (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Svigermoren min spiller på nettbrett, og jeg betviler på det sterkeste at hun kommer til å la seg friste av dette. Der går det mest i Candy King-eller hva det nå enn heter. Majoriteten av de som spiller på nettbrett eller mobil holder seg nettopp til den type spill fordi de er lettfattelige og det går an å spille bare i korte perioder. Lange spill egner seg svært dårlig til slikt er min egen erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike spill er kanskje ikke perfekt å spille på et nettbrett, men det går og det kan være gøy. Og når så mange millioner har et nettbrett så er muligheten til å nå ut til mange stort. Det at et spill som Deus Ex kommer til nettbrett vil på ingen måte ødelegge franchisen.

Tja, jeg forsøkte nå GTA 3 på nettbrett (Nexus 7), og syntes i grunnen det gjorde mest vondt i fingrene. Jeg ser bare ikke hvordan berøringsskjerm skal fungere til sånt. Og det er bare det at nettbrett bør fungere til mye som ikke er action-snikespill. En over her nevnte X-Com, som jeg godt kunne tenke meg å spille igjen på nettbrett, og jeg irriterer meg stadig over at Psygnosis ikke gjenutgir Lemmings til nettbrett og smarttelefon.

 

Det kan godt være at dette kommer til å selge, det kommer bare ikke til å bli noe bra.

 

Og jo, det ødelegger franchisen at utviklerne nok en gang totalt bommer på det fansen vil ha. Deus Ex har en del fans som mener det opprinnelige spillet var og er noe av det beste av PC-spill, mens Deus Ex 2 var en middelmådig kosoll-port som knapt var spillbart da det kom ut (ikke ulikt GTA4).

Lenke til kommentar

Tja, jeg forsøkte nå GTA 3 på nettbrett (Nexus 7), og syntes i grunnen det gjorde mest vondt i fingrene. Jeg ser bare ikke hvordan berøringsskjerm skal fungere til sånt. Og det er bare det at nettbrett bør fungere til mye som ikke er action-snikespill. En over her nevnte X-Com, som jeg godt kunne tenke meg å spille igjen på nettbrett, og jeg irriterer meg stadig over at Psygnosis ikke gjenutgir Lemmings til nettbrett og smarttelefon.

 

Det kan godt være at dette kommer til å selge, det kommer bare ikke til å bli noe bra.

 

Og jo, det ødelegger franchisen at utviklerne nok en gang totalt bommer på det fansen vil ha. Deus Ex har en del fans som mener det opprinnelige spillet var og er noe av det beste av PC-spill, mens Deus Ex 2 var en middelmådig kosoll-port som knapt var spillbart da det kom ut (ikke ulikt GTA4).

 

Det å kunne spille GTA3 nettbrett synes jeg er ekstremt kult, det er selvfølgelig litt knotete pga kontroll måten. Og ikke noe jeg hadde sittet i time etter time å spilt, men det er gøy nok og fungerer til å være på en portabel spill maskin synes jeg.

 

Det er også mye det å vende seg til å spille på denne måten. Jeg ser sønnen til søsteren min som er 6år, han spiller endel fps spill på iPad og han er dritt god! Og han vil ikke ha noen Nintendo 3DS men en iPad pga spill utvalget...

 

At dette Deus Ex spillet ikke kommer til å være bra det vet du rett og slett ikke. Det dukker nok opp anmeldelser rimelig raskt når det er kommet. Så da får en se da..

 

Om en bare skal gi det fansen vil ha så er faren stor for å luke bort for mange andre spillere, dette er bare good bussines ifra utviklerne.

Lenke til kommentar

Huff... Huff... og huff.... Dette var et magaplask av en annonsering for min del. Utrolig skuffet.... Hadde håpet på et nytt PC og/eller Xbox 360 og PS3, heck... En PS Vita-tittel i Deus Ex verdenen hadde vært bedre enn det som ble presentert i dag...

 

For å sitere Djuice-reklamen: "FYSJ!! SVIKER(e)!!! FYSJ!!!!"

Lenke til kommentar

For å sitere Sheldon Cooper: "...The horror..." Som gammel Deus Ex fan er det eneste jeg klarer å tenke er at de har lurt oss. De kommer til å hoppe frem på E3 med et stort flir og si HA HA.. Det er den eneste forklaringen jeg har på denne horrible nyheten. Nå skal jeg rense hodet med en runde av originalen, og håpe at de har lurt oss... håpehåpehåpe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...