Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Hva begynner S/N-nummeret på, på batteriet? Er det BD########### ?

Nei, mitt starter på AA###########. Heller ingen tegn til svelling på batteriet, men lade problemet har mer eller mindre forsvunnet av seg selv etter en ukes tid uten at jeg fant noen god forklaring på hva som var laget problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet åssen jeg flasher den nordiske utgaven 4.4.2 via Odin på min S4? Jeg lasta ned denne http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=25946

 

Er det sånn det skal være?

SsA.jpg

 

red: fant det ut selv!

Er du usiker på bruk av ODIN, så vent til OTA,

 

 

DU kommer til å brikke din telefon, og det er ikke bare bare og komme ut av for en uerfaren.

 

 

Jeg måtte uansett flashe da jeg hadde flasha den polske utgaven kitkat fra før av.

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med Exchange mail etter oppdateringen. Ikke mulig å synke fra email klienten, synking fra Instillinger, konto menyen virker.

 

Har prøvd med å slette og legge inn Exchange konto på nytt.

 

Står at synkronisering er deaktivert for email kontoe. På kontoinstillinger , Synkroniseringsinnstillinger har jeg bare valgene Hovedsynkronisering deaktivert eller synkronisering deaktivert (undertekst på Synkroniser E-post med tick box)

 

Har unbranded Nordic telefon.

Endret av Scuirus
Lenke til kommentar

Kanskje ikke helt rett sted å spørre, men orker ikke lage en ny tråd; dersom det er kommet ett eller to små støvkorn under beskyttelsesfilmen, må jeg fjerne hele greia og begynne på nytt?

 

Edit: Nevermind, fikk fjernet boblene etter mye irritasjon.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Det var vel endel som ble solgt av Telenor med NEE når telefonen kom på markedet.

Det var nok bare for å mette etterspørsel i starten.

Kjøper ikke helt den forklaringen.

 

S3 hadde vært på markedet 2 mnd når jeg anskaffet min (Midten av Juli 2012 tror jeg)

S4 hadde vært på markedet 4 mnd når jeg fikk den (slutten av Aug 2013)

Lenke til kommentar

Da har du vært heldig. Kjøpte min i begynnelsen av august - riktig nok fra Djuice - med binding, og fikk TEN. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, for å si det slik. Sparte noen hundrelapper kontra det billigste fra butikk, men bloat + ventetid gjør at det ikke er verdt det.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...