Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Uvanlig rævtørkingsmetode?


Anbefalte innlegg

Det begynte vel da jeg gikk i barnehagen. Jeg satt og dreit og skreik på de som jobbet der for å komme og tørke meg. De nektet jo og komme siden kaffe var så utrolig mye viktigere, så jeg måtte jo da lære å tørke meg selv.

Jeg gjorde det i begynnelsen på den vanlige måten, nemlig ved å dra dopapiret gjennom sprekken. Jeg fant fort ut at dette var ekkelt, siden dette egentlig ikke gjorde noe annet enn å gni bæsjen utover, og at det alltid var bæsj igjen når jeg presset dopapiret opp i rævhullet. Jeg har siden tørket meg ved å presse dopapir opp i rævhullet helt til det ikke er en prikk igjen, og det gjør jeg fortsatt den dag.

Dere synes kanskje det er rart jeg ikke har erfart noe sårt eller irritert rævhull, men det virker som at denne metoden har herdet rævhullet mitt til å tåle mer.

En dag har jeg planer om å skaffe meg en rumpevask, som de har i utlandet.

 

Er det andre der ute som har det som meg? Jeg føler meg skikkelig unormal.

 

 

 

Anonym poster: c001e4af0364c277e5f52e0b920fbbc3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det begynte vel da jeg gikk i barnehagen. Jeg satt og dreit og skreik på de som jobbet der for å komme og tørke meg. De nektet jo og komme siden kaffe var så utrolig mye viktigere, så jeg måtte jo da lære å tørke meg selv. Jeg gjorde det i begynnelsen på den vanlige måten, nemlig ved å dra dopapiret gjennom sprekken. Jeg fant fort ut at dette var ekkelt, siden dette egentlig ikke gjorde noe annet enn å gni bæsjen utover, og at det alltid var bæsj igjen når jeg presset dopapiret opp i rævhullet. Jeg har siden tørket meg ved å presse dopapir opp i rævhullet helt til det ikke er en prikk igjen, og det gjør jeg fortsatt den dag. Dere synes kanskje det er rart jeg ikke har erfart noe sårt eller irritert rævhull, men det virker som at denne metoden har herdet rævhullet mitt til å tåle mer. En dag har jeg planer om å skaffe meg en rumpevask, som de har i utlandet. Er det andre der ute som har det som meg? Jeg føler meg skikkelig unormal. Anonym poster: c001e4af0364c277e5f52e0b920fbbc3

 

Hvis jeg har forstått det rikig, så gjør jeg det samme, du er ikke unormal eller rar. Jeg synes bare det er en god ting å være ren baki der jeg :) Så jeg gjør jobben skikkelig, akuratt som deg, men jeg blør veldig ofte til tider.... haha. jeg er vel sikkert ikke like herda som deg :) Men en dag, en dag skal jeg bli herdet :) Så no worries, du er ikke den eneste i verden my friend...

Lenke til kommentar

Altså, jeg må si det er sjelden jeg sier what the fuck høyt, men gratulerer, overskriften din gjorde at det brast ut. Så, til tørkemetoden, kan ikke si jeg har vært inni rævhullet med papiret, men, er du så fin på det at det må være så plettfritt? Kan da umulig være nødvendig.. Har iallefall aldri hatt noen flaue opplevelser med min "normale" metode.

Lenke til kommentar

Så, til tørkemetoden, kan ikke si jeg har vært inni rævhullet med papiret, men, er du så fin på det at det må være så plettfritt? Kan da umulig være nødvendig.. Har iallefall aldri hatt noen flaue opplevelser med min "normale" metode.

 

Jeg tenker slik at hvis det er rester av bæsj der og du tar deg en løpetur eller er i fysisk aktivitet, vil ikke det da skape vond lukt når det blandes med varm svette?

Lenke til kommentar

I mangel av et bidet så er jeg en av de som dusjer etter en tur på nummer to. Det er hvertfall den enkleste måten å gjøre helt rent på når man er hjemme. Psykologisk sett har jeg på et eller annet vis adoptert en rutine hvor jeg må på do om morgenen før jeg forlater huset. Jeg gjør det rett og slett ikke på andre toaletter med mindre jeg absolutt må og selv da har man gjerne en "hjemmebase" som f.eks et hotellrom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker slik at hvis det er rester av bæsj der og du tar deg en løpetur eller er i fysisk aktivitet, vil ikke det da skape vond lukt når det blandes med varm svette?

 

Tror ikke det er sånn nei, hvis det var slik burde man vel hatt en opplevelse med det iløpet av 20+ år vel?

 

 

Jeg gjør det rett og slett ikke på andre toaletter med mindre jeg absolutt må og selv da har man gjerne en "hjemmebase" som f.eks et hotellrom.

 

Unngår #2 andre steder enn hjemme selv, men er ikke så krise at jeg bestiller hotellrom hvis jeg ikke kan holde meg :Pp

Lenke til kommentar

Eh, jeg gjør det på samme måten, med en liten tilleggsting. Jeg er jente, og fordi jeg ikke liker at det "river" med tørt papir, så dypper jeg papiret i musa først... Jeg tror kanskje det er veldig uvanlig, men altså da slipper man følelsen av tørt papir, det er jo bare vondt. Anonym poster: 4b60e5e6dfd3753117b4c2da6ff4f64a

Lenke til kommentar

Eh, jeg gjør det på samme måten, med en liten tilleggsting. Jeg er jente, og fordi jeg ikke liker at det "river" med tørt papir, så dypper jeg papiret i musa først... Jeg tror kanskje det er veldig uvanlig, men altså da slipper man følelsen av tørt papir, det er jo bare vondt. Anonym poster: 4b60e5e6dfd3753117b4c2da6ff4f64a

Du kjøper sikkert sånne billige produkter og de er jo nesten like harde som papp. Prøv heller Lambi Soft. Rompen fortjener det beste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Her gjennomføres det streng kontroll ved hard tørking slik at det ikke er en eneste prikk igjen på dasspapiret. Etter det så går jeg i dusjen for å sikre maksimal hygiene.

Lenke til kommentar

Bruk riktig dopapir så er mye gjort. First Price som mange har lagt sin elsk på pga prisen er jo som tørke seg med sandpapir. Lambi og de utrlamyke papiren smører jo driten bare mer utover når man tørker. Prøv f.eks Serla (pakke med ekorn på). Passe mykt og tørker godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...