Gå til innhold

Finnes det noen her som ikke laster ned tv og film fra PB?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lastet ned noe som helts ulovlig de siste par årene. Nå er streaming-tjenestene såpass gode at jeg gladelig betaler og investerer i fremtiden.

Spill har jeg vel ikke lastet ned ulovlig siden Steam ble lansert. Musikk lastet jeg ikke ned ulovlig etter Spotify ble lansert.

Film og TV-serier streamer jeg fra Hulu, Netflix, HBO, og andre. '

 

Ellers går jeg på kino, ser på TV, hører på radio, og leser bøker.

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Jeg har ikke lastet ned noe som helts ulovlig de siste par årene. Nå er streaming-tjenestene såpass gode at jeg gladelig betaler og investerer i fremtiden.

Spill har jeg vel ikke lastet ned ulovlig siden Steam ble lansert. Musikk lastet jeg ikke ned ulovlig etter Spotify ble lansert.

Film og TV-serier streamer jeg fra Hulu, Netflix, HBO, og andre. '

 

Ellers går jeg på kino, ser på TV, hører på radio, og leser bøker.

 

Abonnerer du på Netflix og HBO og andre (?) ? Dette blir da minst 150 kr i måneden. Legger du til spotify er en oppe i 250 kr per måned. Betaler du virkelig 3000 i året for noe så dårlig utvalg som HBO og Netflix (blamer ikke spotify da de er fantastisk). Ser virkelig ikke poenget med å ha HBO og Netflix når utvalget er så dårlig.

 

Nei, foreløpig laster jeg ned filmer og serier. Men spotify har definitivt tatt over musikken.

Lenke til kommentar

Helt enig med failern. HBO har genuint EN serie som interesserer meg, GoT. Netflix har halvparten av hva som eksisterer av serier som enda går. Dexter, f.eks har de bare 4 sesonger av. Spartacus er ferdig, SoA har de heller ikke alle sesongene av.

 

Det er rett og slett ALT for dårlig til at en fattig student ser seg villig til å betale noe slikt. Og skulle jeg bli tatt for ulovlig nedlastning, som jeg tviler sterkt på, så har jeg ingenting å miste uansett, annet enn en TV som de ikke får noe for uansett, for den er det feil på. Og en mobil, som heller ikke fungerer som den skal. Så da får de slå meg personlig konkurs om de vil :)

 

Og, om jeg skulle hatt Netflix, så skulle jeg hatt det via Smart-TV, og de støtter ikke TVen min. Så det var synd for dem.

Lenke til kommentar

Synes Netflix godt utvalg selv, er i alle fall vel verdt 79kr måneden for min del. Går kanskje lei før eller siden, og da vil jeg bytte til en annen streamingtjeneste. Tven min har ikke Smart-TV, har du ikke mulighet til å se netflix enkelt uten den muligheten, så er tv-oppsettet ditt dårlig.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Tøv.

Hvis man kjøper "en" Cola på Narvesen 250 dager i året på vei til jobb/skole er summen over 6200 pr år

Røyker du eller snuser er det fort over 30000 i året.

Slik kan man fortsette ...

 

Nei - det å ha både Netflix "OG" Hbo for tilsammen 150,- pr mnd ( som meg) er ikke dyrt, det er småpenger ( 5 kroner dagen).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig med failern. HBO har genuint EN serie som interesserer meg, GoT. Netflix har halvparten av hva som eksisterer av serier som enda går. Dexter, f.eks har de bare 4 sesonger av. Spartacus er ferdig, SoA har de heller ikke alle sesongene av.

 

Det er rett og slett ALT for dårlig til at en fattig student ser seg villig til å betale noe slikt. Og skulle jeg bli tatt for ulovlig nedlastning, som jeg tviler sterkt på, så har jeg ingenting å miste uansett, annet enn en TV som de ikke får noe for uansett, for den er det feil på. Og en mobil, som heller ikke fungerer som den skal. Så da får de slå meg personlig konkurs om de vil :)

 

Og, om jeg skulle hatt Netflix, så skulle jeg hatt det via Smart-TV, og de støtter ikke TVen min. Så det var synd for dem.

 

Jeg er fattig derfor stjeler man når andre betaler ?

Logic is inconclusive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tøv.

Hvis man kjøper "en" Cola på Narvesen 250 dager i året på vei til jobb/skole er summen over 6200 pr år

Røyker du eller snuser er det fort over 30000 i året.

Slik kan man fortsette ...

 

Nei - det å ha både Netflix "OG" Hbo for tilsammen 150,- pr mnd ( som meg) er ikke dyrt, det er småpenger ( 5 kroner dagen).

 

Det er vel gjerne litt av grunnen til at jeg så og si aldri kjøper cola, og aldri kjøper snus. Så ja ser ikke helt poenget ditt, man sløser ikke med penger bare fordi man kan. Man betaler for ting man vil ha, men cola, snus, netflix og HBO er ikke ting jeg vil ha. Til det er produktene for dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke piratene forstår at det faktisk er like mye stjeling når man laster ned som når man begår naskeri i butikken.

 

Det er uansett ikke OK å stjele 'fordi det ikke går utover noen', 'fordi det er et stort firma som ikke merker det' eller 'fordi man ikke har råd.'

 

Har man ikke råd ser man heller ikke den filmen eller serien man ikke har råd til.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

 

 

Det er vel gjerne litt av grunnen til at jeg så og si aldri kjøper cola, og aldri kjøper snus. Så ja ser ikke helt poenget ditt, man sløser ikke med penger bare fordi man kan. Man betaler for ting man vil ha, men cola, snus, netflix og HBO er ikke ting jeg vil ha. Til det er produktene for dårlig.

 

Piratlogikk er alltid like underholdende må jeg si. Du sier produktet er for dårlig, men du laster likevel ned et av produktene dems.

Lenke til kommentar

Det er vel gjerne litt av grunnen til at jeg så og si aldri kjøper cola, og aldri kjøper snus. Så ja ser ikke helt poenget ditt, man sløser ikke med penger bare fordi man kan. Man betaler for ting man vil ha, men cola, snus, netflix og HBO er ikke ting jeg vil ha. Til det er produktene for dårlig.

Leser du trådtittelen ?

 

Finnes det noen her som ikke laster ned tv og film fra PB?

 

Mitt svar er at ja det finnes (mange).

Jeg f.eks laster IKKE ned - jeg kjøper og betaler for meg enten det er filmer eller tv-serier.

Da iform av DVD/Bluray plater , Kino ,streamingtjenester ,kabeltv osv.

Og poenget er at jeg IKKE synes det er dyrt sammenliknet med alt annet av tjafs man idag bruker penger på i det daglige (det over var eksempler).

Å ha dårlig råd og prioritere andre ting foran "behovet" man har for å se diverse filmer og tv serier og bruke musikk rettferdigjør ikke piratvirksomhet.

 

-

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Ingen her som prøver å rettferdiggjøre ulovlig nedlasting. Det vi sier er at vi ikke vil bruke penger på et så dårlig produkt som Netflix og HBO. Når film og tv-bransjen får fingeren ut av rævva og kommer med et bedre produkt skal jeg gladelig betale for det, akkurat som jeg nå gjør med spotify.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...