Gå til innhold

Vi søker ny journalist


Anbefalte innlegg

He

 

Her har det gått litt for raskt i svingene i den første formuleringen av utlysningsteksten, som ikke fulgte Mediehuset Teks praksis for ansettelser. Dette ble rettet to timer etter publisering. Vi beklager at teksten ikke ble grundigere korrekturlest før publisering.

 

Som det går frem av stillingsbeskrivelsen har vi søkt en frilans journalist til å assistere redaktør på Akam.no. Bemanningssituasjonen har nå løst seg, og denne stillingen er derfor ikke lenger tilgjengelig.

 

Takk for alle tilbakemeldinger og innspill i denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Realiteten er at ekstremt mange utlysingar kun er ein formalitet. Ofte er denne stillinga allereie teken. Om dét var tilfellet her, er sjølvsagt umogleg å seia.

 

Dersom ein støyter på dette i sitt eige liv, lyt ein ikkje vera overaska. Hyringar er ofte planlagde god tid før annonsa vert publisert.

Lenke til kommentar

Hva? Skal du slutte?

 

Tor

 

Ja, jeg har sagt opp og har min siste dag i Akam ca 24. mai.

 

(dvs, i juni skal jeg fremdeles være med i juryene for Oslo og finalen i nasjonal fotovandring, og lage artiklene som presenterer vinnerbildene, men that's it - da er det slutt.)

 

1. august begynner jeg i ny jobb et annet sted. I mellomtiden skal jeg nyyyyte friheten og sommeren.

Endret av Aetius
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, jeg har sagt opp og har min siste dag i Akam ca 24. mai.

 

(dvs, i juni skal jeg fremdeles være med i juryene for Oslo og finalen i nasjonal fotovandring, og lage artiklene som presenterer vinnerbildene, men that's it - da er det slutt.)

 

1. august begynner jeg i ny jobb et annet sted. I mellomtiden skal jeg nyyyyte friheten og sommeren.

 

24. mai, det er ikke lenge til. Det må bli et tap for akam (og leserne) når en ivrig og dyktig redaktør tar sekken og går. Jeg skal ikke spørre om hvorfor for det er en sak mellom deg og arbeidsgiveren, men det heter vel og at man helst bør bytte jobb minst 2-3 ganger i livet for egenutviklingens del.

 

Du får ha lykke til i den nye jobben og riktig nyte sommeren (hvis den kommer da, det ser foreløpig ut til at vi har ankret opp i vinteren :hrm: ).

 

Tor

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal forsøke å få tid til å skrive en gjennomgang av aprilbildene, men etter det er det slutt for min del, dessverre.

 

Jeg kommer nok til å være aktiv på forumet fremover, etter at jeg har sluttet, men da som selvstendig og uavhengig bruker.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...