Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Men hva du vil, men på global basis er det fortsatt 62% av totalen som spiller på PC. Men igjen. Jeg mister hjerneceller av å lese kommentarene dine her inne så sånn sett så er det greit at du tror hva du vil :-p (vit at Xbox one er basert på Windows 10 da. Samme som «dosboksen» pcspillerene sitter på)

 

Kilde: https://mygaming.co.za/news/features/89913-there-are-1-8-billion-gamers-in-the-world-and-pc-gaming-dominates-the-market.html

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva du vil, men på global basis er det fortsatt 62% av totalen som spiller på PC. Men igjen. Jeg mister hjerneceller av å lese kommentarene dine her inne så sånn sett så er det greit at du tror hva du vil :-p (vit at Xbox one er basert på Windows 10 da. Samme som «dosboksen» pcspillerene sitter på)

Kilde: https://mygaming.co.za/news/features/89913-there-are-1-8-billion-gamers-in-the-world-and-pc-gaming-dominates-the-market.html

Sier mere om hvor mange som pirat kopiere spill i verden....

PC spilling har altid vært for folk som ikke kan eller vill betale for spill..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Bare ikke Pro holder igjen X på spill utvikling.....

Slik konsoller har gjort for PC? (Oh no he didnt!!) «shots fired»
Er vel mere konsoller som har holdt liv i PC spilling siden 2006
Det var din påstand....
PC eiere er glade når PC ports av konsoll spill kommer ....

bra de får litt life suport i dos kassene sine.

Du mener konsoll ports som gjør skam på pc versjonen? Liker konsoll men liten tvil at mange pc spill hadde vært bedre uten kondoll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Bare ikke Pro holder igjen X på spill utvikling.....

Slik konsoller har gjort for PC? (Oh no he didnt!!) «shots fired»
Er vel mere konsoller som har holdt liv i PC spilling siden 2006
Det var din påstand....
PC eiere er glade når PC ports av konsoll spill kommer ....

bra de får litt life suport i dos kassene sine.

Du mener konsoll ports som gjør skam på pc versjonen? Liker konsoll men liten tvil at mange pc spill hadde vært bedre uten kondoll.

Før 2006 så dominerte PC spille markedet men etter 2006 føler PC spill konsoll dominansen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men hva du vil, men på global basis er det fortsatt 62% av totalen som spiller på PC. Men igjen. Jeg mister hjerneceller av å lese kommentarene dine her inne så sånn sett så er det greit at du tror hva du vil :-p (vit at Xbox one er basert på Windows 10 da. Samme som «dosboksen» pcspillerene sitter på)

Kilde: https://mygaming.co.za/news/features/89913-there-are-1-8-billion-gamers-in-the-world-and-pc-gaming-dominates-the-market.html

Sier mere om hvor mange som pirat kopiere spill i verden....

PC spilling har altid vært for folk som ikke kan eller vill betale for spill..

Wow. Hvor tok du det fra? Bare fordi det ikke passet inn i verden din så kommer du med nok en påstand? Spørreundersøkelse med 50.000 spillere viser at 35% piratkopierer. Hvor majoriteten er fra 20 år og yngre. Selv kan jeg kjenne meg igjen i trenden da jeg spilte piratspill da jeg var under 18 år. Kan ikke huske sist jeg lastet ned et spill uten å betale for meg. Men det har vel ingenting med tematikken over?

 

Kilde:

http://www.pcgamer.com/pc-piracy-survey-results-35-percent-of-pc-gamers-pirate/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Men hva du vil, men på global basis er det fortsatt 62% av totalen som spiller på PC. Men igjen. Jeg mister hjerneceller av å lese kommentarene dine her inne så sånn sett så er det greit at du tror hva du vil :-p (vit at Xbox one er basert på Windows 10 da. Samme som «dosboksen» pcspillerene sitter på)

Kilde: https://mygaming.co.za/news/features/89913-there-are-1-8-billion-gamers-in-the-world-and-pc-gaming-dominates-the-market.html

Sier mere om hvor mange som pirat kopiere spill i verden....

PC spilling har altid vært for folk som ikke kan eller vill betale for spill..

Wow. Hvor tok du det fra? Bare fordi det ikke passet inn i verden din så kommer du med nok en påstand? Spørreundersøkelse med 50.000 spillere viser at 35% piratkopierer. Hvor majoriteten er fra 20 år og yngre. Selv kan jeg kjenne meg igjen i trenden da jeg spilte piratspill da jeg var under 18 år. Kan ikke huske sist jeg lastet ned et spill uten å betale for meg. Men det har vel ingenting med tematikken over?

Kilde:http://www.pcgamer.com/pc-piracy-survey-results-35-percent-of-pc-gamers-pirate/

Ingen Urban Lebend at PC spillere er gnien på å bruke penger på spill ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Før 2006 så dominerte PC spille markedet men etter 2006 føler PC spill konsoll dominansen.

Kom gjerne med kilde. For av 1.8 milliarder spillere så er fortsatt 62% PC spillere (som jeg lenket til over her).

Hvilken kilde vil da ha en random spørre undersøkelse ;) eller sundt fornuft?

Fra 2006 har store spill titler blitt konsoll fokusert først og PC portet etter eller aldri...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Før 2006 så dominerte PC spille markedet men etter 2006 føler PC spill konsoll dominansen.

Kom gjerne med kilde. For av 1.8 milliarder spillere så er fortsatt 62% PC spillere (som jeg lenket til over her).
Hvilken kilde vil da ha en random spørre undersøkelse ;) eller sundt fornuft?

Fra 2006 har store spill titler blitt konsoll fokusert først og PC portet etter eller aldri...

PC genererte salg for 34 milliarder USD i 2016. Konsoll genererte 6.6 milliarder USD.

 

Hvor er den sunne fornuften din?

 

Kilde:

https://www.google.no/amp/s/www.digitaltrends.com/gaming/pc-market-grew-in-2016-led-by-mobile-and-pc-gaming/amp/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Før 2006 så dominerte PC spille markedet men etter 2006 føler PC spill konsoll dominansen.

Kom gjerne med kilde. For av 1.8 milliarder spillere så er fortsatt 62% PC spillere (som jeg lenket til over her).
Hvilken kilde vil da ha en random spørre undersøkelse ;) eller sundt fornuft?

Fra 2006 har store spill titler blitt konsoll fokusert først og PC portet etter eller aldri...

PC genererte salg for 34 milliarder USD i 2016. Konsoll genererte 6.6 milliarder USD.

Hvor er den sunne fornuften din?

Kilde: https://www.google.no/amp/s/www.digitaltrends.com/gaming/pc-market-grew-in-2016-led-by-mobile-and-pc-gaming/amp/

Ikke mange humble bundels for konsoller ;) PC folk elsker billig deals

 

Stor steam katalog får dem til å føle seg ... special

Selv om de ikke spiller halvparten.

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, simplifisert tankegang for plebsa det der. Man må heller se på den merkbare forskjellen i praksis, og hvis du fortsatt mener det blir det samme så kan ingenting hjelpe deg. :)

Med tanke på at det er en tankegang basert på din logikk om at det er frekt å gjøre at spill kjører bedre på en kraftigere konsoll enn en mindre kraftig konsoll så har du helt klart rett i at det er en latterlig simpel tankegang.

 

Jeg mener å har alltid ment at det er en nobrainer at utviklerenne bør utnytte den kraften som er tilgjengelig, noe annet er jo bare latterlig idiotisk.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

PC spillere høyeste status ønske ....en gaming chair :D

Konsoll spilleren høyeste ønske ... en Oled gaming tv.

Konsollspillerens høyeste ønske... stabil 4K >60fps uten Dynamisk oppløsning :-p og at crossplatformspilling ikke blir noe av.

Crossplatform PC og konsoll er ikke noe nytt....

 

post-240853-0-95547900-1510843972_thumb.jpeg

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hehe, simplifisert tankegang for plebsa det der. Man må heller se på den merkbare forskjellen i praksis, og hvis du fortsatt mener det blir det samme så kan ingenting hjelpe deg. :)

Med tanke på at det er en tankegang basert på din logikk om at det er frekt å gjøre at spill kjører bedre på en kraftigere konsoll enn en mindre kraftig konsoll så har du helt klart rett i at det er en latterlig simpel tankegang.

 

Jeg mener å har alltid ment at det er en nobrainer at utviklerenne bør utnytte den kraften som er tilgjengelig, noe annet er jo bare latterlig idiotisk.

 

Du ser ting veldig unyansert, veldig svart/hvit. Du klarer ikke å ta innover deg at andre mener at konsoller som er så og si identiske i praksis, skal levere spill som ser like ut i praksis? For meg høres det fair ut at det gjøres. Xbox One og PS4 var begge så og si identiske, noe Xbox One X og PS4 Pro IKKE er, til tross for prosent-bsen du prøver å komme med som en forklaring på at konsollene er like identiske som Xbox One/PS4.

 

Faktisk er det ikke latterlig idiotisk å ikke utnytte all kraft i alle tilfeller. Igjen, svart/hvit-tankegang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...