Gå til innhold

Xbox One krever ikke nett hele tiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg vedder også på at du må være tilkoblet Internett når du skal installere og autentisere spillet, før du kan begynne å spille.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er helt rett mentalitet, og jeg kan nesten garantere at man vil se et lignende system på Sony sin konsoll.

 

Helt enig. Sony sier de vil ha åpent sytem og det har de også. For det er bra reklame (Det ser vi her), men det er bare for utviklere og lukke det på sinne spill. det er enkelt å bare legge med en sperre på disc.

Lenke til kommentar

Yes. Litt som Steam, uten alle fordelene mine. Jeg kan bruke min Steam-bruker på så mange maskiner som jeg vil, jeg kan bare ikke være pålogget to steder samtidig. Det her er lame.

 

Basert på den informasjonen som kom ut i dag går jeg like gjerne for PC. Jeg har aldri vært noe fan av Steam, men nå blir konsollene så restriktiv at jeg ikke lenger har noe valg. Steam har ihvertfall gode tilbud, og er kjempebillig på det meste.

Lenke til kommentar

Xbox One er over og ut for min del. Er så ufattelig skuffa over di valga MS har tatt her. Ser ut til at PS4 blir einaste next gen konsollen som er verdt å bry seg med.

 

Blir å følge nøye med på PS4 fremover. Alternativt kan jeg heller bruke pengene på en ny PC og gå for Steam. Sikkert mye billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...