Gå til innhold

Anmeldelse: Metro: Last Light (Windows)


Anbefalte innlegg

Sitter på jobb; kobla helt ut når jeg så "Last Night" og leste "Et russisk eventyr".

 

Slik spille burde vært;

Du er en helt A4, russisk person. Etter en tur på baren og et par flasker vodka(Man styrer jo en russisk person), blacker du ut. Du våkner med at du sitter i en varebil. Du holder i et våpen og er fult påkledd i skuddsikrevester og alt. I bilen sitter det 4-5 andre sammen med deg.. roll on whatever. Back to work

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Et russisk eventyr" Hadde de bare brydd seg om russere, og klart å laste opp russiske versjoner av klippene, sammen med australske, engleske, amerikanske, italienske, franske, tyske, østerrikske og spanske. Med tanke på at spillet foregår i russisk hovedstad, Moskva.

Blir ingen kjøp, også pga tullete pre-order bonuser.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne visst hvordan det var med 3D.

2033 var helt utrolig i 3D (Nvidia 3D vision2) - langt bedre enn det man ser på kino og tv. Det var en fryd å bare gli inn i 3D verdenen og se på alle detaljene osv. Et av de få spillene jeg nesten har dettet av stolen pga innlevelsen. For meg gjorde det et ok spill til et utrolig spill...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi som har anmeldt spillet.

 

Her er min. :)

 

Jøss, Jenssen, det var en imponerende anmeldelse! Bra engelsk! Har aldri hørt om siden deres før, men likte veldig godt lay-out, samt at det var flere meningsytrere på samme spill. Veldig bra! Nå kan det jo hende jeg er litt "biased" siden jeg elsker alt post-apokalyptisk fra Øst-Europa, men....

 

I tillegg hjalp det sannsynligvis også å lese denne anmeldelsen etter det makkverket av en omtale filmpolitiet presterte på siden sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oooo dette spillet har jeg gledet meg til super mye, men nei, hva skjer her? Er det en vansklighetsgrad man må betale for? Det at den blir gratis på pc senere bryr jeg meg ikke om. At ett russisk lite selskap klarer å lage en av tidenes beste skytespill betyr selfølgelig ingen ting, her skal det stemmes med lommeboka!!! Ikke noe kjøp på meg nei. Her skal det piratkopieres, så tenker jeg de angrer seg, går konk og ikke gjør samme feilen igjen , haha der lærte vi de dumme russerne/ukrainere whatever en lekse. At jeg sitter her å nyter piratversonen min, spiller gjennom det 3 og 4 ganker fordi det er så bra, forandrer ikke det faktum, at jeg har stemt med lommeboka gitt! Dumme DLC altså.

 

Blæ skjerp dere. Ja det er drit kjipt at de har gjort som de har gjort. Men det er THQ sin feil at det ble slik, å de gikk jo konk uansett. Spillet fortjener å bli KJØPT uansett om noen har driti seg ut i forbindelse med Ranger moden. Stem med lommeboka indeed, å KJØP ett FPS som tør å være annerledes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her skal det piratkopieres, så tenker jeg de angrer seg, går konk og ikke gjør samme feilen igjen , haha der lærte vi de dumme russerne/ukrainere whatever en lekse.

Nå vet vi ikke hvem som ønsket å markedsføre spillet på denne måten, utvikler 4A Games eller utgiver Deep Silver/Koch Media. Lener meg heller mot utgiveren.

Endret av Allsider
Lenke til kommentar
Her skal det piratkopieres, så tenker jeg de angrer seg, går konk og ikke gjør samme feilen igjen , haha der lærte vi de dumme russerne/ukrainere whatever en lekse.
Nå vet vet vi ikke hvem som ønsket å markedsføre spillet på denne måten, utvikler 4A Games eller utgiver Deep Silver/Koch Media. Lener meg heller mot utgiveren.

 

Det var i utgangspunktet THQ som kom opp med ideen. Så vidt meg bekjent, Uttalelser fra offesiel representant fra Kock media på dette forumet http://www.lastlightforum.com/

Så prøvde Kock media aktivt å få fjernet denne DLC biten. Men lot seg ikke gjøre, da forhåndsbetillingene var satt i gang av THQ før kock tok over. Det lot seg da ikke å forandre på dette. I det minste det Kock media representaten påstår. I alle fall ingen tvil om at det var THQ som først kom med ideen.

Lenke til kommentar

Det var i utgangspunktet THQ som kom opp med ideen. Så vidt meg bekjent, Uttalelser fra offesiel representant fra Kock media på dette forumet http://www.lastlightforum.com/

Så prøvde Kock media aktivt å få fjernet denne DLC biten. Men lot seg ikke gjøre, da forhåndsbetillingene var satt i gang av THQ før kock tok over. Det lot seg da ikke å forandre på dette. I det minste det Kock media representaten påstår. I alle fall ingen tvil om at det var THQ som først kom med ideen.

Men hvis det du sier er sant (noe som er sannsynlig), hva har russere/ukrainere med det å gjøre (hvis vi antar at de ikke har samme rett til å bestemme markedsføring av spillet)? I følge wikipedia har THQ hq i Nord-Amerika.

 

Edit: Javel, satt meg ikke helt inn i ditt originale innlegg. Må begynne å lese hele innlegg før jeg skriver i svar, lesson learned :)

Endret av Allsider
Lenke til kommentar

Dropper dette helt. Ikke bare pga DLC-opplegget, makan til forbrukerfiendlig dritt, men også fordi de ser ut til å drite langt i PC-spillerne. FOV låst til 70, auto-aim som standard, og man kan ikke skru det av i menyen, samt at det er masse grafikkinnstillinger som alle PC-spill bør ha som rett og slett mangler.

Lenke til kommentar

Synes utvikligen går litt feil vei med tanke på at til så mange spill selges det forskjellige features som "tilbehør". Sillet er jo ikke akkurat gratis til å begynne med...

Flere og flere har vel hevet seg på DLC-bølgen, snart kommer vel også patcher til å bli en betalt DLC

Lenke til kommentar

Ja, hvis det er mangelen på avanserte grafikk-innstillinger som hindrer deg i å oppleve det som gjennomgående blir beskrevet som det vakreste og mest stemningsfulle spillet som finnes akkurat nå, så må du nok droppe det, ja.

 

Det hadde vært smartere av deg å kommentere hele innlegget mitt. Du kan godt velge å støtte forbrukerfiendlighet, og det skal du få lov til. Jeg derimot dropper lett Metro: Last Light, på samme måte som jeg droppet Som City og Diablo III (som viste seg å være dritt, men det visste jeg ikke i forkant).

Lenke til kommentar

Det hadde vært smartere av deg å kommentere hele innlegget mitt. Du kan godt velge å støtte forbrukerfiendlighet, og det skal du få lov til. Jeg derimot dropper lett Metro: Last Light, på samme måte som jeg droppet Som City og Diablo III (som viste seg å være dritt, men det visste jeg ikke i forkant).

 

Det er forbrukerfiendtlig å ha FOV'en låst til 70 i et skytespill? Da kan du ikke spille særlig mange skytespill, om dette er et så stort problem. Boikottet du også Half-Life 2 da det kom, siden det hadde låst FOV'en til 75?

Lenke til kommentar

Det er forbrukerfiendtlig å ha FOV'en låst til 70 i et skytespill? Da kan du ikke spille særlig mange skytespill, om dette er et så stort problem. Boikottet du også Half-Life 2 da det kom, siden det hadde låst FOV'en til 75?

 

Dropper dette helt. Ikke bare pga DLC-opplegget, makan til forbrukerfiendlig dritt...

 

Se, dette står det noen innlegg over her. Se, se, se!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...