Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mange gode råd her. Tror nok mitt største problem er at jeg har litt for dårlig tålmodighet, og løper som en blind høne mot det nærmeste røde flagget. At jeg ikke kan treffe en låvedør på fem meters hold hjelper selvsagt heller ikke. Dert rare er at jeg klarer meg ganske bra i "Domination". Dessverre liker jeg av en eller annen grunn mye bedre å spille på store baner. :shrug:

Det kan være en fordel å holde seg til rush i starten også. Fin måte å lære seg kartene på fordi man alltid har "bak og forover" hvis du skjønner. Det gjør det lettere å forutse hvor folk befinner seg og hvilke løyper de tar, og det blir lettere å flanke rundt for gratis kills.

 

Ellers kan det selvfølgelig hjelpe å holde seg til de "beste" våpnene som du ser alle bruker. ACE,ACW,SAR osv. Og gjerne venne seg til ett av gangen. Aldri full autobonanza, bruk burst selv på nært hold. Begynn med å øve på å løfte siktet når du løper rundt. Veldig mange som ser ned når de løper fordi det føles naturlig, noe som vil tape mange dueller...

 

Selv følger jeg med på scoreboarden i starten av en runde på ny server. Hvis du ser storstilt overgang til det andre laget med en gang det begynner å bli vanskelig er det egentlig bare å quitte. Da bygger det opp til en særdeles ubalansert runde pga shitkids-vil-alltid-være-på-vinnerlaget-syndromet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det gjøre det bare mere realistisk, og dermed morsommere å spille. Er fullt klar over at det ikke er et simulator spill. Det har vi arma serien til. Men det må da være grenser hvor forenkla spillene skal være nå til dags. Men sånn blir det når de tenker penger fremfor kvalitet. Så de tiltrekker seg yngre spillere som ikke er så god uten "hjelp" som spotting osv..

Lenke til kommentar

Nei, det gjøre det bare mere realistisk, og dermed morsommere å spille. Er fullt klar over at det ikke er et simulator spill. Det har vi arma serien til. Men det må da være grenser hvor forenkla spillene skal være nå til dags. Men sånn blir det når de tenker penger fremfor kvalitet. Så de tiltrekker seg yngre spillere som ikke er så god uten "hjelp" som spotting osv..

dont_feed_the_troll.jpg

Lenke til kommentar

Selv følger jeg med på scoreboarden i starten av en runde på ny server. Hvis du ser storstilt overgang til det andre laget med en gang det begynner å bli vanskelig er det egentlig bare å quitte. Da bygger det opp til en særdeles ubalansert runde pga shitkids-vil-alltid-være-på-vinnerlaget-syndromet...

 

Enig.

Lenke til kommentar

Nei, det gjøre det bare mere realistisk, og dermed morsommere å spille. Er fullt klar over at det ikke er et simulator spill. Det har vi arma serien til. Men det må da være grenser hvor forenkla spillene skal være nå til dags. Men sånn blir det når de tenker penger fremfor kvalitet. Så de tiltrekker seg yngre spillere som ikke er så god uten "hjelp" som spotting osv..

 

Ja, men da er det jo bra at de har lagt inn mye noobish lock on våpen.

Det blir jo heller ikke mer realistisk, dessuten så er det realismen som først og fremst dreper sånne spill.

 

Synd de aldri lærte noe av gameplayet som var i BF2 sier bare jeg, ingen over, ingen ved siden.

BF3 skulle være en BF2 sequel, hah, kyss meg bak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, BF4 er jo tross alt en krigs sim.

 

BF4 er ikke en krigs simulator, da skal du heller se til Arma, og lignende.

 

Noen som kan anbefale å faktisk kjøpe Premium for China raising, eller bør jeg bare drite i det foreløpig?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

BF4 er ikke en krigs simulator, da skal du heller se til Arma, og lignende.

 

Noen som kan anbefale å faktisk kjøpe Premium for China raising, eller bør jeg bare drite i det foreløpig?

Nå vet ikke jeg hvilken spillestil du spiller, men jeg personlig likte ikke så godt mapsa i china rising. Kjøretøy er veldig dominerende på de mapsa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå vet ikke jeg hvilken spillestil du spiller, men jeg personlig likte ikke så godt mapsa i china rising. Kjøretøy er veldig dominerende på de mapsa.

 

Synes det er gøy med tanks, men synes også det er greit å game som engineer/medic/sniper, så... Men jeg tror jeg går for et kjøp bare for å gjøre det jeg..

 

Nå skal det svi litt i lommeboka...

 

tumblr_lt6wpdp8S51qctwb3o1_500.gif

 

Så langt liker jeg svært godt Guilin Peaks, men kan ikke fordra Silk Road.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Den følelsen. Rush på Altair Range hvor laget mitt rullet over det andre så fort at jeg fremdeles var på første basen som recon når vi skulle ta siste mcomene. Skulle til å c4e meg selv for å spawne som engineer ettersom det ville ta en evighet å løpe over hele dalen for å være med på den siste moroa. Men tar en titt med 14x på siste basen og får se en fyr som jobber noe voldsomt med å powerjumpe helt til toppen av fjellet bak radaren eller hva det nå er for noe. Han hopper og hopper, sklir litt ned igjen, men gir seg ikke og etter nærmere ett minutt har han kommet seg på toppen og ser ut til å glitche litt sånn at han ligger i løse lufta og ser utover hele fjellsiden. Akkurat i det han går prone klemmer jeg av et skudd bare for forsøket sin skyld og lander et klokkerent hodeskudd på 659m.Og jeg får ordentlig dårlig samvittighet! Han hadde jobbet så hardt og så lenge for å klatre opp til favorittbushwookieplassen sin bare for å bli instakilled i det sekundet han legger seg ned. Fra andre siden av kartet! Haha. Samvittigheten gikk over til fryd ganske raskt though:)

Endret av GHADBANDIT
  • Liker 2
Lenke til kommentar

irriterer meg fremdeles over at når jeg kjøper http://www.komplett.no/battlefield-4-limited-edition/767684
som det står "Limited edition includes Battlefield 4 China Rising Expansion Pack" så får jeg ikke spille china rising packen før 10 dager etter primieum spillerne! idiotisk

 

!edit skulle egentlig være pc versjonen, men fant ikke den i farta

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar

 

Ja, men da er det jo bra at de har lagt inn mye noobish lock on våpen.

Det blir jo heller ikke mer realistisk, dessuten så er det realismen som først og fremst dreper sånne spill.

 

Synd de aldri lærte noe av gameplayet som var i BF2 sier bare jeg, ingen over, ingen ved siden.

BF3 skulle være en BF2 sequel, hah, kyss meg bak.

Ja, det var ingen 3D spotting i BF2. Slik spotting ødelegger mye av det taktiske spillet, og gjør at det handler mer om hvem som kan treffe den røde prikken kjappest. Jeg prøver alltid å finne servere uten 3D spotting, uten at de nødvendigvis er HC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...