Gå til innhold

Samsung Galaxy Mega 6.3 kommer til Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen er da voldsomt høyt satt? Dette er vel en mellomklasse telefon mtp hardware. Får de klemt prisen helt ned til 3000 ved lansering lukter dette suksess. Skulle gjerne sett et større batteri her da

Skrevet

Føler meg veldig gammel nå, men hva ialle dager er grunnen til å kjøpe denne? man er jo avhengig av veske eller koffert for å ha den med seg. Ville det ikke vert bedre med en handsfree med display til et nettbrett som har SIM, om man savner skjermstørrelse?

• Liker 1
Skrevet

6.3 " ja, nå har vi virkelig en mellomting mellom nettbrett og mobil her. Ser sikkert komisk ut når andre står å prater i denne her da.

Skrevet

Føler meg veldig gammel nå, men hva ialle dager er grunnen til å kjøpe denne? man er jo avhengig av veske eller koffert for å ha den med seg. Ville det ikke vert bedre med en handsfree med display til et nettbrett som har SIM, om man savner skjermstørrelse?

Om ikke du har behovet så kan det jo hende andre har det?

• Liker 1
Skrevet

Funksjonen hvor man kan spille av sanger samtidig finnes vel også på S4? Synes å huske at de sa det under lanseringen.

Stemmer det. Den kommet nok også til S3 og Note 2 i en eller annen nært forestående oppdatering, tipper jeg...
Skrevet

Jippi! Denne skal jeg kjøpe. Skulle selvsagt ønske det var en 1080p- skjerm og litt kraftigere maskinvare, men av de klippene jeg har sett av enheten ser alt av brukergrensesnitt ut til å være glatt.

• Liker 1
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hva skjer med Note serien? Tar Mega over for Note?

Skrevet

Hva skjer med Note serien? Tar Mega over for Note?

Nei. Note-serien vil bestå og antagelig være den eneste serien som bruker s-pen funksjonene slik vi er kjent med. Note-serien vil antagelig også bli eneste serie der s-pen følger med enheten.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Nei. Note-serien vil bestå og antagelig være den eneste serien som bruker s-pen funksjonene slik vi er kjent med. Note-serien vil antagelig også bli eneste serie der s-pen følger med enheten.

Aha, da blir det nok ikke Mega på meg. Har blitt veldig glad i pennen :)

Skrevet
Aha, da blir det nok ikke Mega på meg. Har blitt veldig glad i pennen :)

Helt enig ! Synes overaskende ofte at pennen er praktisk å bruke.

Uansett er det helt lattelig å ikke ha full HD i en telefon med 6.3' skjerm !

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...