Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en ekstra guest pass å gi bort? hadde vært greit å være sikker på at pc-en taklet det før jeg kjøper noe.

Mottas med stor takk!

9Q45SY48QFJLPXBO8PDT her har du et :)

Takker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir dette spillet virkelig så mye bedre etter lvl 20 som alle sier?

Har klatret med til lvl 21, ennå ikke gått inn i et instance side de ser ut som er vanskelige, tar mye tid(1-2 timer) og er enda værre med en pug gruppe.

Har testet 1 pvp match og det virker som du slår på fyren i en evighet før noen dør.

Questingen er dørgende kjedelig, jeg liker grafikken, men ytelsen er horribel.

Skrevet

Jeg synes det var mest gøy fra 20-50. Både før og etter fanget ikke interessen min helt.

Nå kan det jo nevnes at lederen av guilden jeg var med i og fjernet alle spor etter både den og seg selv slik plutselig rett etter jeg ble 50, og at de fleste kompisene mine som spiller det heller velger å være ute og nyte varmen. Forståelig nok.

Jeg gir det vel noen flere forsøk mot sensommeren/høsten.

Skrevet (endret)

Hvordan server er populær å norsk guild? Og faction osv:)

vi trenger folk på Hazzak - PVP (dominion), gå inn på Nox.no og sleng inn en app! :)

(nox er en hel norsk guild)

Endret av MrDarkey
Skrevet

Hei, jeg trenger også et guest pass om noen har. Det ser kult ut men hører mange delte meninger så hadde vært bra og testet før jeg kjøper.

Og folkens, hvilke karakter gir dere spillet samenlignet med wow/swtor/gw2 og andre mmos.

Skrevet

hm, mest lik mage, hm... må vel si Esper er den eneste "casteren" ambefaler også at du går settler for vendor bot, veldig fint å ha en dispenser du kan selge ting til å reparere, samt kjøpe pots

Skrevet

Har knapt spilt WoW, så aner ikke hvordan mage er der. Men spellslinger er vel også en caster, strengt tatt. Angående path anbefaler jeg sterkt å finne en du liker å spille som. Rewards er kjekt, men det gjelder for alle paths. Kunne ikke tenkt meg å utforske noe særlig uten Air Brakes. :)

Skrevet

Hazzak er en veldig aktiv server i EU regionen

De andre engelske er ganske low pop. Spiller på dominion ascendancy og den er ganske død på denne faction. Exile er mer aktiv

Skrevet (endret)

Hvordan server er populær å norsk guild? Og faction osv:)

vi trenger folk på Hazzak - PVP (dominion), gå inn på Nox.no og sleng inn en app! :)

(nox er en hel norsk guild)

Hei! Har prøvd å registrere brukeren min får ikke noen aktiveringsmail. Har du mulighet til å sjekke om registreringene har gått igjennom?

Endret av Alperrin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...