Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....

Klart den må låne litt av feltet ditt, det er faktisk ikke så enkelt å tekste på mobilen samtidig som man kjører... 

• Liker 6
Skrevet

Førern gjør en feil der og det er å svinge unna da man fort kan treffe møtende kjøretøyer. Bedre å heller prøve å stoppe

Det er instinkt å svinge unna

• Liker 2
Skrevet (endret)

Veldig enkelt å sitte å se på en video å bedømme enhver persons måte å takle en situasjon på, men ute i de virkelige liv tror jeg nok de fleste hadde reagert på samme måten ja.  (snakker da om hjorte videoen)

Endret av Evil-Duck
  • Liker 8
Skrevet

Førern gjør en feil der og det er å svinge unna da man fort kan treffe møtende kjøretøyer. Bedre å heller prøve å stoppe

Det er instinkt å svinge unna

Det kan nok være, men selv så prøver jeg å stoppe. Hadde selv en elg som gikk ut forran meg i fjor og stoppa selv uten å svinge unna og det gikk fint. Fort at det oppstår farlige situasjoner når man svinger unna.

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært en svili så hadde han blitt fratatt lappen 

På en måte så hadde det beste vært om de faktisk hadde kollidert, da det hadde blitt mye mer mediadekning

Skrevet

Man skal selvsagt være obs på utrykningskjøretøy, men her har de vært overmodige og kjører forbi i en sving i et område jeg vil tro de ikke hadde oversikt over. Skummelt. De kunne tatt det litt roligere i den situasjonen der.

Skrevet (endret)

Hiace 4WD, håpløs svingradius. Ser ikke på videoen om det er den lange utgaven, men den duger omtrent bare til å kjøre rett fram.

Tydeligvis :p dette parkeringshuset har relativt god plass i forhold til et par andre rundt her. Den var ca 5,1m i følge registreringsnummeret (husker ikke nøyaktig)

Endret av Orbis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...