Gå til innhold

Innvandrer opptøyene i Huseby, Stockolm.


Anbefalte innlegg

Flere politifolk skadd i opptøyer i Stockholm.

 

Tre politimenn ble skadd da de ble angrepet av en gruppe ungdommer i bydelen Husby, vest for Stockholm natt til mandag. Ungdommene satte fyr på flere biler i det som kan være en hevnaksjon.

 

kilde: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.11034440

 

 

.........

 

Hva I alle dager skjer i Sverige da.... .?

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

– Politiet ropte «neger»

"De ropte «neger», «ape» og «rotte» til ungdommene, og viftet med batongene sine. Det gjorde de helt uprovosert"

 

Sier journalisten Duraid Al-Khamisi til DN.

 

Av en eller annen grunn så stoler jeg ikke helt på om at det var skreket helt uprovosert.

Ikke noe jeg ville ha gjort ihvertfall hvis ungdommene løp rundt og slo i stykker biler og satte fyr på dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ræva integrering.

Integrering? Bare et meningsløst politikerord i denne sammenheng.

 

F.eks ser jeg enkelte ta til ordet for å "spre innvandrerne rundt om" for å løse problemene. Dvs de som fremmer dette ønsker at andre deler av landet skal måtte ta byrden, men det de ikke vet er at det allerede skjer og vil kun sørge for at de samme problemene oppstår andre steder av den enkle grunn at folk trekker mot sine egne.

 

Å stoppe all ikke-vestlig innvandring er den eneste løsningen, men det kommer nok ikke til å skje da de som griner om muslimer hele tiden ikke får hente seg damer fra Thailand like lett.

Lenke til kommentar

Integrering betyr å slenge mere av skattebetalernes penger på et problem som vi i utgangspunktet ikke har behøvd.

 

Er det bare Innvandrere som er med på opptøyene?

Skulle ikke forundre meg om arbeidsledige svensker som er misfornøyd med situasjonen er med også. Begynner jo å bli noen av dem.

Lenke til kommentar

Integrering betyr å slenge mere av skattebetalernes penger på et problem som vi i utgangspunktet ikke har behøvd.

 

 

Skulle ikke forundre meg om arbeidsledige svensker som er misfornøyd med situasjonen er med også. Begynner jo å bli noen av dem.

 

Synes iallefall det er utrolig rart at hun forskeren sier det er unordisk oppførsel, og så er det ikke-nordiske som utfører opptøyene ^^ Har hun ikke fått det med seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett det i praksis, så nei, det er så langt fra meningsløst.

å integrere intolerante kulturer inn til eldgamle kulturer som vi i Norden faktisk er og Europa generelt funker ikke..

Får mange ting som kan ta fyr, bokstavelig..

 

Politimannen som ble jagd kunne enkelt tatt pistolen å skutt dem hadde LETT gjort det selv et spark i hodet kan drepe, så er helt klar selvforsvar..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Det er opp mot 80% innvandrerbefolkning i bydelen, mye arbeidsledighet og fattigdom.

 

81.9% i 2007. Seks år senere er det ganske sikkert nærmere 90% eller høyere.

 

Synes iallefall det er utrolig rart at hun forskeren sier det er unordisk oppførsel, og så er det ikke-nordiske som utfører opptøyene ^^ Har hun ikke fått det med seg?

 

Humanitas er gjennomsyret av velmenende venstreekstremister. Som forsker må hun forholde seg til de andre venstreekstreme på sitt felt i tillegg, samt venner og miljø.

 

Ergo kan hun ikke kalle en spade for en spade. Og det er lettere å kalle det "nordisk oppførsel" enn hva det egentlig er - som er typisk for hva som skjer i drabantbyer og områder i Europa hvor muslimske innvandrere blir i flertall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...