Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir kanskje upopulær nå... Men syns det er synd at det ikke engang er én kvinnelig karakter man kan spille i GTA 5. Jenter kan gå bananas de og!

Dette har jeg svaret på ^^

 

Det er desverre menn som lager GTA.

 

For og få det i perspektiv, skaperen av Naruto måte hente inn damer for og få dem til og forklare han hvordan kvinner ville reagere på diverse situasjoner. der har du grunnen, og desverre så er damer i gta visst som horer rett og slett. sier det bare rett fram.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Dette har jeg svaret på ^^

 

Det er desverre menn som lager GTA.

 

For og få det i perspektiv, skaperen av Naruto måte hente inn damer for og få dem til og forklare han hvordan kvinner ville reagere på diverse situasjoner. der har du grunnen, og desverre så er damer i gta visst som horer rett og slett. sier det bare rett fram.

 

Så de har ikke med noen damer fordi de ikke kan se for seg hvordan en dame skulle vært? Det er jo veldig snevert som spillskapere da.. Skal ikke mye til for å ordne opp i det. Jeg kan se for meg det er flertall av gutter som kjøper GTA.. Men hadde salgstallene gått ned om de hadde lagt til en kvinnelig hovedkarakter? Jeg tror ikke det.. Ikke hvis de hadde gjort det riktig. Jeg tror det kunne blitt kult.

Lenke til kommentar

Mass Effect er kanskje tidenes mest overvurderte spill.

- Historien er omtrent like interessant som en skosåle (selv om den er bedre enn i 97% av andre spill, men det skal ikke vanskelig gjøres). Den eneste måten jeg kan se for meg at folk blir imponert av historien på er hvis de ikke har lest en bok i sitt liv.

- Kampsystemet er ufattelig kjedelig, kun cover cover cover

- Klassene er for lite varierte, og ingen slår deg som "morsomme" å spille, bare med forskjellige restriksjoner

- Banene er helt intenst, hjernedrepende stakkarslige. Grå lineære korridorer ut og inn. Eneste som er litt annerledes er "The Citadel", som kun imponerer fordi alt annet er så jævlig

- Mako, ikke en gang verdt å kommentere

- Stemmeskuespill og deler av soundtracket er bra

- Alle RPG-elementene er veldig dårlig implementert og lite spennende, fra skill-systemet til "gear" og hele aspektet ved å kjøpe og selge

- Våpnene har elendig skytefølelse

- "Valgene" er ufattelig platte, og er enten: Jeg er "Jesus-Obama", "Satanfaen" eller "Chuck Norris-idontgiveafuck"

- Side-oppdragene er tragiske. Absolutt av værste sort

- Bakgrunnsinformasjon (lore) er ganske greit utfylt, men fylt av alle tenkelige sci-fi kjlisjeer. Måten "lore" blir presentert på er også svært lite lekker. "Stopp spillet, gå inn i en meny og les til øynene dine begynner å blø"

Mass Effect fortjener 4/10

 

Edit: Og The Witcher er langt bedre enn The Witcher 2, men der har jeg egentlig ikke noen gode "håndfaste" argumenter for å si. Synes bare at det subjektivt er 100 ganger mer sjel i det. :shrug:

Endret av Error
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Edit: Og The Witcher er langt bedre enn The Witcher 2, men der har jeg egentlig ikke noen gode "håndfaste" argumenter for å si. Synes bare at det subjektivt er 100 ganger mer sjel i det. :shrug:

 

 

Takk jeg har The Witcher 2 men har mere lyst og prøve 1.

Witcher 2 er så visuelt, som Assasins Creed. Men bare testet 5 timer så har ikke mye og si egentlig.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Edit: Og The Witcher er langt bedre enn The Witcher 2, men der har jeg egentlig ikke noen gode "håndfaste" argumenter for å si. Synes bare at det subjektivt er 100 ganger mer sjel i det. :shrug:

 

Akkurat det mener vel de fleste som har spilt begge?

 

Upopulær mening: spill som CoD, Battlefield, osv. er spillenes svar på Paradise Hotel; enkel underholdning for enkle personer.

 

Hva med de som liker både dype film/spill og enkel underholding innen film/spill? Vi er overlegne alle, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...