Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som likevel sliter med 1080p?

 

Vil vel tørre å påstå at majoriteten av konsoll gamere ikke tenker så mye på detaljene som PC gamere gjør. Jeg vil si jeg er ganske passe opptatt av slik, men når det kommer til konsollene, så bryr jeg meg fint lite om det kjøres upscaling til 1080p o.l

Slik jeg ser det så er det viktigst at de nå leverer alt annet av moderne features som streaming, lite loading, apps og multitasking m.m, itillegg til at de ikke blir begrensa iforhold til 64 spillere på bf4, stor verden o.l på minecraft osv.

Og i mine øyne er de eksklusive spillene noen perler som kan se bedre ut enn spill på enhver PC. Multiplattform ser bedre ut på PC, men det blir flisespikkeri og det er bare noe man ikke bryr seg om når man er på konsoll..

Er så mye annet som rett og slett er høyere på prioriteringslista :)

Derfor sitter man med PC og konsoll, 2 forskjellige ting.

Endret av Rottenspacehead
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

1) Du tar jo ting ut an luften her. Det var snakk om en situasjon hvor det ble _boikott_ av spill, som nummergutten gjerne skulle se at det ble i situasjoner hvor spillene ser bedre ut på PS4. Ble det boikott av multiplats på PS3?

 

Det blir for enkelt å konkludere med at "fordi det ikke skjedde på PS3, så skjer det ikke på XO heller...".

Man må huske på at Playstation-fansen kjøper spillene uansett hvor ødelagt de er, eks. skyrim.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det blir for enkelt å konkludere med at "fordi det ikke skjedde på PS3, så skjer det ikke på XO heller...".

Man må huske på at Playstation-fansen kjøper spillene uansett hvor ødelagt de er, eks. skyrim.

 

Hvis man bare har én konsoll, og har lyst til å kjøpe et spill, så kjøper man det selvsagt til den plattformen. Skyrim var fint spillbart på PS3, selv om det hadde en del bugs. Sånn sett er det mer interessant å se hva folk som har flere konsoller velger, og der var det ofte 360, PS3, Wii, i den rekkefølgen. Kan vel tenkes at de to første bytter plass i den kommende generasjonen.

Lenke til kommentar

Hahaha, det er det dummeste jeg har lest. Hvor mange tror du visste det når de kjøpte det?

 

Nå skal det sies at jeg synes de som kjøper spill som f.eks Skyrim på konsoll generelt går glipp av 99% av spillet uansett da, hva faen hadde det spillet vært uten mods?

 

Du skal alltid forsvare Sony. Og hvis det er noe negativt så drar du alltid inn PC, typisk for deg necrogutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukerbasen til Sony er en del av Sony...De hadde allverdens muligheter til å finne ut av omfanget. Var ikke alle som kjøpte det på launch heller. Var ikke lenge etter launch folk begynte å rapportere de store problemene, men folk fortsatte å kjøpe det. Playstation er jo kvalitet.

 

Du forsvarer MS 5%. Gir deg ikke noe mer kred for det. Som regel drar du inn urelevante ting som PC som ikke har noe å si i en konsoll vs konsoll situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg drar inn PC der jeg vil, og det er ingenting du kan gjøre med det. Sammenligninger er som regel på sin plass.

 

Brukerbasen til Sony er en del av Sony? Brukerbasen til Microsoft er en del av Microsoft? Det er en kvalm tankegang det. Jeg har en PS3 og en 360 her, men ikke faen om jeg er en del av Sony eller Microsoft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det blir for enkelt å konkludere med at "fordi det ikke skjedde på PS3, så skjer det ikke på XO heller...".

Man må huske på at Playstation-fansen kjøper spillene uansett hvor ødelagt de er, eks. skyrim.

Må du huske at ikke alle sjekker nettet hele tiden for å finne ut om det er noe feil, og ingen kunne vite om feilene før spillet kom, feilene dukket heller ikke opp umiddelbart. Fikk du med deg den shitstormen det ble da det ble oppdaget? For ikke å snakke om rotet med DLCene. Bethesda gjorde en helt elendig jobb. Jeg boikottet lenge å kjøpe mer fra Bethesda, og kommer til å være skeptisk ved neste TES.

 

Hadde spillet både til PC og PS3, men opplevde personlig egentlig ingen feil med PS3 versjonen, interface var også tilpasset konsoll, så det funket egentlig like bra på konsoll. Eneste negative i forhold til PC var lastetider og mangel på mods.

 

Brukerbasen til Sony er en del av Sony...

Ah, hahahaha, var det bare så vel. Jeg skulle gjerne ønske at jeg fikk lønn fra Sony for å eie produktet deres. :rofl:

Lenke til kommentar

Hahaha, det er det dummeste jeg har lest. Hvor mange tror du visste det når de kjøpte det?

 

Nå skal det sies at jeg synes de som kjøper spill som f.eks Skyrim på konsoll generelt går glipp av 99% av spillet uansett da, hva faen hadde det spillet vært uten mods?

Det speiler vel bare da hvor dårlige mange av spillene har vært denne generasjonen, når man er avhengig av mods og DLC.

Lenke til kommentar

Brukerbasen til Sony er en del av Sony...De hadde allverdens muligheter til å finne ut av omfanget. Var ikke alle som kjøpte det på launch heller. Var ikke lenge etter launch folk begynte å rapportere de store problemene, men folk fortsatte å kjøpe det. Playstation er jo kvalitet.

 

Du forsvarer MS 5%. Gir deg ikke noe mer kred for det. Som regel drar du inn urelevante ting som PC som ikke har noe å si i en konsoll vs konsoll situasjon.

 

Er ikke så vanskelig å forstå at de som kom fra PS2 hadde ganske stor tillit til Sony. Jeg selv hadde enorm tillit til Sony når PS3 kom og det resulterte i flere skuffelser og bomkjøp. Bare måten de ødela hele socom serien, som før dominerte sjangeren, var helt på trynet. Unnskyldningen fra presidenten ikke akseptert.

Har også surra med å gå frem og tilbake fra ps3 til 360 igjennom årene som har gått nå, grunnet at jeg hadde bygget opp et tillitsbånd og stor vennebase siden ps2 og over til ps3, men så visste det seg at xbox familien, som jeg ikke hadde noe erfaring med fra før, var ganske overlegen på viktige områder for min del (360), men så merket man jo savnet av den 3 sifra vennebasen som man hadde hos sony og hadde hele tida et håp om at PS3en skulle ta seg opp siden PS2 var så overlegen tidligere og Sony fortsatte med lovnadene og de store orda.

Bare Socom 4 greia var jo en stor farse hvor det ble servert løgn på løgn.

 

Det som er viktig nå er at selskapene slutter med løgnene sine og serverer kvalitet. Jeg er iallefall mye mer skeptisk nå, enn iforhold til 6-7 år siden. Forsiktig med hva man kjøper.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...