Gå til innhold

Halv pris på ALLE konsollspill, inkludert forhåndsbestillinger - elkjop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut som man får noen kode nå for å benytte nett butikken til Elkjøp. Når jeg logger meg inn hos norgesenergi står det bare at jeg kan henvende meg til betjeningen i butikk. Når jeg sjekker tilbudet hos Lefdal, står der en kode jeg kan benytte til kjøp av grill tilbehør...

Ok, hvordan får man benyttet tilbudet på forhåndbestillinger da,

er det mulig å forhåndbestille i fysisk butikk?

Skrevet

For at denne kampanjen skal kunne benyttes på elkjop.no så bestilles spillene du ønsker til fullpris.

Kontakt så vårt kundesenter på 81532000, eller [email protected] med ditt ordre nr og siste kopi av faktura fra Norgesenergi i ditt navn.

50% vil så bli trukket fra din kjøpssum.

Skrevet

Som Konamixx skrev finnes det ingen kode lenger. Man må bestille til fullpris så maile en kopi av siste faktura fra Norges Energi i ditt navn til Elkjøp.

Bajs så tungvindt det pluteselig ble :p

Skrevet

Virker ikke som det kommer noe billige spill på prispresseren til Elkjøp i nærmest framtid. Synes de har vært veldig slappe, og hvis så mange har brukt den koden i førsteinnlegget til muligheten rant ut så vet jeg ikke om spill kommer så fort tilbake på disse helge-dealene til Elkjop.no

Skrevet

Virker ikke som det kommer noe billige spill på prispresseren til Elkjøp i nærmest framtid. Synes de har vært veldig slappe, og hvis så mange har brukt den koden i førsteinnlegget til muligheten rant ut så vet jeg ikke om spill kommer så fort tilbake på disse helge-dealene til Elkjop.no

Enig, har vært dårlig med gode tilbud på spill i det siste. Husker høsten 2011, da var det haugevis med topp titler til 349,-. Begynner å bli en stund siden jeg har sett spill til den prisen derfra.

• 1 måned senere...
Skrevet

Til alle som ser fremtidige tilbud/rabattkoder fra Norges Energi så binder du deg til de om du benytter denne koden på Elkjøp, med mindre du allerede er kunde da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...