Gå til innhold

Batman: Arkham Origins-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å skaffe Origins før senere, men jeg måtte skaffe meg Collectors Edition før den kunne ha endt opp med å bli utsolgt (jeg kjøpte en av de 2-3 siste på Elkjøp for 799. Hadde veldig lyst på statuen som med i pakka, selv om den bare var 30 cm høy.

Nå tror jeg bare driter oppi Arkham City også for øyeblikket å spiller igjen det senere, siden Origins allikevel skal være en forløper (og jeg har over gjennomsnittet kunnskap til DC Comics-universet spesielt relatert til Batman siden jeg har lest en del tegneserier å sånt siden barndommen).

Lenke til kommentar

Ny launch trailer:

 

 

Har vært litt opp og ned med hvor interessant det de har sluppet har vært, men merka jeg fikk lyst til å spille spillet når jeg så denne.

 

Har egentlig tenkt til å være sterk og drøye litt med Origins. Har litt lite med tid for tida og mange andre spill liggende uansett. Begynner å bli en god stund siden jeg kjøpte et spill til fullpris. :p

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Sett litt på streams av spillet, det ser helt likt ut som Arkham City. Føler det blir å gjøre det samme om og om igjen. Føler det er for lite nytt til at jeg orker å kjøpe dette spillet. Animasjonene og slåssingen virker ikke like polert som det en gang var. Det er altfor lett.

 

Burde være spennende å være Batman å gå imot en bande på 6-7 stk men istedet så er det bare å gå midt i klynga og la dem angripe i tur og orden uten at du svetter engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...