Gå til innhold

Noen gang kjøpt ett spill 2 ganger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte nettopp min andre kopi av AC: Revelations. Skulle kjøpe AC: Brotherhood til PS3, men så fant jeg ut at AC:R+AC: Brotherhood pakke bare kostet 30kr mer enn Brotherhood alene på CDON. Har Revelations på PC, og hater PC kontrollene for Assassin's Creed!

 

AC:R + AC: Brotherhood (PS3): 149,-

AC: Brotherhood (PS3) : 119,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

De spillene jeg har to utgaver av er som følgende:

  • Red Dead Redemption standard edition og GOTY edition til Xbox 360.
  • Fallout 3 GOTY edition til Xbox 360, deretter PC.
  • Skyrim standard edition, og jeg skal kjøpe Skyrim Legendary edition i juni til Xbox 360.

Grunnen til at jeg kjøpte to utgaver er fordi jeg liker å ha alle DLC på disk enn å ha en digital utgave.

Lenke til kommentar

Tales of Graces F.

  • Platform: PS3
  • Kjøpte spillet fra Japan først med engelsk tekst og tale. Kjøpte min andre utgave fordi jeg ønsker å støtte utgivelser av Tales spill i vesten.

Eternal Sonata.

  • Platform: Xbox 360 og PS3.
  • Solgte 360-spillet. Kjøpte det igjen til PS3 i etterkant.

Resident Evil 5

  • Platform: Xbox 360 og PS3.
  • Solgte 360-Spillet. Kjøpte det igjen til PS3 i etterkant for å spille online med bekjente.

Resident Evil: Revelations.

  • Platform: 3DS og PS3.
  • Solgte både 3DS og spillet. Kjøpte det en gang til med ønske om å spille gjennom det igjen på storskjerm, samt streame det.

Det er de jeg kommer på i farten.

 

Synes det er helt greit å kjøpe flere utgaver av samme spill hvis man ønsker det.

Endret av Sadfez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

1: Final Fantasy X - Først kjøpt i butikk, plate ble ripet opp av liten kusine slik at 1/4 FMV'er stoppet opp, og så kjøpt brukt til billig penge. Kommer til å bli kjøpt en tredje gang til PS3 sammen med FFX-2 for andre gang.

 

2: Pro Pinball: Timeshock: Først kjøpt for ørten år siden på et veteranbiltreff på Ekeberg, og i fjor fra GoG.

Lenke til kommentar

GTA IV & Tileggspakker. Kjøpte først kun BoGT og L&D, da jeg ikke fant GTA IV. Så når jeg fant GTA IV var det inkl. BoFT og L&D. Senere kjøpte jeg complete GTA Pack på Steam.

 

Call of Duty & Call of Duty: United Offensive. Mistet de under flytting, så endte opp med å kjøpe begge igjen for ett par år siden :)

Lenke til kommentar

Grunnet overgang til PC de siste årene har jeg dermed kjøpt mange PS spill til PC også. Spilte også mange spill som broren min hadde kjøpt (god inflytelse der!), men i senere tid kjøpt disse selv. Av selvkjøpte spill husker jeg ikke så mange, men hvertfall Battlefield: Bad company 2, Call of duty: Modern Warfare 2, alle utgitte GTA spill til PC istedenfor PS. Dungeon Keeper og Black & White kjøpte jeg også når jeg var mindre, mistet spillene og kjøpte de på nytt. Samme med Unreal Tournament. De siste årene har jeg egentlig kjøpt flest spill kun til PC, og sluppet å kjøpe de to ganger :)

Endret av Eclipticali
Lenke til kommentar

Selv også kjøpt Resident Evil 4 til både Gamecube så senere til PS2. Kjøpte MGS2 og MGS3 til PS2 og har de fortsatt og kjøpte i fjor Metal Gear Solid HD Collection til 360 ( worth it ) og så i år kjøpte jeg igjen MGS HD Collection til PS Vita, også Worth it ;)

 

Guitar Hero 2 discn min sluttet å fungere en måned før Guitar Hero 3 kom ut. Det var en måned som jeg ikke kunne takle å være uten Guitar Hero. Kjøpte derfor en til. Fant ikke spillet utenom gitar så kjøpte spillet på nytt igjen med enda en gitar som jeg viste jeg ikke ville bruke når GH3 kom med trådløs gitar.

 

Ble ett år senere meget lei av Guitar Hero serien så solgte vekk GH spillene mine og angret veldig så skaffet dem på nytt igjen billig. Heldigvis fikk jeg GH2 da til 50kr fra komplett.no

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kamerat kjøpte minst 10 av StarCraft siden han hele tiden prøvde slutte spille (back in the day når de tok penger per minutt eller hvordan de nå gjorde det).

 

Ellers har jeg kjøpt dobbelt opp av spill flere ganger. Feks hvisket vil spille et gammelt spill men ikke finner cdene/dyden der og da, som regel av seriene Diablo eller final fantasy.

Lenke til kommentar

Har kjøpt en haug spill på Steam, enda jeg har på disk.

Har 3 Alan Wake kopier, en steam, en collectors på disk, og en x360. Har også 3-4 AW kopier fra bundlen, men ga veeeldig lite for dem.

Splinter Cell Conviction på Steam, x360, og 2x PC (en med metallcover greie).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...