Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Luremus problem.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere likevel skal slå opp så kan du bare fortelle det som det er, hvis du ikke er for feig.

 

Jeg må bare tilføye: I dette konkrete tilfellet så er det vel du som er en lurekuk og ikke hun som er en luremus..

 

Men er jeg erstatnigspliktig?

Endret av sammadet123
Lenke til kommentar

Men e jeg erstatnigspliktig for det lureusa ødela? Bør jeg anmelde a?

 

Det får dere gjøre opp mellom dere. Men jeg har en anelse om at det ikke er det største problemet ditt akkurat nå.

Når det er sagt: INGEN får meg til å erstatte noe jeg personlig ikke har ødelagt.

Lenke til kommentar

Det får dere gjøre opp mellom dere. Men jeg har en anelse om at det ikke er det største problemet ditt akkurat nå.

Når det er sagt: INGEN får meg til å erstatte noe jeg personlig ikke har ødelagt.

Kjipt å ha utrorykte liksom.

Endret av sammadet123
Lenke til kommentar

Du kan jo anmelde men det vil nok bare bli henlagt etter noen uker/mnd pga bevisets stilling.

 

Om det er noe av verdi så sjekk med forsikrings selskapet, mange innbo forsikringer dekker uhell gjort av deg selv eller andre. Men mulig egenandelen blir såpass høy at det ikke lønner seg. Men det finner du jo ut av når du snakker med dem.

Lenke til kommentar

Men e jeg erstatnigspliktig for det lureusa ødela? Bør jeg anmelde a?

 

Er du virkelig så jæla dum at du tror du kommer noen vei med en annmeldelse?

 

Kort og brutalt, ut ifra det du skriver her så er du så jæla tett at de damene skal være sjeleglade om de aldri ser deg igjen :whistle:

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Dersom du kan bevise det som har skjedd, kan du ta ut sivilt søksmål og kreve henne for erstatning. Det hjelper deg riktignok ikke så mye, men det er mulig.

 

Det kan forsåvidt også hende at det hun gjorde var ulovlig skadeverk og dermed straffbart etter straffeloven § 291, og at du dermed kan anmelde. Men det skjer nok ingenting.

 

Hvorfor i all verden du skulle gidde noen av delene med mindre det var snakk om Ming-vaser eller noe. Det er ikke akkurat som at det gjør det noe lettere for deg å skjule dette for dama di.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bortsett fra at renomeet mitt kanskje ryker vil jeg si at erstatningsplikt er det største problemet ja. Kjipt å ha utrorykte liksom.

 

Du høster som du sår.

 

Du kan prøve å anmelde henne eller saksøke henne. Antakelig vil du ikke komme noen vei med det. Selv om du kan bevise hendelsesforløpet og får erstatning, vil den ikke være verd kreftene. Ei vase og et askebeger kan umulig være mye verd.

 

Du bør forresten ikke regne med å få mye hjelp her. Erfaringsmessig er ikke forumets brukere store tilhengere av utroskap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Går ut på ein planke her og tippar at vedkommande er i underkant av 18ish år?

Tenkte du i det heile tatt over det du nettopp skreiv før du posta det?

 

Er nok ingen som syns synd på deg her gitt, tenk om du var dama di i ditt tilfelle :hmm: Ville du ha villa vite det? Og hadde dåkke forsatt vore ilag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva er det du vil med livet ditt. Du vil være i et forhold og samtidig ligge med andre damer? Her må du nok bestemme deg. Enten være i et forhold men da holder du deg til ho du er sammen med. Eller du er single og holder på med forskjellige jenter uten å starte noe forhold eller invikla greier.

 

Egentlig burde du bare fortelle dama de allt sammen og ikke feige ut. Tror ikke du virkelig elsker ho nå lengre om ho har blitt så uinteresang at du holder på med andre imens. Det er ikke sånn et forhold fungerer.

Annmelde kan du nok ingen. Hva vil du anmelde for? For at du ville ligge med ei anen jente som ikke ville alikevl? Du har bare deg selv å takke her.

Mitt beste tips er å bare si allt som det er.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at renomeet mitt kanskje ryker vil jeg si at erstatningsplikt er det største problemet ja. Kjipt å ha utrorykte liksom.

Renomet ditt, fortjener ikke bedre. "Som en reder - ligger en"!

 

At du har, eller ønsker å ha sex med ei ,før eksisterende forhold er avsluttet, kan være et moralsk dilemma, men opp til deg. Men å lyge for den "andre dama", er feigt! Jeg forstår godt dama, som ble sint og mener du fremprovoserte sinnet. Så selv om ødeleggelse av ting ikke er akseptabelt, så er du moralsk delansvarlig. Og du må regne med, at slik blir kjent. Erstatt skadene selv. Desto mer du bråker om dette, desto dåligere blir ditt rykte.

 

Til en annen gang, ikke lat som om du er single, hvis du ikke er det og lyg ikke! Da er det realt. Og du burde vel reist, rett til hotellet da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...