Gå til innhold

- Neste iPhone blir en mindre oppdatering


Anbefalte innlegg

Det eneste jeg ser i slike tråder som dette er mindre intelligente personer som er så trangsynte at de ikke klarer å se lengre enn egen nesetipp..

 

Folk som farter rundt med kommentarer som "crapple" og alt mulig vrøvl kan rett og slett ikke bli tatt seriøst. Her har vi et klassisk tilfellet hvor folk er så inn i granskauen fanatikere av egne valg og meninger at de sitter med null respekt for at andre kanskje kan mene og foretrekke noe annet enn de selv.

 

 

Hvorfor skal det være så forferdelig vanskelig å akseptere at noen foretrekker iOS, andre foretrekker Android.. Noen foretrekker Apple, andre foretrekker Samsung osv osv.. Denne endeløse og drittslenginga som er fullstendig dratt ut av proporsjoner fører jo ingen steder og har ikke et snev av fornuft bak seg.

 

Halvparten som kommenterer høres ut som en gjeng med barnehagebarn som krangler om hvem som har den sterkeste faren....

 

 

Bare kjøpe hva enn du selv har lyst på å foretrekker, det viktigste er at du er komfortabel og trygg med dine egne valg så kan man gi det lange i å bry seg om hva alle andre gjør, hvorfor skal folk på død og liv diktere hva alle andre skal føle og mene?

Endret av RamGuy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da er vi enige da, samsung fanboys er arbeidsløse og har alltid to hender til overs, mens vi som har iPhone har en jobb og må klare oss med en hånd på telefonen.

 

Derfor foretrekker arbeide folk iPhone fordi de faktisk må bruke en hånd til noe produktivt.

Hva jobber du som, hvis jeg tør å spørre? Man skal ha rikelig med Parkinson for å ikke klare å ringe med S4.

Samsung%20introduces%20the%20Samsung%20Galaxy%20S%20IV-1764855.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så da er vi enige da, samsung fanboys er arbeidsløse og har alltid to hender til overs, mens vi som har iPhone har en jobb og må klare oss med en hånd på telefonen.

 

Derfor foretrekker arbeide folk iPhone fordi de faktisk må bruke en hånd til noe produktivt.

Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha en hånd fri til å runke med, men med en så liten skjerm ser du jo ingenting, så det faller på sin egen urimlighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva jobber du som, hvis jeg tør å spørre? Man skal ha rikelig med Parkinson for å ikke klare å ringe med S4.

Samsung%20introduces%20the%20Samsung%20Galaxy%20S%20IV-1764855.jpg

Det holder at man står på bussen, og da er med en gang enhåndsbruk utelukket, fordi man må holde fast telefonen, og trykke samtidig, og det er ganske vanskelig om du ikke har en tommel på 15cm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser noen her inbiller seg at iphone sitt chassi er frest ut fra et solid stykke aluminium. Hehe... tror dere virkelig på denne bløffen?

Og hva i alle dager er så eksklusivt med aluminium? Akkurat nå oversvømmes verden av aluminium og prisene er så lave at de store produsentene går med dundrende underskudd. En annen morsom egenskap med aluminium er at det leder varme temmelig bra, så hva tror du skjer med din kjære iphone i skibakken? Eller når du kommer inn i varmen igjen? Jeg snakker av erfaring, for tro det eller ei; apple var ikke de første som "freste" ut en telefon i aluminium...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser noen her inbiller seg at iphone sitt chassi er frest ut fra et solid stykke aluminium. Hehe... tror dere virkelig på denne bløffen?

Og hva i alle dager er så eksklusivt med aluminium? Akkurat nå oversvømmes verden av aluminium og prisene er så lave at de store produsentene går med dundrende underskudd. En annen morsom egenskap med aluminium er at det leder varme temmelig bra, så hva tror du skjer med din kjære iphone i skibakken? Eller når du kommer inn i varmen igjen? Jeg snakker av erfaring, for tro det eller ei; apple var ikke de første som "freste" ut en telefon i aluminium...

 

Veldig godt poeng som garantert blir avfeid av noe som høres ut som blebleblebleble

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare nevner risikoen mot å miste store telefoner med enhåndsbruk i travle lokale eller ved "livlige" arrangement. Var titt og ofte flere slike neste tilfeller med min One X ihvertfall, men igjen denne telefonen var større enn hva jeg var komfortabel med i lengden.

 

Verdt å tenke på :)

Lenke til kommentar
Hva jobber du som, hvis jeg tør å spørre? Man skal ha rikelig med Parkinson for å ikke klare å ringe med S4.Samsung%20introduces%20the%20Samsung%20Galaxy%20S%20IV-1764855.jpg
Det holder at man står på bussen, og da er med en gang enhåndsbruk utelukket, fordi man må holde fast telefonen, og trykke samtidig, og det er ganske vanskelig om du ikke har en tommel på 15cm :)

 

Jøss. Imponert over hvor mye svada du klarer å lire fra deg. Hadde du komt med et eneste objektivt argument så skulle jeg tatt deg bittelitt seriøst, men du framstår bare som en evneveik kvervulant med altfor små hender.

 

Når min lillesøster på 14 fint klarer å betjene en S3 med en hånd så må dine virkelig være underdimensjonerte. Har selv heller aldri hatt noen problemer å betjene telefonen med en hånd, eneste gangene jeg bruker begge hendene er i landskapsmodus. (skal nevnes at jeg har normale hender, ikke babyhender som de fleste iphone fanboys tydligvis har.)

 

Lurer på hvilke "smarte" argumenter du kommer med når apple pusher ut neste gen iphone i 5" størrelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så da er vi enige da, samsung fanboys er arbeidsløse og har alltid to hender til overs, mens vi som har iPhone har en jobb og må klare oss med en hånd på telefonen.

 

Derfor foretrekker arbeide folk iPhone fordi de faktisk må bruke en hånd til noe produktivt.

 

Nei lille venn, det er nok kun fordi du ikke klarer å gjøre flere ting samtidig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette ser ikke veldig lyst ut for Apple. Allerede lanseringen av den middelmådige iphone 5 hadde de ikke en gang klart å ta inn forspranget tll Galaxy S3. Selv om forventingene til ip5 kanskje var urealsitiske hos mange, meg selv inkludert, må nok alle enes om at det holdt ikke mål. I ettertid har vi så fått monstre som Galaxy S4, Xperia Z blant annet, som gjør apples iphone fullstendig akterutseilt og parkert på sidelinjen og oppleves i disse dager som et gammeldags og foreldet produkt. Skal man ha noe håp om å korte inn på forspranget til konkurentene nytter det ikke med småflikking og justeriger slik artikkelen antyder. Her må Apple ta dramatiske grep og foreta en totalrenovering og fullstendig redesign av produktet slik at det kommer opp på et nivå man kan forvente i 2013. Makter ikke apple å svare på denne nesten uoverkommelige utfordringen fra sine konkurenter, er jeg stygt redd for at selskapet vil oppleve samme gigantiske nedtur som Nokia opplevede for noen år siden. Det er trist å se hvordan selskapet har gått fra å være en ledestjerne både på teknologi og design til å være fullstendig uinterresant og irrelevante.

Lenke til kommentar

Lurer på hvilke "smarte" argumenter du kommer med når apple pusher ut neste gen iphone i 5" størrelse.

Heheh.... Er nok av seriøse argumenter der, de er bare ikke så åpenbare. Om du leser det et par ganger så skjønner du dem sikkert. Ja vi får se, om det blir en 5" iphone eller ikke :) Jeg tviler....

Du kan jo spørre deg selv hvorfor Apple, selskapet som revolusjonerte telefonmarkedet for noen år siden, og som holder tabletmarkedet i sin hule hånd, tviholder på sitt format, mens Samsung og de andre som bare dilter etter, driver å leker med 5" skjermer... Hva er det apple vet som gjør at de ikke kaster seg på denne bølgen?

 

Det er nemlig ingen mangel på resursser, R&D eller noe slikt. De har nemlig tatt et aktivt valg om å holde seg vekk fra store skjermer. Men hvorfor?

Endret av Zepticon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

snip

Må gjerne utdype på hvilke områder iPhone 5 skuffet?

Om du mener "totalrenovering og fullstendig redesign" er det som mangler så sier det jo litt om din kompetanse på feltet.

 

Og gjerne utdyp hvorfor du mener den er "fullstendig akterutseilt og parkert på sidelinjen og oppleves i disse dager som et gammeldags og foreldet produkt"?

Endret av Zepticon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Lurer på hvilke "smarte" argumenter du kommer med når apple pusher ut neste gen iphone i 5" størrelse.
Heheh.... Er nok av seriøse argumenter der, de er bare ikke så åpenbare. Om du leser det et par ganger så skjønner du dem sikkert. Ja vi får se, om det blir en 5" iphone eller ikke :) Jeg tviler....Du kan jo spørre deg selv hvorfor Apple, selskapet som revolusjonerte telefonmarkedet for noen år siden, og som holder tabletmarkedet i sin hule hånd, tviholder på sitt format, mens Samsung og de andre som bare dilter etter, driver å leker med 5" skjermer... Hva er det apple vet som gjør at de ikke kaster seg på denne bølgen?Det er nemlig ingen mangel på resursser, R&D eller noe slikt. De har nemlig tatt et aktivt valg om å holde seg vekk fra store skjermer. Men hvorfor?

 

Det er garantert at iphone før eller senere kommer med en telefon med 4,7" eller mer. Hva som er så revolusjonerende med en liten leketelefon må du spørre deg selv om. Jeg ser det isåfall ikke.

Lenke til kommentar

Må gjerne utdype på hvilke områder iPhone 5 skuffet?

Om du mener "totalrenovering og fullstendig redesign" er det som mangler så sier det jo litt om din kompetanse på feltet.

 

Og gjerne utdyp hvorfor du mener den er "fullstendig akterutseilt og parkert på sidelinjen og oppleves i disse dager som et gammeldags og foreldet produkt"?

 

Bare...stopp. Vær så snill vennen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare...stopp. Vær så snill vennen.

Ja, jeg burde egentlig ikke eie android fanboysa så hardt... men men, de burde ikke posta i en iPhone tråd heller :)

 

Det er garantert at iphone før eller senere kommer med en telefon med 4,7" eller mer. Hva som er så revolusjonerende med en liten leketelefon må du spørre deg selv om. Jeg ser det isåfall ikke.

Hvorfor er det garantert? Kan du forklare meg hva apple skal tjene på det, og da også hvorfor de ikke har lansert en telefon med >4" før da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg burde egentlig ikke eie android fanboysa så hardt... men men, de burde ikke posta i en iPhone tråd heller :)

 

 

Hvorfor er det garantert? Kan du forklare meg hva apple skal tjene på det, og da også hvorfor de ikke har lansert en telefon med >4" før da?

 

De ble nok tatt på senga av populariteten til store skjermer, og forutså nok ikke flukten. Det kommer seg nok skal du se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...