Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Dead Rising 3 ser jævla fett ut.

Ryse ser middelmådig ut at best, og det til tross for at jeg liker historie, og spesielt den typen.

Forza ser ut som et bra bilspill, men kan vel si at jeg er litt mettet av genren, samt at grafikken ikke akkurat er helt det store. Her hadde det faktisk vært bedre med 720p for å kunne dra litt ekstra effekter.

Titanfall, vel, ser ikke helt det store her. Men er det morsomt vil jeg nok anskaffe det, dog på PC.

Er spent på Quantum Brake, men vi har jo ikke sett noe spesielt gameplay til å vite nok om det. Er uansett veldig spent siden det er Remedy.

Killer Instinct er et stort meh.

Sunset Overdrive har jeg troa på, liker stilen, men igjen så har vi sett lite av det.

Project Spark ser fantastisk ut, men igjen, også til PC.

Halo 5 har vi jo ikke sett noe til annet enn en trailer, men det blir vel det samme gamle. Med andre ord dritkjedelig. Aldri likt Halo-spillene, siden jeg prøvde det første på PC for mange herrens årene siden.

 

Smaken er som baken er det mange som seier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg pleier derimot å si at Smaken er som baken, innerst inne er det bare dritt uansett. xD

 

Dead Rising 3 ser jævla fett ut.

Ryse ser middelmådig ut at best, og det til tross for at jeg liker historie, og spesielt den typen.

Forza ser ut som et bra bilspill, men kan vel si at jeg er litt mettet av genren, samt at grafikken ikke akkurat er helt det store. Her hadde det faktisk vært bedre med 720p for å kunne dra litt ekstra effekter.

Titanfall, vel, ser ikke helt det store her. Men er det morsomt vil jeg nok anskaffe det, dog på PC.

Er spent på Quantum Brake, men vi har jo ikke sett noe spesielt gameplay til å vite nok om det. Er uansett veldig spent siden det er Remedy.

Killer Instinct er et stort meh.

Sunset Overdrive har jeg troa på, liker stilen, men igjen så har vi sett lite av det.

Project Spark ser fantastisk ut, men igjen, også til PC.

Halo 5 har vi jo ikke sett noe til annet enn en trailer, men det blir vel det samme gamle. Med andre ord dritkjedelig. Aldri likt Halo-spillene, siden jeg prøvde det første på PC for mange herrens årene siden.

Vi har tilnærmet samme mening da, bortsett fra at jeg ikke er overbegeistret over Dead Rising heller. :p

 

Jeg gleder meg mest til Rime (var det det den het?) og The Order, men det er jo ikke release spill.

 

Xbox One støtter dlna,mp3 og cd avspillen day one.

Vil du bruke disse funksjonene på PS4 må du vente på en patch

 

Sony announced some details on things the Playstation 4 can and can't do, and I had sent a question over to Microsoft about whether the Xbox One would be able to beat those features. I've just now received an answer and, yes, the Xbox One can play audio CDs.

The system is also DLNA compatible, and they're in the process of being certified

Kanskje noen forteller dette til Yoshida, så får nok plutselig PS4 støtte for alt dette også. :p

Lenke til kommentar

Quantum Brake virker lovende, men vi vet forsåvidt veldig lite om det ennå. Blir interessant å se hva som kommer. Alle de andre der er mindre interessante, men for all del, den tidlige lineupen til PS4 er heller ikke kjempespennende. Høres kanskje litt teit ut, men det spillet jeg ser absolutt mest frem til er Everybody's Gone To The Rapture.

Hvordan ser Quantum Break lovende ut? Vi vet ingenting om spillet. Bare fått se en intetsigende CGI trailer. Uinteressant spør du meg.

 

Project Spark derimot ser spennende ut. Eneste jeg har sett av next gen som har vekket noen som helst interesse hos meg.

 

Annet enn det har det stort sett hvert løgner og tøys fra alle kanter.

Lenke til kommentar

Hvordan ser Quantum Break lovende ut? Vi vet ingenting om spillet. Bare fått se en intetsigende CGI trailer. Uinteressant spør du meg.

 

Project Spark derimot ser spennende ut. Eneste jeg har sett av next gen som har vekket noen som helst interesse hos meg.

 

Annet enn det har det stort sett hvert løgner og tøys fra alle kanter.

 

Interessant premiss, utvikler som tør å satse litt annerledes, og som har levert tidligere.

 

Spark ser heller ikke så dumt ut, men det slår meg som en type spill jeg heller ville spilt på PC.

Lenke til kommentar

While Xbox One supports audio CD playback, it does not support CD ripping, a spokesperson said, a feature of the Xbox 360. It also doesn't support MP3 or AAC playback from devices like the iPod, iPhone, Zune or Windows Phone over USB. A statement notes that Xbox Music, which carries a $9.99 monthly subscription, will deliver "unlimited ad-free music through a Xbox Music Pass subscription" on Xbox One.

 

http://www.polygon.com/2013/11/1/5056280/xbox-one-supports-dlna-compatibility-audio-cd-playback-microsoft

Lenke til kommentar

Da kan det ende opp med at utgivere ser at de genererer såpass lite salg til Xbox One at de ikke gidder å gi ut spillet til konsollen i det hele tatt, evt at de får en enda dårligere utgave neste gang. Litt sånn som med Wii/Wii U.

hahahaha! Screenshots fra de aller første titlene viser at vi ikke har noe å frykte. I forrige generasjon måtte flere multiplats redusere oppløsningen i framebuffer på PS3, likevel ble det ikke noen Wii-tendenser for PS3. Tøysegutten :D

 

 

Slike folk burde miste jobben.

hahahaha! Enten er han uviten, som ikke er oppsigelsesgrunn, eller så snakket han kanskje om at kameraet var kraftigere? Tøysegutt :D

 

Dead Rising 3 ser jævla fett ut.

Ryse ser middelmådig ut at best, og det til tross for at jeg liker historie, og spesielt den typen.

Forza ser ut som et bra bilspill, men kan vel si at jeg er litt mettet av genren, samt at grafikken ikke akkurat er helt det store. Her hadde det faktisk vært bedre med 720p for å kunne dra litt ekstra effekter.

Titanfall, vel, ser ikke helt det store her. Men er det morsomt vil jeg nok anskaffe det, dog på PC.

Er spent på Quantum Brake, men vi har jo ikke sett noe spesielt gameplay til å vite nok om det. Er uansett veldig spent siden det er Remedy.

Killer Instinct er et stort meh.

Sunset Overdrive har jeg troa på, liker stilen, men igjen så har vi sett lite av det.

Project Spark ser fantastisk ut, men igjen, også til PC.

Halo 5 har vi jo ikke sett noe til annet enn en trailer, men det blir vel det samme gamle. Med andre ord dritkjedelig. Aldri likt Halo-spillene, siden jeg prøvde det første på PC for mange herrens årene siden.

You lost me at "grafikken ikke akkurat er det helt store" (i omtale av Forza Motorsport 5). Man kan si mangt om konsollene men på titlene de nærmeste månedene er det helt åpenbart Xbox One som ligger fremst.

 

Kommer PS4 til å kunne spille audio CDer i det hele tatt? Rimelig patetisk at en konsoll ikke kan det, synes nå jeg, selv om de fleste uansett ikke bruker den til akkurat det.

Neppe noen som vil savne å stappe inn en audio CD. Uansett er årsaken "Music Unlimited" abbonementstjenesten...

 

Synes ikke XBone sitt grensesnitt er så mye bedre, direkte kopi av det horrible metro-systemet til Windows 8; fysj!

Xbox Dashet kom med firkanter og horisontal scrolling først, dernest fulgte Windows Phone, og så Windows 8. Funker fint på dagens Xbox og blir sikkert lekkert på Xbox One også. Windows 8 tar litt tilvenning, men etter noen dager var jeg dus og ville ikke gått tilbake. Men klart, det var jo tullinger som enda satt med Windows XP årevis etter at Windows 7 var ute så har skjønt at enkelte bare vil være stuck i gamle dager. Redd for endringer kanskje? Wimp-integreringen i Metro er f.eks griselekker. Installer, start ei låt og juster volumet i OSet f.eks.. Lekkeeert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hahahaha! Screenshots fra de aller første titlene viser at vi ikke har noe å frykte. I forrige generasjon måtte flere multiplats redusere oppløsningen i framebuffer på PS3, likevel ble det ikke noen Wii-tendenser for PS3. Tøysegutten :D

 

You lost me at "grafikken ikke akkurat er det helt store" (i omtale av Forza Motorsport 5). Man kan si mangt om konsollene men på titlene de nærmeste månedene er det helt åpenbart Xbox One som ligger fremst.

 

1) Du tar jo ting ut an luften her. Det var snakk om en situasjon hvor det ble _boikott_ av spill, som nummergutten gjerne skulle se at det ble i situasjoner hvor spillene ser bedre ut på PS4. Ble det boikott av multiplats på PS3? Ikke-klare-lese-gutten :D

 

Ja, grafikken er virkelig ikke det store. Det ser bra ut på stillbilder, men her har vi et next-gen bilspill med statiske skygger og lyskilder, uten væreffekter eller noe slikt. For ikke å snakke om aliasing da, må faen meg grave ut øynene med skje for ikke å legge merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...