Gå til innhold

Dårlig reklame for Møller


Mythos

Anbefalte innlegg

Mulig det bare er meg, men så nettopp en med Touran full av reklame for aktiv-auto.no på siden svinge inn med mobilen på øret og parkere forbudt for å slippe å gå 10 meter ekstra til Coop. Og da han hadde handlet ferdig kjørte han selvfølgelig ulovlig over Nytorget rett forbi forbudsskiltet. Sikkerhetsbeltet tok han selvfølgelig ikke på.

 

Vet jo ikke om han var ansatt, eller kunde, men ikke akkurat god reklame for bilfirmaet spør du meg.

Endret av Mythos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At sjåføren var en idiot behøver ikke å bety at Touran er en dårlig bil eller at møller er en dårlig forhandler.

 

Det er riktig (og jeg er enig), men når du kjører en firmabil, eller bil med reklame, bør du være ekstra forsiktig med hvordan du oppfører deg i trafikken. Du blir lagt merke til, og gjør du noe dumt går det utover firmaet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du blir lagt merke til, og gjør du noe dumt går det utover firmaet.

 

Det bør videreformidles til næringslivet. Finnes ikke noe større drittsekker i trafikken enn firmabilsjåfører!

Da tenker jeg spesielt på travle håndtverkere på vei til neste oppdrag. Huffameg for en oppførsel!!

Endret av ClintE
Lenke til kommentar

Det bør videreformidles til næringslivet. Finnes ikke noe større drittsekker i trafikken enn firmabilsjåfører!

Da tenker jeg spesielt på travle håndtverkere på vei til neste oppdrag. Huffameg for en oppførsel!!

 

Ring eller send en e-post til firmaet. Mange setter pris på å få vite om ansattes dårlige oppførsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er riktig (og jeg er enig), men når du kjører en firmabil, eller bil med reklame, bør du være ekstra forsiktig med hvordan du oppfører deg i trafikken. Du blir lagt merke til, og gjør du noe dumt går det utover firmaet.

Joda, det er lov å bruke hodet om det er en ansatt som gjorde dette. Regner nesten med at dette, som andre biler med reklame for bilforhandler, er bil som er på utlån. Selvfølgelig kan det jo være en ansatt som kjørte bilen der og da, men sjansene er jo like store som at det bare var en potensiell kunde som hadde bilen på lån.

 

Det bør videreformidles til næringslivet. Finnes ikke noe større drittsekker i trafikken enn firmabilsjåfører!

 

Der har vi to vidt forskjellige opplevelser. Som firmabilsjåfør selv og da ofte befinner meg i situasjoner hvor det er mange firmabiler rundt meg så kan ikke jeg sies å oppleve oss som noen drittsekker i trafikken.

Derimot snevrer vi det inn til en enkelt gruppe kalt budbilsjåfør. Ja da er jeg enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der har vi to vidt forskjellige opplevelser. Som firmabilsjåfør selv og da ofte befinner meg i situasjoner hvor det er mange firmabiler rundt meg så kan ikke jeg sies å oppleve oss som noen drittsekker i trafikken.

Derimot snevrer vi det inn til en enkelt gruppe kalt budbilsjåfør. Ja da er jeg enig.

 

Ja, vi kan ha forskjellig erfaringer men jeg observerer veldig ofte aggressiv kjøring blant firmabilene. Ofte har jeg en firmabil som pusher bakfra og observerer generell dårlig atferd blant firmabilene.

En av grunnene til dette er nok det faktum at sjåføren kjører en "lånt" bil, det er arbeidsgiver som betaler drivstoff og verkstedbesøk.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke grunnen, snarere det at de trolig ikke har betalt for kjøring i det hele tatt.

Selv har jeg alltid sørget for å ha timesbetalt for alt jeg gjør i arbeidssammenheng så jeg skal slippe å ha det presset over meg over at "Nå tjener jeg ikke penger" eller "Jo lengre tid jeg bruker på veien, jo lengre må jeg jobbe på Torsdagen".

 

Uansett så tviler jeg på at en person som kjører som en dust i jobbsammenheng kjører så veldig mye bedre privat.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Her om dagen ventet jeg i et lyskryss, jeg fikk grønt og rett etter kommer det en bil fra høyre..(Han kjørte på rødt)

 

Film av dette sendte jeg til firmaet det gjaldt, og det tok vel ikke mer enn 5 minutter før jeg hadde daglig leder på telefonen.

Han opplyste om at denne sjåføren ikke fikk kjøre deres biler lenger.

 

Om det er reelt eller ei at fyren ikke får kjøre mer vet jeg ikke, men jeg håper da det.

 

Reg.nr, firmanavn osv var lett synlig på filmen som var tatt opp i 1080..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der har vi to vidt forskjellige opplevelser. Som firmabilsjåfør selv og da ofte befinner meg i situasjoner hvor det er mange firmabiler rundt meg så kan ikke jeg sies å oppleve oss som noen drittsekker i trafikken.

 

Men mange av dere parkerer der det passer dere, virker det som. :)

 

(For så vidt forståelig at dere parkerer ulovlig/dumt for å losse av verktøy og materialer, men legg nå for guds skyld i det aller minste igjen telefonnummeret. Direkte til sjåfør, ikke til et sentralbord hvor det er opptattsignal).

Lenke til kommentar

Her om dagen ventet jeg i et lyskryss, jeg fikk grønt og rett etter kommer det en bil fra høyre..(Han kjørte på rødt)

 

Film av dette sendte jeg til firmaet det gjaldt, og det tok vel ikke mer enn 5 minutter før jeg hadde daglig leder på telefonen.

Han opplyste om at denne sjåføren ikke fikk kjøre deres biler lenger.

 

Om det er reelt eller ei at fyren ikke får kjøre mer vet jeg ikke, men jeg håper da det.

 

Reg.nr, firmanavn osv var lett synlig på filmen som var tatt opp i 1080..

 

Bra jobbet! Hva kamera har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...