Gå til innhold

Innvandrer opptøyene i Huseby, Stockolm.


Anbefalte innlegg

Jeg er for ordens skyld tilhenger av at individer (alene eller i fellesskap) skal kunne beskytte seg og sine og sin eiendom. Er det det som skjer her, eller er dette en mobilisering blant nasjonalister som vil sko seg på bråket?

 

Mulig det kan være begge deler, jeg er forøvrig uenig i din subjektive påstand om at nasjonalisters inngripen er negativt (i dette og andre tilfeller) - tviler på at den jevne greker foretrekker en landsmann med dine holdninger fremfor en av disse "fæle nazijævlene" i Gyllent daggry om de skulle trenge hjelp. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det kan være begge deler, jeg er forøvrig uenig i din subjektive påstand om at nasjonalisters inngripen er negativt (i dette og andre tilfeller) - tviler på at den jevne greker foretrekker en landsmann med dine holdninger fremfor en av disse "fæle nazijævlene" i Gyllent daggry om de skulle trenge hjelp. :)

ikke helt sikker på hva du sikter til der. Kan du utdype? Hjelp til hva?

 

Nå er jeg heller ikke sikker på om Hellas og grekere er noen eksempel til etterfølgelse akkurat nå for tiden. Av forskjellige grunner går det langt bedre i Norge enn i Hellas.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Sosialistene har planlagt opptøyene i Stockholm lenge,så det er ikke bare muslimenes feil, selv om det er de som utfører de voldelige handlingene, og burde hatt vett nok til å nekte å gjøre dette,

 

http://freedomoutpost.com/2013/05/is-the-truth-concerning-riots-in-sweden-being-sanitized/

 

 

HVA?

 

planlagt, som i at de pøblene utfører et slags oppdrag?

 

God bedre.. du imponerer stadig Baltiz...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ikke helt sikker på hva du sikter til der. Kan du utdype? Hjelp til hva?

 

Hjelp til å beskytte seg selv og sin eiendom - som du selv henviste til tidligere.

 

Nå er jeg heller ikke sikker på om Hellas og grekere er noen eksempel til etterfølgelse akkurat nå for tiden.

 

Ikke for deg kanskje, for meg stiller det seg annerledes. ;)

 

Av forskjellige grunner går det langt bedre i Norge enn i Hellas.

 

Disse "forskjellige grunnene" er stort sett én: oljen. Om Norge ikke hadde hatt olje hadde vår enorme Leviathan-stat førte oss inn i større økonomisk uføre enn vi allerede er inne i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HVA?

 

planlagt, som i at de pøblene utfører et slags oppdrag?

 

 

Det er riktig, de utfører et "oppdrag" for sosialistene.

Og sosialistisk media, dvs nesten all media i sverige støtter dem, og de får økonomisk støtte fra regjeringen.

 

Det er det samme her i Norge. Ja egentlig også i USA og landene i Europa.

Foreløpig har vi ikke hatt slike opptøyer, men sosialistisk media og regjeringen støtter ekstreme muslimer.

Regjeringen vil ogdå ha mer ekstreme muslimer i Norge, og de har vørt utalmodige fordi muslimene iNorge til nå ikke har vært nok ekstreme og ikke har laget nok bråk. Men det ser ut til å ordne seg nå.

Lenke til kommentar

Hjelp til å beskytte seg selv og sin eiendom - som du selv henviste til tidligere.

Aha. Ja det kan du selvsagt mene. Jeg hørerjo til dem som mener at det kan være lurt å ikke eskalere en slik konflikt, jeg da.

 

Ikke for deg kanskje, for meg stiller det seg annerledes. ;)

Hvorfor?

 

Disse "forskjellige grunnene" er stort sett én: oljen. Om Norge ikke hadde hatt olje hadde vår enorme Leviathan-stat førte oss inn i større økonomisk uføre enn vi allerede er inne i.

Joda, der er vi ikke uenige. Staten er for stor. Men jeg er ikke sikker på om det bare er oljen, og ikke litt mentalitet oppe i det hele.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg hører jo til dem som mener at det kan være lurt å ikke eskalere en slik konflikt, jeg da.

 

Jeg vil ikke si meg enig i at nasjonalisters inngripen nødvendigvis må føre til eskalering, men jeg skal ikke være uenig i at jeg nok vil se på en eventuell eskalering med andre øyne enn du.

 

Hvorfor?

 

Økønomisk er de ikke et eksempel til etterfølgelse (selv om jeg mener vi allerede - som dem - har en altfor stor stat), men politisk/sosialt sett er de et eksempel for undertegnede i og med at nasjonalisme (dog i en annen retning enn undertegnedes) får sterkere gjennomslag.

 

Men jeg er ikke sikker på om det bare er oljen, og ikke litt mentalitet oppe i det hele.

 

Jeg tror ikke nødvendigvis vi vil være enige i hva mentaliten består i (og hvilken grad mentaliteten skyldes arv/miljø), men ellers kan jeg nok si meg enig i det ja.

Lenke til kommentar
Det er riktig, de utfører et "oppdrag" for sosialistene.

Og sosialistisk media, dvs nesten all media i sverige støtter dem, og de får økonomisk støtte fra regjeringen.

 

Jeg tror du må være gal...

 

hvor ble det av NWO ønske om å utvanne oss som folk og importere flere innvandrere?

 

Du snur jo ræva med vinden uansett Baltiz...

 

jeg mister helt oversikten når du uttaler deg så inkonsekvent om ting...

Lenke til kommentar

Jeg tror du må være gal...

 

hvor ble det av NWO ønske om å utvanne oss som folk og importere flere innvandrere?

 

Du snur jo ræva med vinden uansett Baltiz...

 

jeg mister helt oversikten når du uttaler deg så inkonsekvent om ting...

Jeg tror du må være gal...

 

hvor ble det av NWO ønske om å utvanne oss som folk og importere flere innvandrere?

 

Du snur jo ræva med vinden uansett Baltiz...

 

jeg mister helt oversikten når du uttaler deg så inkonsekvent om ting...

 

Jeg forstår godt at du er litt forvirret :)

Og det er akkurat det disse globalistene bak nwo vil, det er derfor de oppererer på begge sider, og opptrer som sine egne fiender.

 

På den måten blir det ikke så enkelt for oss å avsløre dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...