Gå til innhold

Telenor fyller på med megabytes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at noen slår Chess On Flex på data? 200min150sms10mms og totalt ubegrensa mengde GB." Ikke strupning på 5-6GB nei:)" for 317kr.

Betaler i tillegg 30kr for tvilling-sim til padda.

Topp kundeservice og fysisk butikk vi kan henvende oss til( NetCom butikkene)

Kommer aldri/neppe til å bytte, hvis ikke noen her vet om noe bedre med det bruksmønsteret jeg har??? :)

Lenke til kommentar

De kan vel ikke ha noe dårligere dekning enn telenor når det bruker samme nett. One call switcher også mellom Network Norway, isåfall må det være det som gir dårlige utslag, men egentlig tviler jeg på det.

 

One Call bruker Network Norway, og switcher over til Telenor om det ikke skulle finnes Network Norway dekning i det hele tatt. Så det vil si at det kan være mange steder hvor 3G-dekningen til Network Norway er heller laber, men den er der og da vil du ikke som One Call kunde bruke Telenor sitt nett i dette område.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på at noen slår Chess On Flex på data? 200min150sms10mms og totalt ubegrensa mengde GB." Ikke strupning på 5-6GB nei:)" for 317kr.

Betaler i tillegg 30kr for tvilling-sim til padda.

Topp kundeservice og fysisk butikk vi kan henvende oss til( NetCom butikkene)

Kommer aldri/neppe til å bytte, hvis ikke noen her vet om noe bedre med det bruksmønsteret jeg har??? :)

Er du 100% sikker på at det er fri bruk??? :O

Lenke til kommentar

Er du 100% sikker på at det er fri bruk??? :O

 

Jeg sjekket på Chess sine sider nå, og på On Flex abonnementsiden står det absolutt ingenting om en maksgrense slik det står på alle de andre abonnementene under "*** Brukergrense data:". Men jeg spurte den irriterende chatmodulen som popper opp der hele tiden og hun sa at det var nok en grense, men hun var usikker og ba meg kontakte tlf support. Dog står dette med grense i de generelle avtalevilkårene.

Lenke til kommentar
Tviler på at noen slår Chess On Flex på data? 200min150sms10mms og totalt ubegrensa mengde GB." Ikke strupning på 5-6GB nei:)" for 317kr.Betaler i tillegg 30kr for tvilling-sim til padda.Topp kundeservice og fysisk butikk vi kan henvende oss til( NetCom butikkene)Kommer aldri/neppe til å bytte, hvis ikke noen her vet om noe bedre med det bruksmønsteret jeg har??? :)
Er du 100% sikker på at det er fri bruk??? :O

Ja :) vært oppi 23GB i januar 15 i februar. Bare å spørre å få det bekreftet på FB sidene til Chess det at det ikke er strupning på dette abboet :)

 

Lenke til kommentar

One Call bruker Network Norway, og switcher over til Telenor om det ikke skulle finnes Network Norway dekning i det hele tatt. Så det vil si at det kan være mange steder hvor 3G-dekningen til Network Norway er heller laber, men den er der og da vil du ikke som One Call kunde bruke Telenor sitt nett i dette område.

 

Okei, fint å få det avklart. Hadde dog fin dekning den tiden jeg var One Call kunde.

Lenke til kommentar

Merkelig at Netcom ikke har kommet med mottilbud på dette ennå

 

Vel, nå har det bare gått en dag, men jeg er spent på å se på hva de kommer med selv. Og jeg håper de får opp 4G nettet for mobiler snart..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...