Gå til innhold

Metal Gear Solid V er kunngjort (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger merke til at Snake ikke snakker i videon,

så godt mulig Hideo Kojima fortsatt "leker" med oss? :p

Sigh nå spammer jeg men holy shit, dette har jeg ikke tenkt på,

 

VI HAR IKKE HØRT HOVEDPERSONEN ENDA :D

 

Malmern du har skapt en stor gåte

 

Med tanke på All denne fucked up teaser trailern som fucker opp hodet ditt

 

Liquid sin arm ble instalerte i Ocelot sin arm

Big boss har en eye patch

Miller og Liquid har blondt langt hår , men kun Miller går med (80 talls solbriller ) (HINT)

 

Siden vi aldri hører Davit Hayter sin stemme.

 

Betyr dette at Kojima lurer oss? Kan det hende at de har blurret stemmen til Big Boss for og fucke med fansen,

 

Jeg mener dette er Kojima han er expert på og tulle med helter.

 

 

 

...........................kan noen si at vi hørte hovedpersonen sin stemme i traileren ;)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Nå må folk huske at det her ikke er Solid Snake, det er Big Boss. David Hayter hadde ikke stemmen til Big Boss i Metal Gear Solid 4 heller, så en SÅ stor skandale er det da ikke.... Selv om Solid Snake er klonet fra Big Boss, så er de i og for seg to forskjellige personer.

 

Problemet er vel heller at David Hayter spillte Big Boss i Snake Eater. :)

Lenke til kommentar
Nå må folk huske at det her ikke er Solid Snake, det er Big Boss. David Hayter hadde ikke stemmen til Big Boss i Metal Gear Solid 4 heller, så en SÅ stor skandale er det da ikke.... Selv om Solid Snake er klonet fra Big Boss, så er de i og for seg to forskjellige personer.
Problemet er vel heller at David Hayter spillte Big Boss i Snake Eater. :)

 

Stemmer det. Men nå er Big Boss en del eldre i dette spillet, så sånn sett kan jo det til dels forklare hvorfor han har "forandret stemmen" :p Nei altså, ville selvfølgelig hatt Hayter selv, men ser det ikke som noe "skandale" at han ikke er med. Og i hvertfall ikke som noe grunn til å ikke kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Overraskende nok synes jeg dette var en av de mest oversiktlige reveal trailerne Kojima har gjort. Føler i alle fall at grunnlaget til historien ble godt formidlet. Les militaires sans frontieres er sendt på oppdrag (ground zeroes prologen) samtidig blir "mother base" fra peace walker tatt ut av XOF folka, Miller og Big Boss blir såret i forsøket på å redde basen, cue 9 års koma og ny organisasjon "Diamond Dogs"...

 

Richard Doyle i rollen som Big Boss, makes sense?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...