Gå til innhold

StarCraft II-proffen «IdrA» kastet ut av Evil Geniuses


Anbefalte innlegg

Jeg har kun dette å si:http://www.youtube.com/watch?v=RFZrzg62Zj0

 

Selvsagt for folk som ikke har interesse er dette ikke av interesse men vi snakker om en person som absolutt alle har hørt om innad i Esport til og med folk som ikke følger starcraft har i mange tilfeller hørt om Idra. Og gitt at Evil geniuses er det mest økonomisk solide laget i amerika så er det nyheter for de som interessert.

 

Personlig tror jeg om han gidder å fortsette at han blir hentet opp av et stort lag why? Han bringer inn penger han bringer PR altså han bringer ting som gjør at et lag kan betale en lønn. Selvsagt så burde det å vinne være beste måten for PR. Men de fleste i den vestlige verden er heldige om de vinner en stor turnering etter det ser man ikke så mye til de. Den eneste som greide det i en lengre periode var stephano og han ble da sett opp til og fikk omtale, nå er han på vei ned mest fordi jeg tror han er lei. Hvordan skaffer man da views på stream og omtale? Ved BM og det å være mer enn en person bak en skjerm, det er en grunn til at de som er kjent for å drive med BM (bad manner for de uinnvidde) får mange views og mye omtale fordi de viser personlighet. Det er også derfor MC har så mange fans ikke fordi han er spesielt mye bedre enn de andre koreanerene ikke driver han med mye BM heller men har ikke din vanlige esports nerd takter eks: http://www.youtube.com/watch?v=FvVAa5SV8b0

 

Derfor om Idra vil tror jeg han finner seg et team igjen, fordi når han streamer er han som regel top5 streamer for starcraft. Og husk Bad PR is always good PR.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Fans" Haha! Hvem i svarte er fan av en som spiller spill?

 

Nå vet jeg ikke om du er sarkastisk eller bare troller, men si at du er seriøs her, så må jeg vel spørre hva forskjellen er fra dette og en som SPILLER fotball, SPILLER tennis eller SPILLER sjakk?

Jeg mener, hvem i svarte er fan en som sparker en ball rundt på en bane?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om du er sarkastisk eller bare troller, men si at du er seriøs her, så må jeg vel spørre hva forskjellen er fra dette og en som SPILLER fotball, SPILLER tennis eller SPILLER sjakk?

Jeg mener, hvem i svarte er fan en som sparker en ball rundt på en bane?

 

Nå håper jeg virkelig du tuller...

Lenke til kommentar

LoveAmiga er på villspor og har ikke realisert hvor stort gaming er utenfor Norge. Det er en dårlig holdning som ble utviklet i barndommen da gaming var for nerder. Hvis du ikke klarer å dra paraleller fra gaming og sport så er det noe som ikke fungerer i din logiske sans. Men det er veldig typisk for folk som aldri har spilt et spill mer en 2 timer.

 

Hvor er den store forskjellen fra Starcraft og sjakk for eksempel? CS og lagsport.

Endret av bmw1502
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå håper jeg virkelig du tuller...

 

Du ser opp til noen i fotball fordi de er gode i fotball. Hva er da så rart at folk som spiller f.eks starcraft noe værre? Fordi de heier på en som sitter inne hele dagen og tjener penger på dataspill? Hva med bloggere? Hvorfor får idiotiske jenter som prater bare tull millioner med fans?

Lenke til kommentar

 

 

Nå er vel ikke dette en diskusjon om fotball er det? Men om å være fan av en som er god i ETT dataspill. Huff, så trist. Vi får se hvor populært SC 2 er om 100 år. Har på følelsen fotball fremdeles spilles på samme måte da.

 

Hva er egentlig forskjellen på en som er god i ETT dataspill og en som er god i ÉN sport?

Skal man ikke kunne være være fan av Magnus Carlsen, da? Han er jo tross alt BARE god i sjakk..

Må si jeg ikke helt skjønner vinklingen din. Mener du at ting som kanskje ikke er relevant om 100 år (eller om 10 år for den saks skyld) ikke kan være gøy eller interessant nå? I så fall har du et forferdelig ironisk brukernavn. Jeg mener, hallo, hvem er fan av gamle avdanka spill?! ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Markedet har vel allerede svart for meg? Si ifra når det bli like like populært å se på noen spille et spesiellt spill som fotball da. Men morro å se medgamere prøve å overbevise seg selv om at de gjør noe nyttig :)

 

Hvilket marked? Profesjonell spilling er et marked i enorm vekst.

Og hva har ordet nyttig med profesjonell fotball å gjøre? Den er ikke nyttig for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Ifølge tilbakemeldingene i denne tråden; alle andre en deg. Så GTFO. For oss som følger med på esport og proffesjonel starcraft er dette faktisk veldig interessant.

 

"Profesjonell". Dette er et fritt land, jeg kan uttrykke min mening og trenger ikke tillatelse fra deg for å være med i denne tråden, og jeg må ikke ha samme mening som deg ;)

Lenke til kommentar

Markedet har vel allerede svart for meg? Si ifra når det bli like like populært å se på noen spille et spesiellt spill som fotball da. Men morro å se medgamere prøve å overbevise seg selv om at de gjør noe nyttig :)

Er gjerne over 100,000 som ser på livestream av de største turneringene. Dette er mer populært enn veldig mange sportsgrener som er mer annerkjent og "akseptert". Men for all del, nyt gjerne livet i en boble.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...