Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd de kommer ut med nytt bf spill, før de har fikset alt som er galt med det forrige.

Dårlig tegn om de nå er over på COD metoden, med nytt halvbugged spill hvert år, og dlc i hode og ræva for at du skal få en full spillopplevelse.

 

Siste dlc til bf3 viser hvor dårlig en dlc kan være, dårlig design, på en modus som har historie på seg for å være veldig bra.

 

Men kommer nok til å forhåndsbestille det selv. Jeg er et svakt svakt menneske.

Lenke til kommentar

2 år er fortsatt kort tid, viser jo at de ikke har helt troen på spillet sitt, i forhold til å holde det oppdatert og fikse bugs.

BF2 ble spilt ganske mye lengre i forhold, og hadde 2(?) exp på den tiden.

 

Og om man ser bf3 + dlc som et komplett spill, komplett bugga spill forsåvidt, så er det snakk om under 1 år ifra siste dlc til bf4 kommer.

Har folk i dag virkelig så kort "konsentrasjon", at de må ha noe nytt med engang, holder det ikke å spille for spillingen sin skyld?

 

Men det er kanskje sånn det må være nå, popups med hva man unlocker, effekter i hode og ræva.

 

Føler meg gammel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var 3 år imellom bf1942 (2002), bf2 (2005) og bc2 (2008), med enda 3 nye år til bf3 (2011). Du hadde bfv (2004) og bf 2142 (2006) inniblant der, men spesielt BF2142 trenger vi ikke en reprise av. Vietnam var gøy for det det var.

 

Det at de nå sikter seg ned til kun 2 år, spesielt sånn spillene er ved release angående bugs og server problemer, plus alt av dlc de ønsker å få oss til å kjøpe, mener jeg blir feil.

 

Men som sagt, jeg føler meg gammel, jeg skjønner at det ikke er meg de lager spill for, det er de på 20 som må ha noe nytt hver dag, ellers går de lei.

 

Håper i det minste at bf4 blir noe mer bugfri, får en bedre server håndtering (adminstools m.m.) og har en bra core spillbarhet i forhold til behov for dlc.

Lenke til kommentar

Du hadde bfv (2004) og bf 2142 (2006) inniblant der, men spesielt BF2142 trenger vi ikke en reprise av.

 

BF2142 er et av de morsomste spillene jeg noen gang har spilt, det er vel kanskje ganske subjektivt, men jeg hadde ikke hatt noe i mot et Battlefield 2143.

 

Jeg håper de har brukt mer tid på å utvikle BF4 enn de gjorde med BF3. De kan jo ha holdt på med BF4 ganske lenge selv om de først avslører det nå? Menmen, vanskelig å si før man vet noe som helst. Kanskje vi blir positivt overrasket.

Lenke til kommentar

Testet Natural Selection 2 i helgen siden det var gratis. Etter så mange spill med unlocks var det helt rart å forholde seg til.

 

 

Jeg tror at fokuset blir mer på spillet og situasjonen man er i når man ikke tenker på hvilke achievements man får dersom man gjør ditt eller datt.

 

"Assignments" i BF3 er en feil utvikling mener jeg. De tvinger spilleren inn i roller og våpentyper ikke fordi matchen eller situasjonen krever det men fordi det er eneste måte å låse opp et våpen man har lyst på. Jeg hadde heller likt å gjøre det jeg ville, og fikk jeg nok "erfaring eller XP", altså at spillet fungerte med en XP for alt, så kunne jeg velge ett våpen fra et stort tilgjenglig arsenal med opplåsbare våpen. På den måten fikk jeg belønningen min + jeg fikk spille slik jeg ville spille og med den våpentypen jeg ønsket + jeg får bestemme selv i hvilken retning jeg ønsker å utvikle meg og våpenarsenalet mitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

BF2142 er et av de morsomste spillene jeg noen gang har spilt, det er vel kanskje ganske subjektivt, men jeg hadde ikke hatt noe i mot et Battlefield 2143.

 

Jeg håper de har brukt mer tid på å utvikle BF4 enn de gjorde med BF3. De kan jo ha holdt på med BF4 ganske lenge selv om de først avslører det nå? Menmen, vanskelig å si før man vet noe som helst. Kanskje vi blir positivt overrasket.

 

Nå har de vel sagt at beta kommer på høsten i år, og om vi følger bf3, vil jeg tippe release til jul, uansett hvor ferdig spillet er til da.

Lenke til kommentar

Det var 3 år imellom bf1942 (2002), bf2 (2005) og bc2 (2008), med enda 3 nye år til bf3 (2011). Du hadde bfv (2004) og bf 2142 (2006) inniblant der, men spesielt BF2142 trenger vi ikke en reprise av. Vietnam var gøy for det det var.

 

Personlig er Vietnam mitt favorittspill i BF serien, og hadde også ufattelig mange morsomme timer med 2142..

Lenke til kommentar

Vietnam var dritkult, men fort tilbake til 1942 igjen. Mener å huske at 2142 kun var konsollspill, og prøvde det bare et par ganger hos en kamerat. Mine sterke meninger den gang var at nå har de tatt seg vann over hodet, og ødelagt hele bf serien med dette futuristiske spillet.

 

Virker som at det er delte meninger om det.

Lenke til kommentar

Vietnam var dritkult, men fort tilbake til 1942 igjen. Mener å huske at 2142 kun var konsollspill, og prøvde det bare et par ganger hos en kamerat. Mine sterke meninger den gang var at nå har de tatt seg vann over hodet, og ødelagt hele bf serien med dette futuristiske spillet.

 

Virker som at det er delte meninger om det.

 

2142 var ikke noe konsoll spill nei, 2142 hadde også en gamemode kalt Titan, som jeg nesten synes er bedre en conquest

Lenke til kommentar

2142 kom til konsoll jo. Det er det eneste stedet jeg har spilt det. Men da er det tydelighvis ikke konsoll only som jeg trudde

 

 

Ser at det ikke står oppført noe sted, men jeg er rimelig sikker på at det var til PS.

Han kompisen jeg spilte det hos har aldri hatt en gaming pc.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

2142 kom til konsoll jo. Det er det eneste stedet jeg har spilt det. Men da er det tydelighvis ikke konsoll only som jeg trudde

 

 

Ser at det ikke står oppført noe sted, men jeg er rimelig sikker på at det var til PS.

Han kompisen jeg spilte det hos har aldri hatt en gaming pc.

 

Kan heller ikke se at det står oppført noen plass, så er du sikker på at det var 2142 du spilte og ikke et annet spill fra framtiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...